Test Drive: Renault Clio dCi 90 - 10

Η συνταγή γνωστή. Το νέο Renault Clio με τον 900αρη TCe κινητήρα το είχαμε δοκιμάσει τα Χριστούγεννα και μας είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο dCi κινητήρας που φορούσε το αυτοκίνητο δοκιμής μας, επίσης γνωστός καθώς τον έχουμε ήδη δοκιμάσει στο Megane, στο Duster και στην A-Class.


Με το βενζινοκίνητο Clio είχαμε πάει μια βόλτα μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού και τώρα με το πετρελαιοκίνητο ήταν ευκαιρία να πάμε λίγο παραπέρα.

Προορισμός το πανέμορφο Πήλιο και έπειτα από την εβδομαδιαία συμβίωση μου, το Clio ανέβηκε κι άλλο στην υπόληψη μου και πραγματικά θα πρέπει να ψάχνουμε τον δεύτερο.

Το θέμα είναι ότι δεν έχει κερδίσει μόνο εμένα καθώς, μέχρι τον Αύγουστο που μας πέρασε είχαν πουληθεί 496 Clio. Σα νούμερο μπορεί να μην είναι πολύ μεγάλο αλλά είναι αρκετά σημαντικό για το ελλιπές μέχρι σήμερα δίκτυο της Γαλλικής εταιρίας, κάτι που ο νέος εισαγωγέας/αντιπρόσωπος, η TeoRen Motors, υποσχέθηκε ότι θα αλλάξει άρδην.

Επίσης, με την ελληνική αγορά και έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, όπου σχεδόν τα 7 στα δέκα νέα αυτοκίνητα προέρχονται από τη supermini κατηγορία ο ανταγωνισμός είναι αδίστακτος και αδηφάγος. Αυτό σημαίνει ότι τα κριτήρια αγοράς πλέον έχουν αλλάξει και οι αγοραστές κοιτάνε το αυτοκίνητο τους να καλύπτει όσο το δυνατόν καλύτερα τις περισσότερες ανάγκες, που μέχρι πρότινος αυτή ήταν δουλειά της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στα συν

  • Εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός
  • Εκπληκτικός κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Δυναμικό οδηγικό στήσιμο
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός
  • Πρακτικότητα
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Τιμή
  • Ορατότητα προς τα πίσω
  • Μη απενεργοποιούμενο ESP
  • Ελαφρώς χειρότερη ποιότητα σε σχέση με το προηγούμενο