Η Ferrari 458 Scuderia θα ζυγίζει 100 κιλά λιγότερα από την Italia

Σχετικά άρθρα

2012-Ferrari-458-Scuderia-Replaced-Monte-Carlo_2-610x427

Όσο πλησιάζουμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τόσο φουντώνουν οι φήμες που θέλουν τη Ferrari να παρουσιάσει τη γρήγορη έκδοση της Ferrari 458 Italia, 458 Scuderia ή  Monte Carlo.

Έχουν περάσει 3 χρόνια από τη παρουσίαση του “απλού” μοντέλου και μια τέτοια κίνηση, φαίνεται κάτι παραπάνω από λογική. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει πιο αεροδυναμικό σχήμα, έχοντας νέο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ ο πίσω πιστεύετε ότι θα έχει ενεργά flaps στο πίσω διαχύτη, παρόμοια με της LaFerrari. Θα είναι ελαφρύτερο από τη κανονική έκδοση περίπου 100 κιλά, φτάνοντας έτσι να ζυγίζει συνολικά 1280 κιλά. Θα χρησιμοποιεί κάποια στοιχεία από το αγωνιστικό  458 Challenge, αλλά και τη τεχνογνωσία που αποκτήθηκε εξελίσσοντας τη LaFerrari.

Όσον αφορά το κιβώτιο της hardcore έκδοσης τα νέα είναι συγκεχυμένα καθώς αρχικά είχε ακουστεί ότι η Ferrari δε θα το εφοδιάζει με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που φοράει τώρα η 458 Italia αλλά στη θέση του να μπει ένα πιο brutal μονού συμπλέκτη που να μπορεί να σηκώνει την αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή του μοντέλου. Η άλλη λύση είναι να χρησιμοποιήσει το υπάρχον κιβώτιο περαιτέρω εξελιγμένο και νέο γρανάζωμα των ταχυτήτων.

Άλλες αλλαγές αναμένεται να έχει στα φρένα, όντας μεγαλύτερα, πιο σφικτές αναρτήσεις και καλύτερα ελαστικά. Μηχανικά ο V8 κινητήρας αναμένεται να φτάσει τα 600 άλογα από τα 562 που είναι η “νορμάλ” 458, φορώντας νέες σφυρήλατες μπιέλες, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, πιο “ελεύθερη” εξάτμιση και το κόφτη να ανεβαίνει στις 9.300 σ.α.λ. από τις 9.000 σ.α.λ. που είναι τώρα.

Όλες αυτές οι αλλαγές θα του χαρίζουν επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 3.4 δευτ. ενώ η τελική του θα υπερβαίνει τα 325 χλμ/ώρα.

[Πηγή: Auto Express]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr