130419_F_1milione500_Polonia_01

H Fiat ανακοίνωσε ότι στο εργοστάσιο της Tychy της Πολωνίας, κατασκεύασε το 1.000.000στο Fiat 500. Η παραγωγή του 500 ξεκίνησε στη Πολωνία το 2007 και από εκεί εξάγεται σε 83 χώρες. Αν προστεθούν και οι 100.000 500 που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Fiat στο Μεξικό, συνολικά έχουν κατασκευαστεί περισσότερα από 1.100.000 500αράκια.


Το επετειακό αυτοκίνητο είναι ένα Abarth 500 με τον 1.400αρη κινητήρα 135 ίππων, το οποίο προορίζεται για την Ιταλική αγορά. Το 999.999στο Fiat 500 ήταν ένα κόκκινο 500 S με τον 1.3 MultiJet κινητήρα με τα 95 άλογα, ενώ το 1.000.001στο 500αράκι ήταν ένα μπλε Fiat 500C με τον 1.200αρη κινητήρα με τα 69 άλογα το οποίο προορίζεται για κάποιο Γερμανό.

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Το εκατομμυριοστό Fiat 500 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Fiat στην Πολωνία

  • Nέο ρεκόρ για το Fiat 500 και το πολωνικό εργοστάσιο στο οποίο κατασκευάζεται από το 2007.
  • Με πωλήσεις σε 83 χώρες, το έμβλημα του ιταλικού στιλ έχει διατεθεί σε χιλιάδες εξατομικευμένες παραλλαγές και είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθούν δύο που να είναι ακριβώς τα ίδια.
  • Περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία και περισσότεροι από 325.000 φίλοι στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.
  • Περίπου 1.100.000 είναι ο συνολικός αριθμός των Fiat 500 που έχουν κατασκευαστεί στα εργοστάσια του Tychy και της Toluca (Μεξικό).

Το εκατομμυριοστό Fiat 500 που κατασκευάστηκε στην Πολωνία βγήκε στις 19 Απριλίου από τη γραμμή παραγωγής της Fiat Auto Poland στο εργοστάσιο του Tychy. Το εμβληματικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2007, έχει πουληθεί σε 83 χώρες σε όλο τον κόσμο: από την Ιταλία μέχρι τη Βραζιλία, από τη Νότιο Αφρική μέχρι την Πολωνία κι από τις ΗΠΑ μέχρι την Ιαπωνία. Εκτός της Πολωνίας, το Fiat 500 κατασκευάζεται και στο μεξικανικό εργοστάσιο της Toluca, κάτι που ανεβάζει τη συνολική παραγωγή του στις 1.100.000 μονάδες.

Με προορισμό την ιταλική αγορά, το αυτοκίνητο που δημιούργησε το ρεκόρ είναι ένα λευκό Abarth 500 1.4 135 ίππων που, όπως όλα όσα έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα, αποτελεί ένα «σχεδόν μοναδικό» κομμάτι: χάρη στους χιλιάδες πιθανούς συνδυασμούς -εκδόσεων, χρωμάτων, ταπετσαριών, κινητήρων, καυσίμων και εξοπλισμού- ανάμεσα στα περισσότερο από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί, είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθούν δύο που να είναι ακριβώς τα ίδια. Επιβεβαιώνοντας αυτήν τη διαφοροποίηση, το Fiat 500 Νο “999.999” που κατασκευάστηκε στο πολωνικό εργοστάσιο, είναι ένα κόκκινο 1.3 MultiJet S 95 ίππων για έναν Ιταλό πελάτη, ενώ το Νο “1.000.001” είναι ένα ανοιχτό μπλε Fiat 500C με επίπεδο εξοπλισμού Lounge, που κινείται από τον κινητήρα 1.2 των 69 ίππων και θα παραδοθεί στις επόμενες μέρες σε ένα Γερμανό πελάτη.

Το σημαντικό ορόσημο του Tychy επιτεύχθηκε σε μόλις 5 χρόνια και 9 μήνες από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου και σημαδεύει μια ακόμα σελίδα στην ιστορία του Fiat 500. Μιας απολύτως ιταλικής επινόησης που κέρδισε το κοινό και τους ειδικούς, όπως αποδεικνύεται από τα περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία με τα οποία έχει τιμηθεί μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβάνοντας και τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2008″, ενώ έχει περισσότερους από 325.000 φίλους στην επίσημη σελίδα του στο Facebook (http://www.facebook.com/fiat500). Αυτή η εκπληκτική συλλογή βραβείων συμπληρώνεται από αμέτρητα ρεκόρ που έχει καταρρίψει το Fiat 500 στην κατηγορία του, όπως για παράδειγμα το ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με στάνταρ 7 αερόσακους, το πρώτο που πήρε 5 αστέρια στις δοκιμές EuroNCAP, το πρώτο που προσφέρθηκε με εξελιγμένο ESP στο σύνολο της γκάμας του, το πρώτο αυτοκίνητο του Fiat Group στο οποίο έγινε το ντεμπούτο της οικογένειας των δικύλινδρων κινητήρων TwinAir.

Πραγματικό έμβλημα του ιταλικού στιλ, το Fiat 500 ανανεώθηκε πρόσφατα σε όλη την γκάμα του για το 2013 (κλειστό και κάμπριο), παρουσιάζοντας εντελώς νέα χρώματα αμαξώματος, νέες εκδόσεις (π.χ. Color Therapy) και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ενισχύουν τον συναρπαστικό χαρακτήρα του. Προσφέρεται σε πολλά επίπεδα εξοπλισμού με μία σειρά διαφορετικών κινητήρων (1.2 69 ίππων, 0.9 TwinAir Turbo 85 ίππων και 1.3 MultiJet 16V 95 ίππων), που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο Dualogic.