GP AUSTRALIA F1/2013

Το ξεκίνημα για τη Ferrari ήταν πολύ καλό και σίγουρα πολύ καλύτερο από το περσινό, όπου η F2012 ήταν ένα πολύ δύστροπο και μονοθέσιο, το οποίο δύσκολα μπορούσες να το οδηγήσεις στο όριο, λόγω της πολύ κακής συμπεριφοράς που είχε. Τα προβλήματα αυτά δεν υπάρχουν φέτος, και ο Fernando Alonso θα μπορούσε να είχε πάρει την πρώτη νίκη της σεζόν, αν φυσικά δεν έπεφτε πάνω στον εξαιρετικό Kimi Raikkonen που έκανε ένα λιγότερο pit stop και δεν είχε κανένα πρόβλημα με τα ελαστικά του ακόμα και μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Felipe Massa έκανε κι αυτός ένα πολύ καλό ξεκίνημα, τερματίζοντας 4ος, ενώ έδειξε ανταγωνιστικός και στον έναν γύρο, όπου ο γύρος του στις πρώτες κατατακτήριες ήταν ταχύτερος από του Alonso, αλλά για μόλις 3 χιλιοστά τού δευτερολέπτου. Ο Βραζιλιάνος, μετά από το πρώτο Grand Prix, λέει πως το φετινό ξεκίνημα είναι 10 φορές καλύτερο από το αντίστοιχο περσινό, καθώς η F138 είναι ένα πολύ καλύτερο μονοθέσιο απ’ ό,τι ήταν η F2012 στο περσινό ξεκίνημα.

Σε σχέση με πέρυσι, νιώθω 10 φορές καλύτερα. Ο τρόπος που ξεκίνησα την περσινή σεζόν είναι αδύνατο να συγκριθεί με το πώς ξεκίνησα τώρα. Νιώθω πολύ καλύτερα μέσα στο μονοθέσιο. Νιώθω πολύ περισσότερο σαν να οδηγώ αυτόματα και πολύ πιο άνετα και ήρεμα. Πιστεύω ότι η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη. Πολύ πιο θετική τώρα.

Δε κάνω σύγκριση σε σχέση με τη Red Bull, αλλά με τα μονοθέσια πίσω μας, όπως τη Force India και τη Williams. Ξεκινούσαμε μερικούς αγώνες πίσω από τη Force India και τη Williams, και η διαφορά μας απ’ αυτές τις ομάδες στις προηγούμενες κατατακτήριες ήταν αρκετά καλή. Αυτό δείχνει ότι κάναμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με πέρυσι. Η Red Bull έχει κάνει ένα καλό βήμα, επίσης, αλλά φαίνεται πως η δουλειά μας να προετοιμάσουμε αυτό το μονοθέσιο ήταν πολύ καλή, καλύτερη και προς τη σωστή κατεύθυνση.

Φυσικά, στόχος για τη Scuderia είναι να φτάσει τη Red Bull σε απόλυτη ταχύτητα και τη Lotus σε διαχείριση ελαστικών, καθώς αυτές οι δύο έδειξαν να είναι οι καλύτερες στους τομείς αυτούς.Φυσικά, για να γίνει αυτό, πρέπει να υπάρχουν αναβαθμίσεις και συνεχής κατανόηση του πώς λειτουργούν πάνω στο μονοθέσιό τους, για να μπορέσουν να παίρνουν τη μέγιστη απόδοση από κάθε νέο κομμάτι. Αυτό είναι κάτι που ισχύει για όλες τις ομάδες, και όσο πιο εύκολο είναι να το λέμε εμείς που είμαστε έξω από τα εργοστάσια, άλλο τόσο πιο δύσκολο είναι για όσους είναι μέσα και δουλεύουν γι’ αυτό.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: Studio Colomdo/Scuderia Ferrari]