mansell-williams 1986

Η Formula 1 αλλάζει πρόσωπο του χρόνου και για μια ακόμη φορά, στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκονται τα ελαστικά. Μπορεί βέβαια το συμβόλαιο της Pirelli να μην έχει ανανεωθεί ακόμη για το 2014, όμως η Ιταλική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των νέων της ελαστικών.

Το πρωτάθλημα του 2014 θα μας φέρει τούρμπο κινητήρες, ERS και 8-τάχυτα κιβώτια, πράγμα που δημιουργεί νέες προκλήσεις και δυσκολίες για τα ελαστικά των μονοθεσίων. Το προηγούμενο διάστημα, ακούστηκαν φήμες για πιο πλατιά πίσω ελαστικά, κάτι που γινόταν και στην πρώτη εποχή των τούρμπο κινητήρων στην Formula 1. Όμως ο Paul Hembery τις διέψευσε, δηλώνοντας πως οι διαστάσεις των ελαστικών, έχει αποφασιστεί να παραμείνουν ως έχουν:

Με βάση τις πληροφορίες που έχουμε λάβει από τις περισσότερες από τις ομάδες, έχουμε αποφασίσει να διατηρήσουμε τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών (και το 2014).

Όμως, αφού τα αυτοκίνητα του επόμενου έτους θα έχουν πολύ διαφορετικές απαιτήσεις από τα ελαστικά, έχουμε προτείνει να τροποποιηθούν οι κανονισμοί, έτσι ώστε οι ομάδες να μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές γόμες εμπρός και πίσω, εάν αυτό είναι απαραίτητο.

Η συγκεκριμένη δήλωση δεν θα ήχησε ευχάριστα στα αυτιά των ανθρώπων της Mercedes, η οποία πίεζε προς φαρδύτερα ελαστικά, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει στο μέγιστο το, υποτιθέμενο, πλεονέκτημα του κινητήρα της. Οι φήμες οργιάζουν και σ’ αυτό τον τομέα, αναφέροντας πως ο νέος τούρμπο κινητήρας των Γερμανών βρίσκεται ήδη 100 ίππους πάνω, σε σχέση με αυτούς των Renault και Ferrari.

[Πηγή: GMM]