porsche logo (2)

Αν πιστέψουμε την είδηση από το Γερμανικό Auto Zeitung, τότε η Porsche ετοιμάζει νέους τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους boxer κινητήρες καθώς και έναν κορυφαίο 5,0-λίτρων οκτακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 750-800 ίππων, που θα τοποθετηθεί στην 960.

Σήμερα η Porsche βγάζει στην αγορά τρεις εξακύλινδρους boxer κινητήρες (2.9, 3.4 και 3.8 λίτρων), τον νέο V6 3,0-λίτρων που τον φορά η Panamera facelift και θα τον φορέσει και η επερχόμενη Macan, έναν V6 3,6-λίτρων και έναν V8 4,8-λίτρων. Τέλος η 918 Spyder φορά έναν V8 4,6-λίτρων.

Τα πράγματα στο μέλλον θα αλλάξουν αφού η Porsche ετοιμάζει έναν νέο 2,0-λίτρων και έναν 2,5-λίτρων turbo boxer τετρακύλινδρο κινητήρα που θα τοποθετηθεί στις Boxster και Cayman. Θα διαθέτουν τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) με τον 2,0-λιτρο να αποδίδει 270 άλογα και τον 2,5-λίτρων 380 άλογα.

Θα ακολουθήσει ένας 3,0-λίτρων εξακύλινδρος biturbo για την 911. Και αυτός θα διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και στη βασική έκδοση θα παράγει 420 άλογα. Αργότερα θα υπάρχουν και δυνατότερες εκδόσεις του.

Ο κορυφαίος οκτακύλινδρος boxer biturbo 5,0-λίτρων θα βασίζεται πάνω στον σημερινό εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3,8-λίτρων, έχοντας χωρητικότητα 5.067 κ.εκ και στη περίπτωση της 960 θα διαθέτει τέσσερα turbo και θα αποδίδει 750-800 άλογα.

Ο νέος V6 3,0-λίτρων που φορά σήμερα η Panamera facelift θα τοποθετηθεί και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Porsche αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό V8. Ωστόσο τα Turbo και Turbo S μοντέλα θα διαθέτουν turbo V8 κινητήρα. Κλείνοντας οι Γερμανοί αναφέρουν πως οι μελλοντικές Porsche 911 GT3 και GT3 RS θα είναι οι μόνες Porsche που θα διαθέτουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν έχουν επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη της Porsche, οπότε ας κρατάμε τις επιφυλάξεις μας.

[Πηγή: Autozeitung]