Nico Rosberg

Η W04 είναι ένα από τα ταχύτερα φετινά μονοθέσια, αν μιλήσουμε για καθαρή ταχύτητα. Το ζήτημα, όμως, στη σημερινή Formula 1 είναι η διαχείριση των ελαστικών, η οποία θα πρέπει να συνδυάζεται με την ταχύτητα ενός αυτοκινήτου. Η Mercedes έχει μόνο ένα από τα δύο, διότι το μονοθέσιό της δεν τα καταφέρνει τόσο καλά με τη φθορά των ελαστικών, εκεί όπου η Red Bull, Ferrari και Lotus είναι ανώτερες.

Μπορεί, στο Silverstone, ο Nico Rosberg να πήρε τη δεύτερη νίκη για τους Γερμανούς, κάτι που μπορούσε να είχε κάνει ο Lewis Hamilton, αν δεν είχε το κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό, κάτι που σημαίνει ότι η Mercedes θα έπαιρνε πάρα πολύ καλούς βαθμούς (ίσως να είχε κάνει και το “1-2”), αλλά τα πράγματα άλλαξαν στη Γερμανία: ο Hamilton ξεκίνησε από την pole position, αλλά το μονοθέσιό του δεν μπορούσε να διαχειριστεί τα νέα ελαστικά όπως στο Silverstone, και με την καλύτερη θέση που μπορούσε να πάρει να είναι η 5η.

Σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Mercedes και μέτοχο κατά 30%, Toto Wolff, δεν είναι δεν δυνατόν η ανταγωνιστικότητα να έχει πέσει τόσο πολύ από το Silverstone, στο Nürburgring, ενώ έχει εμπιστοσύνη στους τεχνικούς τού Brackley για τη λύση του προβλήματος με τη διαχείριση ελαστικών.

Η Γερμανία δεν ήταν τεράστια απογοήτευση, ήταν απλά μια απογοήτευση. Δεν είναι ωραία να βλέπεις ένα μονοθέσιο που κέρδισε πριν από 7 ημέρες να μην μπορεί ν’ αποδώσει το ίδιο, κι από ένα κορυφαία μονοθέσιο, έγινε μέτριο. Αλλά, ξέρουμε ότι το αυτοκίνητό μας είναι αρκετά γρήγορο. Ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να χειροτερεύσει μέσα σε μόλις 7 μέρες.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψουν όλα τα μυαλά μαζί. Νομίζω ότι έχουμε αρκετά έξυπνους ανθρώπους και θα πρέπει να λύσουμε τα προβλήματα. Προφανώς, είναι ένα μειονέκτημα που δε θα πάρουμε μέρος στις δοκιμές νέων οδηγών. Αλλά, ξέραμε πού ήμασταν και πρέπει να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Τουλάχιστον, έχουμε 3 μέρες για να σκεφτούμε τώρα.

[Πηγή: AutoSport]