Team Principal Martin Whitmarsh on the pit wall

Το φετινό ξεκίνημα της McLaren μόνο θετικό δεν είναι. Η MP4-28 είναι ένα μονοθέσιο που δεν έχει κατανοήσει σε μεγάλο ποσοστό οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας και θα χρειαστούν χρόνο για να το κάνουν, ενώ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα ποσά της απόδοσης που υπάρχουν στο μονοθέσιο ή αν θα πρέπει να έχουν και αρκετές αναβαθμίσεις για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας, πέρα από την καλύτερη κατανόηση του υπάρχοντος πακέτου.

Το καλύτερο αποτέλεσμα που πήρε η McLaren στο Albert Park ήταν η 9η θέση του Jenson Button, καθώς το βρετανικό μονοθέσιο δεν έδειχνε ικανό για κάτι καλύτερο. Ο Sergio Perez δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί, διότι τερμάτισε στην 11η θέση, πίσω από τον Romain Grosjean.

Ο πρώην οδηγός της McLaren-Mercedes, David Coulthard, γράφει ότι ο Πρόεδρος της ομάδας, Martin Whitmarsh, είναι υπό πίεση, ύστερα από την ξεκάθαρη έλλειψη ανταγωνιστικότητας, αλλά και μια χρονιά που μοιάζει να χαθεί, τουλάχιστον αν δεν υπάρξει γρήγορη αντίδραση από τους Βρετανούς.

Σίγουρα, υπάρχει πίεση στον Martin Whirmarsh, σαν Πρόεδρο της ομάδας. Η Formula 1 δεν είναι ένα άθλημα που οι άνθρωποι δεν έχουν ευθύνη. Κάθε απόδειξη για έλλειψη δέσμευσης, έλλειψη συγκέντρωσης ή αδυναμία για συνέπεια, σε πλήττει άμεσα. Η αποτυχία δεν είναι επιλογή.

Η θέση του Martin Whitmarsh βρισκόταν υπό απειλή και το 2011, όταν η ομάδα δεν είχε το κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο στα μέσα της χρονιάς, ενώ υπήρχαν και πολλά λάθη, και είχαμε διαβάσει ακόμα και για αντικατάστασή του από τον Ron Dennis, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε, φυσικά. Νομίζω πως είναι ακόμα νωρίς γι’ αλλαγές στη διοίκηση της McLaren, αν αυτές γίνουν, αλλά το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε, και οι τεχνικοί στο Woking είναι γνωστοί για τις γρήγορες αντιδράσεις τους στα θέματα απόδοσης.

Στη Μαλαισία, τα πράγματα μπορεί να είναι λίγο καλύτερο απ’ ό,τι στην Αυστραλία, αλλά η πραγματική βελτίωση θα πρέπει να έρθει στην Βαρκελώνη, όταν σίγουρα θα δούμε κάποιο νέο αεροδυναμικό πακέτο και όλες οι ομάδες έχουν βελτιώσεις για τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της χρονιάς. Επίσης, και στην Κίνα μπορεί να δούμε μια βελτιωμένη MP4-28, κυρίως μέσα από την καλύτερη κατανόησή της, διότι μεσολαβούν 3 εβδομάδες ανάμεσα στον Μαλαισιανό και το Κινεζικό Grand Prix.

[Πηγή: Telegraph]