Η Fiat φαίνεται ότι εξετάζει πιο αποδοτικές τεχνικές κατασκευής των αυτοκινήτων της ώστε να μειώσει το κόστος παραγωγής και έτσι η παραγωγή των αυτοκινήτων που θα αντικαταστήσουν τα  Punto και Bravo θα καθυστερήσει επιπλέον ένα χρόνο.

Το νέο Bravo λογικά θα κατασκευαστεί πάνω στη πλατφόρμα των Alfa Romeo Giuletta και Dodge Dart, ενώ το νέο Grande Punto θα κατασκευαστεί και αυτό πάνω σε κάποια πλατφόρμα της Fiat ή της Chrysler, αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο πάνω σε τι πλατφόρμα θα κατασκευαστεί.

Σε ότι αφορά το 500L. Τώρα είναι διαθέσιμο με 2 βενζινοκινητήρες, τον TwinAir 900 κ.εκ απόδοσης 86 ίππων και με τον 1.4-λίτρων απόδοσης 78 και 106 ίππων καθώς και τον 1.300αρη diesel απόδοσης 76 και 96 ίππων, αλλά μέσα στο 2013 θα προστεθεί και η δυνατή έκδοση του δικύλινδρο TwinAir 900 κ.εκ απόδοσης 105 ίππων, ο οποίος θα εκπέμπει 112 γρ/χλμ CO2. Επίσης θα υπάρξει και μια έκδοση LPG με τον ίδιο TwinAir κινητήρα απόδοσης 80 ίππων. Αργότερα θα προστεθεί και έναν υβριδικός κινητήρας ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί σε όλη τη γκάμα του 500.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο CEO της Mazda, Takashi Yamanouchi δήλωσε ότι η πρόσφατη συνεργασία της εταιρίας του με την Fiat, δεν είναι η αρχική προτεραιότητα της Mazda, αλλά περιμένει να της αποφέρει καρπούς μέσα στα επόμενα χρόνια. Η αρχική συμφωνία αναφέρει για την κατασκευή ενός κοινού roadster για την Mazda και την Alfa Romeo, αλλά στο μέλλον ίσως συνεργαστούν ώστε να αναπτύξουν από κοινού τα Mazda 2 και Fiat Punto, ενώ η Fiat θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τους νέους Skyactiv κινητήρες, με την Mazda τους εξαιρετικούς MultiAir πετρελαιοκινητήρες της Fiat.

[Πηγή: Autoedizione (1), (2)]

  • giannis1304

    διευκρίνηση! multiair–>βενζινοκινητήρες, multijet–> πετρελαιοκινητήρες :)