Jenson Button leads Romain Grosjean of Lotus F1

Ο Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της McLaren Racing, είχε αναφερθεί στο ενδεχόμενο να επιστρέψει η ομάδα του στην περσινή MP4-27, η οποία ήταν πολύ ανταγωνιστική στους τελευταίους αγώνες, κάτι που δε συμβαίνει -τουλάχιστον ακόμα- με την MP4-28, έτσι κάποιοι οπαδοί της βρετανικής ομάδα θέλουν βάλουν ξανά την MP4-27 στην πίστα, ένα μονοθέσια για το οποίο γνώριζαν πάρα πολύ καλά.

Ωστόσο, ο Βρετανός αποκλείει τώρα το ενδεχόμενο να δούμε ξανά την MP4-27, αφού οι τεχνικοί στο Woking επικεντρώνονται στο να κατανοήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το νέο τους μονοθέσιο, κάτι για το οποίο εργάζονται πολύ σκληρά.

Γνωρίζουμε ότι η MP4-28 έχει κάποιες περιοχές με υψηλή δυναμική και ξέρουμε ότι πιθανώς παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από την MP4-27. Απλά, χρειάζεται να την καταλάβουμε και να βεβαιωθούμε ότι η απόδοσή της είναι σίγουρη.

Σε όλα τα μονοθέσια του παρελθόντος ήταν δύσκολο να πάρουμε την απόδοση, ακόμα κι αν κάποια είχαν εντυπωσιακή κάθετη δύναμη. Αυτό το μονοθέσιο φαίνεται να είναι δύσκολο σ’ αυτό, και θα πρέπει να δουλέψουμε, να το κατανοήσουμε και να το διορθώσουμε.

Νομίζω ότι φεύγουμε από το Σαββατοκύριακο αυτό, με τους μηχανικούς να λένε ότι θα μπορούσαμε να είμαστε λίγο πιο δυνατοί. Αλλά, πιστεύομε σ’ αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε. Κατά πάσα πιθανότητα, δε θα θα φτάσουμε εκεί όσο πιο γρήγορα θα το ήθελα, αλλά θα πρέπει να τους ενθαρρύνω για να το κάνουμε.

Προφανώς, στη Μαλαισία, η ανταγωνιστικότητα της MP4-28 δεν μπορεί να είναι πολύ ανώτερη απ’ αυτή που είδαμε στην Αυστραλία, διότι δεν υπάρχει διάλειμμα για τον δεύτερο αγώνα. Όμως, το Grand Prix στην Κίνα είναι 3 εβδομάδες μετά από τη Μαλαισία, κάτι που δίνει αρκετό χρόνο στους μηχανικούς του Woking, οι οποίοι θέλουν πολλά και χρήσιμα δεδομένα από το επόμενο Grand Prix στη Sepang.

[Πηγή: AutoSport]