Test Drive: Honda Civic I-Dtec - 14

Όταν έγινε η παρουσίαση στην Ελλάδα του Honda Civic με τον νέο 1.600αρη Earth Dreams πετρελαιοκινητήρα είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε κάποιες ώρες μόνο. Έτσι, πήραμε μια πρώτη γεύση για την εκπληκτική του απόδοση χωρίς να βγάλουμε απολύτως ασφαλή και λεπτομερή συμπεράσματα. Όταν, όμως σου δίνεται η ευκαιρία να οδηγήσεις δέκα ολόκληρες μέρες ένα αυτοκίνητο που το έχεις πάρει δύο φορές στο παρελθόν, σκέφτεσαι ποια θα είναι η ιδανικότερη διαδρομή για να οργώσεις την Ελλάδα, σε κάθε λογής δρόμο για να σχηματίσεις μια απόλυτα ολοκληρωμένη εικόνα.

Τη πρώτη φορά που είχα πάρει το Civic με τον 1.4-λίτρων βενζινοκινητήρα είχα εντυπωσιαστεί με το πλαίσιο του ιαπωνικού αυτοκινήτου αλλά το τελικό συμπέρασμα ήταν ότι το αυτοκίνητο “θάβεται” από την απόδοση του κινητήρα και ουσιαστικά μετατρέπεται μόνο σε “όχημα μεταφοράς” χωρίς να μπορεί να προσφέρει άλλες συγκινήσεις.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση/εκπομπές CO2
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Δυναμικό/σπορ set-up
  • Αφθονία χώρων/Πρακτικότητα
  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα

Στα μείον

  • Τιμή
  • Ορατότητα προς τα πίσω