F1 Grand Prix of Malaysia - Practice

Στην Αυστραλία, τα ελαστικά αποτέλεσαν αντικείμενο συζητήσεων, με την πολύ μαλακή γόμα ν’ αποδεικνύεται μια λανθασμένη επιλογή, καθώς οι οδηγοί δεν μπορούσαν να την πιέσουν, καθώς η απόδοσή της έπεφτε αμέσως. Ούτε και τη μέση γόμα, όμως, πίεσαν όσο θα ήθελαν, αφού, αν το έκαναν, θα είχαν ένα επιπλέον pit stop, κάτι που θα τους κόστιζε σε θέσεις, άρα και σε βαθμούς.

Τα ελαστικά, όμως, συνεχίζουν να προβληματίζουν και στη Μαλαισία. Η Pirelli έχει επιλέξει τις δύο σκληρότερες γόμες, τη μέση και τη σκληρή, αλλά ακόμα και τα σκληρή γόμα έδειξε να φθείρεται σχετικά γρήγορα, με την καταπόνηση να είναι εμφανή στο πέλμα. Σύμφωνα με τον Mark Webber, τα ελαστικά θα είναι ένας καθοριστικός παράγοντας και στη Μαλαισία.

Τα slicks ήταν εντάξει σ’ αυτές τις συνθήκες -είναι πιθανών οι μοναδικές συνθήκες που μπορούν να λειτουργήσουν- όταν βρέχει με τα slicks είναι μια ευκαιρία. Τα ελαστικά είναι ακόμα το πιο ενδιαφέρον πράγμα αυτή τη στιγμή – είναι όλα σχετικά με αυτά.

Επιπλέον, και ο Sebastian Vettel επιβεβαιώνει πως η διάρκεια των ελαστικών δεν είναι μεγάλη, ενώ παραδέχεται πως θα πρέπει να κάνουν αλλαγές, ώστε να μπορέσουν ν’ αυξήσουν τη διάρκεια ζωής τους. Η βροχή είναι πιθανό να κάνει την εμφάνισή της στον αγώνα, ενώ δεν γνωρίζουμε αν η έντασή της θ’ αναγκάσει τους οδηγούς να βάλουν την ενδιάμεση γόμα.

[Πηγή: Red Bull Racing | Photo Copyright: Paul Gilham/Getty Images/Red Bull Racing]