Nico Rosberg

 Όπως έχουμε εξηγήσει, η νίκη τής Mercedes στην Ουγγαρία ήταν η πιο σημαντική από τις 3 που έχει σημειώσει φέτος, ενώ είναι πιθανό ν’ αποδειχτεί καθοριστική για τη συνέχεια τού πρωταθλήματος. Φυσικά, τον μεγαλύτερο ρόλο σ’ αυτό θα παίξει το πόσο καλή διαχείριση ελαστικών θα έχει η W04 στο δεύτερο μισό. Τα λάστιχα δεν πρόκειται να ξαναλλάξουν, και ο Paddy Lowe και η τεχνική του ομάδα προσπαθούν ν’ αναλύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα δεδομένα που έχουν από τα νέα ελαστικά, για να μπορέσουν να επιλέξουν καλύτερο set-up για το μονοθέσιό τους.

Ο Πρόεδρος της γερμανικής ομάδας, όμως, Ross Brawn, παραδέχεται ότι είναι νωρίς ακόμα για λέμε με βεβαιότητα ότι τα νέα ελαστικά, που είναι κατασκευής 2012 με τις φετινές γόμες, ταιριάζουν στην W04, παρόλο που, στην Ουγγαρία, είχαν εξαιρετική διαχείριση ελαστικών με 50+°C.

Είναι ένας δυνατός κινούμενος στόχος. Είχαμε 3 χαρακτηριστά ελαστικών φέτος: αυτά που ξεκινήσαμε τη σεζόν, αυτά που είχαμε στο Nürburgring και αυτά που είχαμε στην Ουγγαρία. Συνεπώς, θα πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ταιριάξουν περισσότερο σε κάποιους απ’ ό,τι σε κάποιους άλλους. Ειλικρινά, ακόμα δεν έχω ιδέα για το αν αυτά τα ελαστικά μάς ταιριάζουν περισσότερο ή λιγότερο από τους υπόλοιπους.

Σίγουρα, η σειρά έχει αλλάξει λίγο, διότι κάποιες ομάδες που τα είχαν κατανοήσει καλά, όπως η Force India, δυσκολεύονται τώρα. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν και με αυτά, αλλά σαφώς κι έχουν λίγο διαφορετική συμπεριφορά. Μόλις είχαμε αρχίσει να κατανοούμε τα πρώτα ελαστικά στο Silverstone, όταν έπρεπε ν’ αλλάξουμε ξανά. Υπάρχουν περιοχές που οι άνθρωποι θα εκμεταλλευτούν όσον αφορά την κατανόηση των ελαστικών.

Εμείς το καταφέραμε στην Ουγγαρία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα το κάνουμε ξανά στο Spa, επειδή κάθε πίστα είναι διαφορετική. Απλά, δημιουργείς το πώς πρέπει να το κατανοείς σωστά.

Στην Ουγγαρία, δεν ήταν μόνο η θερμοκρασία οδοστρώματος υψηλή, αλλά και η θερμοκρασία τού αέρα. Σύμφωνα με τον Brawn, η W04 είχε ένα νέο σύστημα ψύξης για το Hungaroring, κάτι που βοήθησε τον Hamilton να φτάσει στην πρώτη του φετινή νίκη, αν και ο Rosberg εγκατέλειψε με σπασμένο κινητήρα, στον 64ο γύρο.

Ένας από τα μεγάλα πράγματα που έπρεπε να χειριστεί η ομάδα ήταν όλο το σύστημα ψύξης, διότι υπήρχαν υπόνοιες για έναν καυτό αγώνα. Ήμασταν στο όριο σε μερικούς αγώνες φέτος, έτσι έπρεπε να έχουμε ένα νέο σύστημα ψύξης στην Ουγγαρία, και το κάναμε σωστά.

Προφανώς, ο Lewis είχε ελεύθερο αέρα μπροστά του, έτσι δεν έπρεπε να μειώσει λίγο την απόδοσή του, ενώ ο Nico έπρεπε να κάνει μια μικρή διαχείριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αλλά τίποτα το σημαντικό. Θα μπορούσατε ν’ ακούσετε από την ενδοεπικοινωνία ότι οι άλλες ομάδες είχαν πιο σοβαρά προβλήματα, οπότε η ομάδα μας έκανε σπουδαία δουλειά σ’ αυτό το θέμα.

[Πηγή: Sporting Life]