Mercedes AMG

Η μοναδική ομάδα που δε θα πάρει μέρος στις δοκιμές νέων οδηγών δεν είναι άλλη από τη Mercedes. Η γερμανική ομάδα έχει τιμωρηθεί με αποκλεισμό από τις δοκιμές στο Silverstone, ύστερα από τις παράνομες ιδιωτικές δοκιμές με την Pirelli, στο Circuit de Catalunya, στις 15-17 Μαΐου, μετά από το Ισπανικό Grand Prix. Η τέταρτη ημέρα δοκιμών που ήθελε δεν ήρθε ποτέ από τη FIA, έτσι το μόνο που τις έμενε είναι ν’ αναλύσει τα δεδομένα που είχε από το Γερμανικό Grand Prix, αλλά και από τα ελαστικά τού 2012, διότι τα νέα ελαστικά θα έχουν κατασκευάζονται όπως και το 2012.

Σήμερα, όμως, μαθαίνουμε ότι η Mercedes θα πάρει, τελικά, δεδομένα από τις δοκιμές! Πώς θα γίνει αυτό, αφού δε θα πάρει μέρος; Η Pirelli θα είναι η ομάδα που θα δώσει τα δεδομένα στους Γερμανούς, διότι, σύμφωνα με τον Αγωνιστικό Διευθυντή τής ιταλικής εταιρείας, Paul Hembery, θέλει να δίνει τα ίδια δεδομένα σε όλες τις ομάδες.

Οι ομάδες έχουνε ένα πολύ ξεκάθαρα πρόγραμμα δοκιμών με τα ελαστικά. Θα πρέπει να δοκιμάσουν αυτά που θα τους πούμε εμείς να δοκιμάσουν. Η Mercedes έχει πολλά δεδομένα από τα περσινά ελαστικά για τον τρόπο που επηρεάζουν την αεροδυναμική και το set-up. Νομίζω ότι θα είχαν όφελος αν έπαιρναν μέρος στις δοκιμές. Ωστόσο, δίνουμε σε όλες τις ομάδες τα ίδια δεδομένα. Θα κοιτάξουμε τα ίδια δεδομένα, έτσι θα έχουν όλοι τις ίδιες πληροφορίες.

Η Mercedes έχει δεδομένα από τα ελαστικά που είχε δώσει στο περσινό Βραζιλιάνικο Grand Prix η Pirelli στις ομάδες, τα οποία προορίζονταν για το 2013. Σύμφωνα με τον Ross Brawn, αυτό που κάνουν είναι να ελέγξουν ό,τι δεδομένο έχουν στα χέρια τους, για να μπορέσουν να βελτιώσουν τη διαχείριση ελαστικών τής W04, καθώς αυτός είναι ο τομέας που υστερεί το μονοθέσιό τους και είναι καθοριστικό φέτος.

Ψάχνουμε στην εμπειρία που έχουμε. Κάναμε κάποιες συγκρίσεις στη Βραζιλία, μεταξύ των ελαστικών τού 2012 και του 2013, συνεπώς εξετάζουμε όλα τα δεδομένα. Ξέρουμε τα ελαστικά τού 2012 αρκετά καλά, και υπάρχουν ακόμα ελαστικά τού 2012 που δοκιμάζουμε στην αεροδυναμική σήραγγα.

Δεν περιμένουμε να έχουμε δραματικές αλλαγές, αλλά νομίζω ότι η αλλαγή στον τρόπο κατασκευής θα είναι πιο σημαντική. Δε βοηθάει το γεγονός ότι δεν είμαστε στις δοκιμές, καθώς δε θα δοκιμάσουμε τα ελαστικά τού 2012 μέχρι να πάμε στην Ουγγαρία. Θα ήταν ωραίο να έχουμε μια εικόνα, αλλά θα πρέπει να ζήσουμε μ’ αυτό.


Πηγή: AutoSport]