Lancia Sibilo (21)

Το 1978, ο ιταλικός coachbuilder, Bertone παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Τορίνο, για λογαριασμό της Lancia το Sibilo. Κύριο χαρακτηριστικό του πρωτότυπου ήταν η σφηνοειδές σχεδίαση του, με το αυτοκίνητο να κατασκευάστηκε πάνω στο σασί μιας Lancia Stratos.

Αυτό μεγάλωσε κατά 10 εκατοστά με τα παράθυρα του αυτοκινήτου να μην ξεχωρίζαν από το σώμα, αφού αυτή ήταν η ιδέα του θρυλικού σχεδιαστή Marcello Gandini. Το καφέ αυτοκίνητο διέθετε παράθυρα τα οποία είχαν συγχωνευθεί χωρίς ραφή στο αμάξωμα, δημιουργώντας μια ομοιόμορφη δομή, με μόνο ένα μικρό κυκλικό κομμάτι των πλαϊνών παραθύρων να μπορούσε να κινηθεί ηλεκτρικά.

Lancia Sibilo (14)

Η “τρελή” σχεδίαση συνέχιζε και στο εσωτερικό του όπου αντί για τιμόνι, είχε τοποθετηθεί ένας τροχός, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ήταν τοποθετημένος στο κέντρο. Όταν παρουσιάστηκε, το αυτοκίνητο ήταν βαμμένο σε ανοικτό καφέ χρώμα, αλλά αργότερα ξαναβάφτηκε σε μια πιο σκούρη καφέ απόχρωση. Επίσης και οι ζάντες άλλαξαν χρώμα από κίτρινο σε χρυσό, ενώ προστέθηκε και το σήμα της Lancia στο καπό.

Μηχανικά φορούσε τον κινητήρα της Ferrari Dino, τον V8 2,4-λίτρων κινητήρα με καρμπιρατέρ απόδοσης 190 ίππων, με τον οίκο Bertone να αναγκάζεται λόγω οικονομικών προβλημάτων να το βγάζει σε δημοπρασία, μαζί με πέντε ακόμη πρωτότυπα του, κατά τη διάρκεια του Concorso d’Eleganza Villa d’Este του 2011.