SusieWolff

Πριν μερικές μέρες, διαβάσαμε πως η Susie Wolff θα ήθελε να συμμετάσχει με την ομάδα της Williams σε ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευή, πριν από επίσημο αγώνα. Όμως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει πραγματικότητα φέτος, αφού μέσω δηλώσεων του Xevi Pujolar, επικεφαλής μηχανικός αγώνα της Williams, οι εργασίες που πρέπει να γίνουν την Παρασκευή είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με αυτές που ανέλαβε να φέρει εις πέρας η Wolff, στο τεστ νέων οδηγών του Silverstone.

Έκανε καλή δουλειά. Χωρίς λάθη, χωρίς να έχει την παραμικρή έξοδο και έκανε καλή πρόοδο με τα νέα ελαστικά. Σε σχέση με το να πάρει το μάξιμουμ από αυτά, ίσως να ήταν λίγο πιο πίσω από τον Dani (Juncadella). Είναι δύσκολο με αυτά τα ελαστικά να πάρεις το φουλ της πρόσφυσης από τον πρώτο γύρο. Ειδικά για κάποιον που δεν έχει πολύ εμπειρία με το μονοθέσιο.

Αυτό που θέλαμε να κάνουμε (στο Silverstone) είναι διαφορετικό από αυτό που κάνουμε σε ένα Σαββατοκύριακο του αγώνα. Γι’ αυτό και δεν έχουμε στα υπόψη την συμμετοχή της σε διαδικασία Παρασκευής.


Η Βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα φέτος και απ’ ότι φαίνεται, κρίνει πιο σωστή την συμμετοχή των επίσημων οδηγών καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου. Αυτό όμως δεν πτοεί την Wolff, η οποία δείχνει αισιόδοξη για την απόκτηση της ειδικής super licence από την FIA, αλλά και για τις μελλοντικές της ευκαιρίες με την ομάδα.

Ελπίζω πως θα μου δοθεί η super licence.

Έχουμε δυο εξαιρετικούς οδηγούς, έτσι δεν υπάρχει πιθανότητα να οδηγήσω την Παρασκευή, πριν από το τέλος της σεζόν. Αλλά ας δούμε. Δεν είμαι κάποιος που του αρέσει να είναι στάσιμος. Μου αρέσει πάντα να προχωρώ μπροστά, να επιτυγχάνω στόχους, έτσι θέλω να δω ποιο είναι το επόμενο βήμα αυτή τη στιγμή.

Η Susie Wolff βρέθηκε στην ένατη θέση, την τρίτη μέρα των δοκιμών, μπροστά από τους Kvyat (Toro Rosso), Sato (Sauber) και Calado (Force India), δείχνοντας πως έχει και ταχύτητα πέρα από την σημαντικότατη οικονομική υποστήριξη του άντρα της, Toto Wolff. Τι λέτε, θα γίνει η Σκωτσέζα η πρώτη γυναίκα οδηγός που θα λάβει μέρος σε επίσημη διαδικασία, μετά την Giovanna Amati το 1992;

[Πηγή: Autosport]