Test Drive Fiat Punto  - 042

Πριν περίπου 10 μήνες είχαμε δοκιμάσει το Fiat Punto με τον 1.300άρη πασπαρτού και εκπληκτικό Multijet κινητήρα. H Fiat προσπαθεί να “τεντώσει” όσο το δυνατόν το κύκλο ζωής του Punto, εξαιτίας κυρίως της οικονομικής δυσκολίας τόσο της εγχώριας αγοράς όσο και λιγότερο μεν, των δικών της οικονομικών δεικτών.


Το νέο Fiat Punto ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μέσα στο έτος που διανύουμε, αλλά τελικά κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα γίνει κάποια στιγμή προς το τέλος του 2014, αφού έχει ξεκινήσει ήδη τις εργασίες αναβάθμισης του εργοστασίου στο οποίο θα το κατασκευάσει.

H έκδοση που είχα στα χέρια μου, δεν αφορά άλλο ένα facelift, αλλά Model Year 2013 (MY2013) το οποίο παρουσιάστηκε μέσα στο καλοκαίρι. Δε θα μπορούσε άλλωστε να “σηκώσει” άλλη μια αισθητική αλλαγή, καθώς έχει ήδη υποστεί δύο, όπου αντίστοιχα υπήρχαν και αλλαγές στην ονομασία του. Έτσι, αρχικά όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2005 ονομαζόταν Grande Punto, στη συνέχεια και στο πρώτο facelift ονομάζεται Punto Evo, ενώ πριν ένα χρόνο, το 2012, με κάποιες ακόμα ελαφρές nip/tuck αλλαγές επέστρεψε στη παραδοσιακή ονομασία που όλοι το μάθαμε πίσω το 1999, σαν Punto.

Στα συν

  • Κατανάλωση
  • Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

Στα μείον

  • Θόρυβος κινητήρας στις ψηλές στροφές
  • Πλευρική στήριξη καθισμάτων
  • Ποιότητα σκληρών πλαστικών
  • Χώρος για τα κεφάλια με την ηλιοροφή
  • 8 χρόνια στην αγορά