Peugeot 308 2014 Production Start (2)

H PSA Peugeot Citroen ξεκίνησε τη κατασκευή του νέου Peugeot 308 στο εργοστάσιο της στη πόλη Σοσό της Γαλλίας, τρεις μήνες προτού κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις του να ξεκινούν σε μερικές αγορές στα τέλη του 2013 ενώ σε μερικές από τον Ιανουάριο του 2014.

Το νέο 308 διαθέτει LED φωτιστικά σώματα μπροστά-πίσω, έχοντας μήκος 4,25 μέτρα και 1,46 μέτρα ύψος, καθιστώντας το, ελαφρώς μικρότερο και χαμηλότερο σε σχέση με το 308 προηγούμενης γενιάς. Στο εσωτερικό τα πάντα είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε ο οδηγός να επικεντρώνεται αποκλειστικά στην οδήγηση. Διαθέτει head-up οθόνη μέσα στον πίνακα οργάνων, και μια μεγάλη 9,7″ οθόνη αφής, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να μην χρειάζονται αρκετά κουμπιά.

 Peugeot 308 2014 Production Start (1)

H Peugeot αναφέρει πως το νέο 308 είναι πιο ποιοτικό από τη προηγούμενη γενιά, αφού κάθε στοιχείο του εσωτερικού και του εξωτερικού του, έχει αναπτυχθεί και τελειοποιηθεί με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Διαθέτει ακριβότερης και καλύτερης ποιότητας υλικά, τα οποία προσθέτουν μια αίσθηση κομψότητας και ωριμότητας. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 470 λίτρα.

Έχει κατασκευαστεί πάνω στην EMP2 (Efficient Modular Platform 2) αρχιτεκτονική η οποία μειώνει το βάρος του 308 κατά 140 κιλά, ενώ βελτιώνει παράλληλα την οδηγική συμπεριφορά. Είναι η ίδια που φορά και το ολοκαίνουργιο C4 Picasso, και πάνω της, η PSA θα κατασκευάσει μοντέλα της C και της D κατηγορίας. Η πλατφόρμα είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και άλλα σύνθετα υλικά με την PSA να υπόσχεται αυξημένη ασφάλεια, οδηγική απόλαυση, άνεση καθώς και μειωμένη κατανάλωση, αφού ζυγίζει 70 κιλά λιγότερα από τη προηγούμενη.

Μηχανικά δεν αναφέρει η Peugeot με τι κινητήρες θα εξοπλίζεται το 308, αλλά θα υπάρχει μια έκδοση, η οποία θα έχει εκπομπές CO2 μόλις 85 γρ/χλμ. Σίγουρα θα συναντάμε με μια γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας από 1,2 έως 2,0 λίτρα, απόδοσης από 90 έως 160 άλογα, ενώ θα υπάρχει και η υβριδική HYbrid4 έκδοση, η οποία θα συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η δυνατή έκδοση 308 GTI θα αποδίδει 200 άλογα.

Bonus! Δες και ένα video του που ετοίμασε το Γαλλικό L’Automobile Magazine.

[Πηγή: Peugeot, YouTube]