Sergio Perez makes a pit stop

Από το Gran Prix της Σιγκαπούρης θα αρχίσουν να ισχύουν οι νέοι κανονισμοί για τις ομάδες της F1, σχετικά με την ασφάλεια μέσα στο pit lane.

Οι αλλαγές που πρέπει να εφαρμόσουν οι ομάδες έχουν όλες ως κύριο γνώμονα την ασφάλεια στο pit lane και στον αγώνα της Σιγκαπούρης θα δούμε ένα νέο σύστημα το οποίο συγκρατεί τον τροχό να μην αποκολληθεί από το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια των pit stop και όχι μόνο.

Μετά τον τραυματισμό του cameraman στον αγώνα της Γερμανίας, η FIA ζήτησε να αλλάξουν τον σχεδιασμό στο μέρος αυτό του μονοθέσιου (τροχούς), έτσι ώστε να εξυπηρετείτε η ασφάλεια των μηχανικών άλλα και τον θεατών.

Το άρθρο 14.7 των τεχνικών προδιαγραφών άπλα αναφέρει, “Όλα τα μονοθεσία θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να συγκρατούν τους τροχούς τούς με την βοήθεια μιας συσκευής η οποία θα συγκρατεί τον τροχό σε περίπτωση που αυτός τείνει να αποκολληθεί”

Μέτα όμως το ατύχημα της Γερμανίας η FIA έκανε λεπτομερή ερευνά πάνω στα συστήματα των τροχών που υπάρχουν και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα τρέχοντα σύστημα είναι επιρρεπή στα ατυχήματα ακόμα και όταν ο τροχός είναι σε κανονική θέση στο μονοθέσιο. Έτσι η FIA υποχρεώνει πλέον τις ομάδες να χρησιμοποιήσουν διπλά συστήματα στην προσπάθεια της να αποτρέψει άλλα τέτοια ατυχήματα.

Το πρώτο σύστημα συγκράτησης θα αποτρέπει να αποκολληθεί ο τροχός όταν αυτός βρίσκεται στην κανονική του θέση, ενώ το δεύτερο σύστημα συγκράτησης θα αποτρέπει να αποκολληθεί ο τροχός ακόμα και όταν το μπουλόνι δεν βιδωθεί σωστά σε ένα pit stop.

Σε δηλώσεις του ο S.Michael τόνισε:

Όταν διενεργείς pit stop που διαρκούν από δύο έως τρία δευτερόλεπτα, το παραμικρό εξάρτημα και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Κάθε μικρή αλλαγή στο σχεδιασμό σίγουρα θα επηρεάσει τη ρουτίνα των μηχανικών


[Πηγή: GMM]