2013 Australian Grand Prix - Sunday

Ο Kimi Raikkonen είναι ο πρώτος νικητής της χρονιάς και, βάσει της 7η θέσης που ξεκινούσε τον αγώνa και τα 1.3 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Sebastian Vettel, λίγοι πίστευαν πραγματικά ότι ο “Iceman” μπορεί να φτάσει στη νίκη, και μάλιστα με άνεση. Μετά από την εμφάνιση αυτή του Φινλανδού, κάποιοι τον έθεσαν σαν ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, αλλά είναι πολύ νωρίς για να το κάνουμε αυτό, καθώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα γίνει με τον ρυθμό εξέλιξης που θα έχει κάθε ομάδα με το μονοθέσιό της.


Ο οδηγός της Lotus κρατάει ακόμα μικρό καλάθι για το φετινό πρωτάθλημα, αφού στόχος της ομάδας του είναι η σταθερή και με καλό ρυθμό βελτίωση της Lotus, με την E21 πάντως να δείχνει θετικά σημάδια και πολύ καλή διαχείριση ελαστικών, τουλάχιστον στον πρώτο αγώνα.

Μια νίκη είναι μια νίκη· δεν έχει τόση σημασία πότε θα την πετύχεις μέσα στη σεζόν. Φυσικά, είμαι χαρούμενος που δε χρειάστηκε να πάμε με τέρμα γκάζι συνεχώς, έτσι είναι ένα καλό σημάδια, ένας καλός αγώνας για ‘μάς, αλλά, όπως, είπα, μπορεί τα πράγματα να είναι τελείως διαφορετικά στη Μαλαισία, επομένως δεν υπάρχει κάτι για να “πετάμε” και να είμαστε τόσο χαρούμενοι.

Είναι μια μεγάλη σεζόν και, στο τέλος, θέλουμε να είμαστε στην κορυφή για όλους τους αγώνες και θα είναι μια δύσκολη σεζόν γι’ αυτό. Όλα δούλευαν καλά στην Αυστραλία, δεν είχαμε προβλήματα με το μονοθέσιο το Σαββατοκύριακο, το αυτοκίνητο είναι ήδη καλό και η ομάδα δούλεψε καλά. Είναι ωραίο να έρχεται από τις δοκιμές, που έκανα ίσως τους λιγότερους γύρους απ’ όλους. Από αυτή την άποψη, δεν είχαμε έναν πολύ καλό χειμώνα.

Ο 33χρονος είναι ένας πολύ γρήγορος οδηγός, με ήπιο στυλ οδήγησης, κάτι που είναι σημαντικό για τη φετινή σεζόν, όσον αφορά τα ελαστικά. Φυσικά, έχει την ικανότητα να φτάσει στον δεύτερο του τίτλο, αλλά με τον μεγάλο ανταγωνισμό, οι άνθρωποι στο Enstone θα πρέπει να δουλεύουν σκληρά και δίχως πολλά λάθη, για να κάνουν την E21 όλο και πιο γρήγοροι, ενώ ταυτόχρονα να μη μείνουν πίσω στην εξέλιξή της.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: Alastair Staley/Lotus F1 Team]