Ross-Brawn-Mercedes-700x473

Ο Ross Brawn, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, δε συμμερίζεται τους φόβους που εκφράζουν πολλοί στα paddock της F1, ότι την επόμενη σεζόν θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τα καύσιμα των μονοθεσίων.


Οι νέοι κανονισμοί που έρχονται το 2014, αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι εκτός από την αλλαγή της χωρητικότητας των κινητήρων σε 1.6 λίτρα με turbo και ERS, θα πρέπει ταυτόχρονα να μειωθεί και το μέγεθος του ρεζερβουάρ. Κάτι που σημαίνει ότι τα μονοθέσια θα έχουν λιγότερα επίπεδα καυσίμου, οπότε λογικά θα πρέπει να έχουν και μικρότερη κατανάλωση.

Παρότι τα νέα μοτέρ των 1.6-λίτρων έχουν μικρότερη κατανάλωση καύσιμου, έχουν διατυπωθεί ανησυχίες για το κατά πόσον οι οδηγοί θα αναγκαστούν να εξοικονομούν καύσιμα κατά την διάρκεια των αγώνων.

Οι δηλώσεις του Brawn:

Από ότι έχουμε δει στη μοντελοποίηση και στην προσομοίωση, πιστεύω ότι θα υπάρξει μια διαφορά μεταξύ των κατατακτηρίων και του αγώνα. Στις κατατακτήριες θα ελεγχόμαστε με τον ρυθμό ροής του καυσίμου και στον αγώνα θα ελεγχόμαστε από το συνολικό βάρος των καυσίμων. Αλλά νομίζω ότι τα συστήματα είναι πολύ πιο εξελιγμένα τώρα από ότι ήταν πριν 15 ή 20 χρόνια, πλέον οι οδηγοί θα οδηγούν έντονα, χρησιμοποιώντας όλη τη δύναμη του μονοθεσίου τους. Δε νομίζω ότι θα είναι η κατάσταση που είχαμε πριν από 20 χρόνια, όπου αν πίεζες για λίγο, στη συνέχεια απλά γύριζες γύρω γύρω για το υπόλοιπο του αγώνα. Δε θα είναι αυτό το είδος των αγώνων, δεν είναι αυτή η προσδοκία μας, αλλά θα υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις μεταξύ κατατακτήριων και αγώνα, αυτό είναι σίγουρο

[Πηγή: GMM]