Porsche 911 Turbo S 2014 Live in Frankfurt 2013 (5)

Η Porsche μας είχε δώσει τις λεπτομέρειες των νέων 911 Turbo και Turbo S τον περασμένο Μάιο, και τώρα, 4 μήνες μετά, την παρουσιάζει επίσημα στη Φρανκφούρτη.


Η 911 Turbo φορά νέο bodykit έχοντας διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Το μήκος της έχει αυξηθεί κατά 40 mm φτάνοντας πλέον τα 4.490 mm ενώ το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 28 mm σε σχέση με την Carrera 4, φτάνοντας τα 1.878 mm. Επίσης έχει μεγαλώσει και το μεταξόνιο κατά 100mm, το οποίο πλέον αγγίζει τα 2.450 mm. Φορά ζάντες 20″ , μονομπούλωνες στην 911 Turbo S, με τη συγκεκριμένη να διαθέτει και LED μπροστά φωτιστικά σώματα, με τη μεσαία σκάλα των οποίων να είναι αυτόματη μέσω κάμερας. Αυτά τα φωτιστικά σώματα βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό της 911 Turbo.

Για πρώτη φορά η Porsche έχει εξοπλίσει την 911 Turbo με ενεργή αεροδυναμική PAA (Porsche active aerodynamics). Διαθέτει μπροστά ενεργό splitter τρίων σταδίων και ενεργή πίσω αεροτομή, οι οποίες αυξομειώνουν το ύψος τους, προσφέροντας είτε μεγαλύτερη είτε μικρότερη κάθετη πίεση. Με το σύστημα αυτό, ο χρόνος στο Nürburgring βελτιώνεται κατά 2 δευτερόλεπτα, γράφοντας 7:27.

Porsche 911 Turbo S 2014 Live in Frankfurt 2013 (10)

Διαθέτει και αυτή το σύστημα τετραδιεύθυνσης της 911 GT3, το οποίο ψύχεται με νερό και προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στις στροφές. Μηχανικά φορά τον 3.8-λίτρων turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 520 ίππων με 700 Nm ροπής στην 911 Turbo και 560 ίππων στην 911 Turbo S. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με Start/Stop, το οποίο στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, έχοντας μέση κατανάλωση 9,7 λίτρα/100 χλμ. Η Turbo S διαθέτει επίσης σύστημα overboost που αυξάνει την ροπή στα 750 Nm, με το σύστημα αυτό να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό της Turbo.

Τα 0-100 χλμ/ώρα η 911 Turbo με το πακέτο Sport Chrono Package τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η 911 Turbo S σε 3,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 χλμ/ώρα.

Στο εσωτερικό η Turbo S είναι διαθέσιμη με μαύρα/κόκκινα σπορ καθίσματα με 18 ηλεκτρονικές ρυθμίσεις και μνήμες, οι πλάτες των οποίων είναι από carbon. Το ηχοσύστημα της Bose βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στον επιπλέον συναντάμε ένα ηχοσύστημα της Burmester, αλλά και τα ενεργό cruise control, σύστημα ανάγνωσής πινακίδων κυκλοφορίας και άλλα πολλά.

Στο βασικό εξοπλισμό συναντάμε επίσης το ενεργό σύστημα PDCC, το οποίο βελτιώνει επιπλέον την οδηγική συμπεριφορά, ενώ το πακέτο Sport Chrono Package διαθέτει και carbon κεραμικά φρένα.

Οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν από τα τέλη Σεπτεμβρίου στη Γερμανία με την 911 Turbo να κοστίζει €162.055 ενώ η 911 Turbo S €195.256. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Οι νέες Porsche 911 Turbo και 911 Turbo S

H 911 Turbo θέτει νέες σταθερές δυναμικών επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου

