GP AUSTRALIA F1/2013

Ο ρεαλιστικός στόχος για τη Ferrari για το ξεκίνημα της φετινής σεζόν ήταν ένα βάθρο, για να διασφαλίσει ότι το ξεκίνημα θα είναι πολύ πιο ελπιδοφόρο απ’ ό,τι πέρυσι, πάντα όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα, γιατί γνωρίζαμε ότι η συμπεριφορά τής F138 είναι πολύ καλύτερη απ’ αυτή τής F2012 στο ξεκίνημα της περσινής σεζόν. Ο στόχος αυτός επετεύχθη φυσικά, με τον Fernando Alonso ν’ ανεβαίνει με άνεση στο βάθρο, παίρνοντας την δεύτερη θέση, ενώ ο Felipe Massa τερμάτισε τέταρτος, αλλά του κόστισε σε χρόνο η στρατηγική της ομάδας του.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής των Ιταλών, Stefano Domenicali, είναι πολύ ικανοποιημένος από το ξεκίνημα των οδηγών του, ενώ η Scuderia ξεκίνησε το πρωτάθλημα στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα των κατασκευαστών, και φυσικά ελπίζει να είναι εκεί και μετά από τις 24 Νοεμβρίου.

Το πρώτο Grand Prix της σεζόν στην Αυστραλία είναι θετικό για ‘μάς, καθώς είχαμε δηλώσει στο παρελθόν ότι στόχος μας ήταν να τερματίσουμε στο βάθρο, και ο στόχος αυτός επετεύχθη Είχαμε ένα ασυνήθιστο Σαββατοκύριακο, με τις κατατακτήριες το Σάββατο, και την Κυριακή να μας δείχνουν κάτι διαφορετικό, που ήρθε μετά από τον αγώνα. Αλλά, ήταν σημαντικό να βλέπουμε και τους δύο οδηγούς μας να έχουν καλή απόδοση, διότι αυτό δείχνει ότι έχουμε μια εξαιρετική βάση, στην οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική σεζόν, και είμαι χαρούμενος και για τους δύο.

Βλέποντας τη Ferrari να ηγείται το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι μια εξαιρετική ανταμοιβή για τους ανθρώπους που δούλεψαν τόσο σκληρά, τόσο στην πίστα, όσο και το Maranello. Όμως, είναι ένα μόνο βήμα σε μια μεγάλη σεζόν, και τώρα είναι ώρα ν’ αναλύσουμε και ν’ αξιολογήσουμε τα δεδομένα που πήραμε από τη Μελβούρνη, για να είμαστε έτοιμοι για τη Μαλαισία.

Η πίστα της Sepang, όμως, είναι πολύ διαφορετική από το Albert Park και απαιτεί μεγάλα ποσά κάθετης δύναμης από τα μονοθέσια, τα οποία θα πρέπει να είναι πολύ καλά ρυθμισμένα γι’ αυτή την πολύ “τεχνική” χάραξη. Ο Ιταλός το γνωρίζει καλά αυτό, έτσι δεν μπορεί να γνωρίζει ποια θα είναι η ανταγωνιστικότητα της F138.

Η Sepang είναι μια πολύ διαφορετική πίστα, και το σχέδιό μας είναι να μεγιστοποιήσουμε το πακέτο που έχουμε. Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε πώς θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιό μας σ’ ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον: η πίστα έχει διαφορετικές απαιτήσεις απ’ ό,τι βιώσαμε στην Αυστραλία, με μια διαφορετική άσφαλτο και μοναδικές καιρικές συνθήκες, με πολλή ζέστη και υγρασία, και θα επηρεάσει την απόδοση όλων. Ξέρουμε τι χρειάζεται εδώ και θα πρέπει να βρούμε τον σωστό συμβιβασμό, ανάμεσα στην κάθετη δύναμη που απαιτεί το μεσαίο κομμάτι και στις δύο μεγάλες ευθείες.


[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: Studio Colomdo/Scuderia Ferrari]