F138 and RB9

Στις χειμερινές δοκιμές οι ομάδες προσπαθούν να βελτιώσουν τα μονοθέσιά τους, κι εμείς προσπαθούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για την ανταγωνιστικότητά τους. Ο πίνακας με τους καλύτερους χρόνους, ποτέ δεν ήταν καλός σύμμαχος, ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πότε πιέζει ένας οδηγός και με τι φορτίο κινείται στην πίστα. Επίσης, υπάρχει το παιχνίδι του αθροίσματος, όπου μπορεί να πιέζει στο όριο μόνο σε κάποιο sector, και στη συνέχεια, ν’ αθροίσει τους καλύτερους χρόνους από κάθε κομμάτι που έκανε σε διαφορετικούς γύρους.

Κάτι χρήσιμο, όμως, είναι οι δηλώσεις των όσων βρίσκονται στην πίστα και παρατηρούν τη συμπεριφορά των μονοθεσίων. Ένας απ’ αυτούς είναι, φυσικά, ο Nico Rosberg, ο οποίος μιλά για τους αντιπάλους της ομάδας του, λέγοντας για την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων:

Στις δύο πρώτες ημέρες, η Ferrari δεν έδειχνε σε καλή κατάσταση. Προφανώς, βρήκαν κάποια λύση, και το μονοθέσιο φάνηκε αρκετά καλό. Ωστόσο, όχι τόσο καλό όσο των Red Bull και McLaren: αυτοί ήταν λες και κινούνταν σε ράγες.

Κάτι που, επίσης, αφορά την F138 είναι μία οπή που παρατηρήθηκε κάτω από το ρύγχος. Τα σενάρια είναι πολλά: τα πιο φυσιολογικά μιλούν για ψύξη στο cockpit ή για ψύξη στο KERS, ενώ τα πιο ακραία για ένα νέο παθητικό σύστημα DDRS, κάτι σαν αυτό που δοκίμασε πέρυσι η Lotus εντός της σεζόν και δεν είναι απίθανο να το ξαναδούμε φέτος. Θα πρέπει να περιμένουμε, όμως, και τις δοκιμές στη Βαρκελώνη (19-22 Φεβρουαρίου και 28 Φεβρουαρίου – 3 Μαρτίου), για να δούμε αν θα υπάρχει ξανά αυτή η οπή.

[Πηγή: GMM]