Στουτγάρδη. Η παρουσίαση νέων μοντέλων από την Porsche, την επετειακή χρονιά της 911, κορυφώνεται. Πριν από 50 χρόνια, η 911 πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Και μόλις 10 χρόνια αργότερα, το πρώτο πρωτότυπο της 911 Turbo παρουσιάστηκε στην έκθεση της ΙΑΑ. Σε αυτήν την 40ή επέτειο, η Porsche παρουσιάζει τη νέα γενιά 911 Turbo και Turbo S. Το νέο σύστημα τετρακίνησης, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, τα προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, οι προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED και ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ bi-turbo που φτάνει σε ισχύ τους 560 ίππους, προσδίδουν στη νέα γενιά 911 Turbo χαρακτηριστικά αγωνιστικού αυτοκινήτου υιοθετημένα από ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης. Καθοριστικός είναι και ο ρόλος του ολοκαίνουργιου πλαισίου μειωμένου βάρους, με κατά 100 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερους τροχούς 20 ιντσών. Το ενεργό σύστημα αντιστρεπτικών ράβδων PDCC, το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλα 911 Turbo, αυξάνει τις δυναμικές επιδόσεις ακόμα περισσότερο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό της 911 Turbo S, όπως και το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus με δυναμικές βάσεις κινητήρα και κεραμικά φρένα PCCB. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διατίθενται και ως προαιρετικός εξοπλισμός στην 911 Turbo. Αποτέλεσμα: Η νέα 911 Turbo S μειώνει το χρόνο γύρου στο βόρειο τμήμα του Nürburgring αρκετά κάτω από τα 7:30 λεπτά – φυσικά με ελαστικά παραγωγής . Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα διαφράγματος αντήχησης Sound Symposer. Μέσω αυτού ο ήχος της εισαγωγής του κινητήρα turbo γίνεται άμεσα αντιληπτός επιτείνοντας την οδηγική εμπειρία.

Περισσότερη ισχύς, βελτίωση της οικονομίας καυσίμου κατά 16%

Απόλυτα αρμονικά για τη μετάδοση ισχύος συνεργάζονται ο προηγμένος κινητήρας και το ολοκαινουργιο σύστημα τετρακίνησης PTM.

Ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας των 3,8 λίτρων, με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης, αποδίδει 520 ίππους στην 911 Turbo και 560 ίππους στο μοντέλο S. H Porsche συνεχίζει να είναι η μόνη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που προσφέρει δύο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου σε βενζινοκινητήρα. Η ισχύς μετατρέπεται σε κίνηση μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) που πλέον επιτρέπει τη χρήση λειτουργίας start/stop με απενεργοποίηση του κινητήρα, η οποία ενεργοποιείται νωρίτερα κατά την ελεύθερη κύλιση μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο. Ο συνδυασμός του νέου συστήματος διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα,του κιβωτίου PDK, και των υπολοίπων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου που χρησιμοποιούνται, έχουν αποφέρει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) έως 16%, με αποτέλεσμα η τιμή της να μην υπερβαίνει τα 9,7λ./100 χλμ. και στα δύο μόντελα.

Νέο σύστημα τετρακίνησης ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο

Για ακόμα ταχύτερη και ακριβέστερη μετάδοση της ισχύος στους δύο άξονες, η Porsche εξέλιξε ένα νέο συστήμα τετρακίνησης (PTM) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργοποιούμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Το σύστημα διαθέτει μια νέα λειτουργία υδρόψυξης, έτσι ώστε να μπορεί να κατευθύνει ακόμα περισσότερη ροπή κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αν χρειαστεί. Ταυτόχρονα, η βελτιστοποιημένη συνεργασία κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και συστήματος τετρακίνησης προσφέρει στη νέα κορυφαία 911 ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες επιτάχυνσης. Η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, χρόνος βελτιωμένο κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo S. Η νέα 911 Turbo S πετυχαίνει επιτάχυνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.

Το φαρδύτερο αμάξωμα 911 που φτιάχθηκε ποτέ.

Τα δύο νέα κορυφαία μοντέλα επιδεικνύουν τις δυνατοτητες τους και οπτικά, περισσότερο από ποτέ. Τα επιβλητικά, χαρακτηριστικά των πίσω τμημάτων της 911 Turbo είναι κατά 28 χλστ. φαρδύτερα απ’ ό,τι στα μοντέλα 911 Carrera 4 . Άλλα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την 911 Turbo είναι οι δίχρωμοι χυτοί τροχοί 20 ιντσών. Στην 911 Turbo S διατίθονται με κεντρικό μπουλόνι.

