infiniti-fx-sebastian-vettel-version-2

Το Infiniti FX, το crossover που έβαλε την πολυτελή φίρμα σε ένα πιο τολμηρό σχεδιαστικό μονοπάτι όταν παρουσιάστηκε το 2002, ανασχεδιάζεται ώστε να προσφέρει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους.

Ο Shiro Nakamura, global design chief της Nissan και όλων των υπο-brand της, πιστεύει πως κάνοντας το μοντέλο πιο ευρύχωρο ενώ παράλληλα διατηρεί το χαρακτηριστικό design του θα βοηθήσει ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της νέας γενιάς.

Βέβαια, αυτή η νέα γενιά δεν πρόκειται να φτάσει στις εκθέσεις νωρίτερα από το 2015-2016 αλλά αυτό δεν σταμάτησε την Infiniti να αλλάξει την ονοματολογία για τα καινούρια μοντέλα της.

Το FX ήταν εικονικό για την Infiniti. Εξωτερικά και όσον αφορά το design ήταν εξαιρετικά εικονικό. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, οι πωλήσεις του δεν ήταν τόσες όσες θα θέλαμε. Νομίζω εστιάσαμε λίγο περισσότερο από όσο έπρεπε στο εξωτερικό design στο τωρινό FX. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Αλλά αν το συγκρίνεις με κάποιους από τους ανταγωνιστές του, πχ την Porsche Cayenne, είμαστε σε μειονεκτική θέση. Δεν είναι αδυναμία αλλά υπάρχει μία ευκαιρία για εμάς. Η πρόκληση είναι να διατηρήσουμε το εντυπωσιακό design ενώ παράλληλα το κάνουμε λίγο μεγαλύτερο μέσα.

Είπε στο event για τον τύπο ο Nakamura-san.Είναι πολύ σημαντικό να καταλαβαίνεις το «λάθος» σου και να ξέρεις τις αδυναμίες σου. Όντος το τωρινό μοντέλο είναι πολύ όμορφο, ίσως το ομορφότερο της κατηγορίας του. Αλλά όταν ανταγωνίζεσαι αντιπάλους όπως η BMW X5/X6, η Porsche Cayenne κ.ά., δεν αρκεί να είσαι όμορφος. Πρέπει να είσαι αρκετά άνω του μετρίου σε όλους τους τομείς για να πείσεις τους πελάτες να σε επιλέξουν έναντι του καταξιωμένου ανταγωνισμού. Και η συνειδητοποίηση των μειονεκτημάτων σου, είναι πάντα το πρώτο βήμα για τη διόρθωσή τους.

[Πηγή: Automotive News]