Mercedes_F1_Turbo_V6_01-850x680

Η ομάδα της Mercedes, θεωρείτε ήδη ότι είναι πρωτοπόρος στην κατασκευή και εξέλιξη κινητήρων στην F1, με τις φήμες στα paddocs να λένε ότι η Γερμανική ομάδα, παρά το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, έχει ήδη τον πιο δυνατό κινητήρα στο σπορ.

Η αλλαγή των κανονισμών, όσον αφορά τους κινητήρες για το 2014 (από ατμοσφαιρικούς V8 2.4-λίτρων σε turbo V6 1.6-λίτρων), φαίνεται να οδηγεί τις ισορροπίες του σπορ σε μια άλλη εποχή, στην όποια θα υπερισχύει η δύναμη των κινητήρων, παρά η αεροδυναμική.

Οι κατασκευαστές κινητήρων για το 2014 είναι τρεις, με τη Mercedes, τη Ferrari και τη Renault, να μην έχουν δώσει καμία πληροφορία σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων κινητήρων τους, οπότε δεν υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με τη δύναμη αυτών.

Στο περιθώριο του ουγγρικού Gran Prix, ο Lewis Hamilton, εκδήλωσε μια συγκρατημένη αισιοδοξία ότι το 2014 θα καταφέρουν να επικρατήσει του Sebastian Vettel. Κυκλοφορούν, δε, φήμες ότι η ομάδα της Mercedes, βρίσκεται ήδη πιο μπροστά από τις άλλες ομάδες στην εξέλιξη των κινητήρων του 2014. Οι ίδιες φήμες αναφέρουν, ότι ο κινητήρας των ασημένιων βελών είναι μέχρι 100 (!!) άλογα περισσότερα των υπολοίπων και ότι από εκεί πηγάζει η αισιοδοξία όλων στην Γερμανική ομάδα για την νέα σεζόν.

Ένα σημάδι που δείχνει ότι η Mercedes προσπαθεί να εξελίξει όσο μπορεί το νέο της μονοθέσιο, είναι η διαφωνία που έχει με τις υπόλοιπες ομάδες για τις τεχνικές προδιαγραφές των νέων ελαστικών της Pirelli. H Mercedes θέλει να γίνουν πλατύτερα τα πίσω ελαστικά. Με αυτό τον τρόπο, θα της είναι ευκολότερο να μεταφέρει την ροπή και την ισχύ του νέου (ισχυρού) της κινητήρα στην πίστα. Από την άλλη όμως φαίνεται ότι οι υπόλοιπες ανταγωνίστριες ομάδες είναι ευχαριστημένες, με τις υπάρχουσες διαστάσεις των ελαστικών ή κάνουν “πόλεμο” στη Mercedes.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]