Επιπλέον, η Τurbo S περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό νέους προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED, οι οποίοι διαθέτουν φώτα ημέρας τεσσάρων σημείων και δυναμικό έλεγχο φωτεινής δέσμης της μεγάλης σκάλας με χρήση κάμερας,. Προαιρετικά διατίθεται και για την 911 Turbo.

Ουσιαστική βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης στον πίσω άξονα.

Η χρηση ενεργητικής τετραδιεύθυνσης σε όλα τα μοντέλα turbo για πρώτη φορά βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις των δύο νέων κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Αντί για τους συμβατικούς βραχίονες ελέγχου, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές στην αριστερή και την δεξιά πλευρά του πίσω άξονα. Η γωνία στροφής των πίσω τροχών μπορεί να μεταβληθεί έως και 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος. Σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, όταν οι μπροστινοί τροχοί στρίβουν, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό στην πράξη αντιστοιχεί σε μια εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 250 χλστ., πράγμα που προσφέρει στην 911 Turbo ασυναγώνιστες επιδόσεις στις στροφές. Το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει ταχύτερα στην είσοδο της στροφής, ενώ προσφέρει δυναμικότερη απόκριση του τιμονιού. Έτσι απλοποιείται αισθητά η διαδικασία πραγματοποίησης ελιγμών και στάθμευσης.

Όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ταχύτητες πάνω από 80 χλμ./ώρα, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς παράλληλα με τους μπροστινούς. Αυτό αντιστοιχεί σε μια εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 500 χλστ. και προσφέρει στο αυτοκίνητο εκπληκτική ευστάθεια, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, η εντολή στροφής του οδηγού μεσω του τιμονιού, προκαλεί σημαντικά ταχύτερη απόκριση στον πίσω άξονα, επιταχύνοντας αρμονικότερα την αλλαγή κατεύθυνσης.

Ενεργά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις

Η Porsche εξέλιξε ένα ενεργό αεροδυναμικό σύστημα για πρώτη φορά στα νέα μοντέλα 911 Turbo. Αποτελείται από μια στιβαρή, αναδιπλούμενη μπροστινή αεροτομή τριών θέσεων, τα τμήματα της οποίας εκτείνονται με πνευματική λειτουργία, αλλά και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή με τρεις θέσεις ρύθμισης. Έτσι, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της 911 Turbo μπορούν να ρυθμίζονται ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, με γνώμονα είτε τη βέλτιστη αποδοτικότητα (θέση ταχύτητας) είτε τις κορυφαίες δυναμικές επιδόσεις. Στη θέση επιδόσεων, όλα τα τμήματα της μπροστινής αεροτομής εκτείνονται πλήρως και δημιουργούν σημαντική αρνητική άντωση στον μπροστινό άξονα. Ομοίως, η πίσω αεροτομή εκτείνεται στο μέγιστο ύψος της, με τη μεγαλύτερη δυνατή γωνία προσβολής. Έτσι δημιουργείται μεγαλύτερη αρνητική άντωση και στον πίσω άξονα Οι δυναμικές επιδόσεις βελτιώνονται σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι χρόνοι γύρου στο βόρειο τμήμα του Nürburgring μειώνονται έως και κατά δύο δευτερόλεπτα, εξαιτίας της χρήσης αυτού του συστήματος.

Νέο εσωτερικό.

Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και στα δύο μοντέλα 911 Turbo, συνεχίζοντας τα βήματα της οικογένειας 911 Carrera. Το μοντέλο S διαθέτει εκτενέστατο εξοπλισμό, προσφέροντας στοιχεία όπως διχρωμία μαύρου/κόκκινου carrera , σπορ καθίσματα με 18 διαφορετικές ρυθμίσεις και λειτουργία μνήμης. Επιπλέον, τα προσκέφαλα είναι δερμάτινα με διπλές ραφές και διάφορα στοιχεία ανθρακονημάτων. Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, το ηχοσύστημα της Bose περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ, για πρώτη φορά, διατίθεται προαιρετικά και ένα ηχοσύστημα της Burmester. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα διατήρησης ταχύτητας με ραντάρ, καθώς και σύστημα αναγνώρισης προειδοποιητικών πινακίδων και ορίων ταχύτητας με κάμερα.

Τα νέα κορυφαία μοντέλα της σειράς 911 θα παρουσιαστούν στην αγορά στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013.