Canadian F1 Grand Prix - Practice

Ο Ross Brawn έχει προειδοποιήσει για πολλούς σπασμένους κινητήρες (και όχι μόνο) την επόμενη σεζόν, και τώρα και ο Adrian Newey επισημαίνει τη σημασία τής ψύξης των μηχανικών μερών, διότι αυτή θα πρέπει να είναι διαφορετική απ’ ό,τι σήμερα, αφού το πίσω μέρος θα είναι διαφορετικό, λόγω των μικρότερων κινητήρων, των μεγαλύτερων μπαταριών για το ERS (έτσι θα ονομάζεται το σημερινό KERS), αλλά και του νέου 8τάχυτου κιβωτίου.

Οι νέοι κινητήρες χρειάζονται πολλή ψύξη, διότι δεν έχεις μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και το turbo, επίσης. Με την ηλεκτρική πλευρά, αυτό που λέμε KERS, χρειάζεται κι εκεί ψύξη. Η ψύξη θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, οι κανονισμοί για το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τόσο διαφορετικοί και θα έχουμε κάποιες αεροδυναμικές αλλαγές, έτσι θα είναι μεγάλο έργο.


Οι περισσότερες ομάδες, αν όχι όλες, έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερο βάρος στα μονοθέσια της επόμενης σεζόν, αν και προσπαθούν να βελτιώσουν και τα τωρινά μονοθέσια, κάτι που δεν είναι εύκολο, διότι πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε μία χρονιά που δε θέλουν να εγκαταλείψουν, γιατί μπορεί να βρίσκονται στο παιχνίδι τού τίτλου ή εντός των στόχων τους, αλλά θέλουν να είναι έτοιμες στο πολύ δύσκολο 2014. Αυτό λέει και ο Βρετανός, επί κεφαλής τού τεχνικού τμήματος της Red Bull Racing και guru τής αεροδυναμικής.

Είναι δύσκολο για όλες τις ομάδες, καθώς προσπαθούμε να συνδυάσουμε την ανάπτυξη των φετινών μονοθεσίων με την έρευνα για τ’ αυτοκίνητα που θα έχουμε την επόμενη σεζόν.

 

Πηγή: Crash | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]