Hamilton-Raikkonen-Alonso

Το Γερμανικό Grand Prix ήταν η καλύτερη ευκαιρία για τη Lotus να πάρει τη δεύτερη φετινή της νίκη, αλλά αυτό δεν πραγματοποιήθηκε για λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Kimi Raikkonen μπήκε στο τέλος στη ζώνη DRS τού Sebastian Vettel, αλλά δεν μπόρεσε ούτε να επιτεθεί στον Seb.


Ένας από τους οδηγούς που καθυστέρησε τον “Iceman” στο κυνήγι τού Γερμανού ήταν ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός είχε πίσω του τον Φινλανδό μετά από το πρώτο pit stop, και φυσικά δεν τον άφησε να περάσει, διότι δεν ήταν υποχρεωμένος να το κάνει. Σύμφωνα με τον Alan Permane, επί επικεφαλής λειτουργιών στην πίστα τής Lotus, ο “Billion Dollar Man” ίσως ν’ αποτελεί την αιτία που ο Raikkonen δεν προσπέρασε τον Vettel για την πρώτη θέση.

Η ζημιά έγινε όταν ο Kimi έπεσε πίσω από τον Lewis, μετά από το πρώτο pit stop, αλλά μπόρεσε να κερδίσει θέσεις μέχρι το τέλος και βρέθηκε για πολύ λίγο δεύτερος, με μια μικρή βοήθεια από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, περιμέναμε λίγο καλύτερη απόδοση με τα μαλακά ελαστικά στο τέλος, αλλά ήταν κοντά με τον Sebastian, οπότε νομίζω πως κάναμε καλά που τον καλέσαμε γι’ αλλαγή.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε ξανά στο βάθρο μετά από μια σύντομη περίοδο με κακούς αγώνες. Και τα δύο μονοθέσια ήταν άψογα από την αρχή μέχρι το τέλος, και, σε κάποιο σημείο τού αγώνα, νομίζαμε ότι μπορούσαμε να περάσουμε τον Sebastian, αλλά δεν τα καταφέραμε.

Η βρετανική ομάδα είναι λογικό να έχει σαν στόχο τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αλλά η E21 θα πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστική όταν οι θερμοκρασίες δεν είναι τόσο υψηλές, διότι εκεί είναι το κύριο πρόβλημα του μονοθεσίου, το οποίο είναι εξαιρετικό στη διαχείριση των ελαστικών. Δηλαδή, αυτό που πρέπει να γίνει με την E21 είναι να γίνει καλύτερη στην ταχύτητα, διότι τα πηγαίνει περίφημα με τα ελαστικά και μπορεί να “χτυπά” στους αντιπάλους της στον συγκεκριμένο καθοριστικό τομέα.

[Πηγή: GMM]