Rear Break Ducts

Στις ελεύθερες δοκιμές τις Παρασκευής στην Ινδική πίστα, εντοπίσαμε για πρώτη φορά στα μονοθέσια της Formula 1 τεχνικές λεπτομέρειες που δεν συμπίπτουν με τους φετινούς κανόνες.


Με μια γρήγορη αναφορά (γιατί λεπτομερέστερα και πιο ολοκληρωμένα άρθρα θα ακολουθήσουν) παρατηρήσαμε προσπάθειες από τις διάφορες ομάδες για περίεργες αεροδυναμικές διατάξεις και πρωτοφανή μικρά συστήματα φρένων. Δεν είναι απίθανο να δούμε και μονοθέσια την ερχόμενη χρονιά που θα φρενάρουν τους πίσω τροχούς με την βοήθεια brake-by-wire.

Οι πειραματικές αυτές διατάξεις, οφείλονται στο γεγονός ότι το ERS το 2014, θα χρειάζεται πολύ περισσότερη ενέργεια, σε σχέση με το σημερινό KERS για να φορτίσει. Προσθέστε το γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα για την φόρτιση του δεν θα ελέγχονται από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα (MES), που θα είναι ίδια για όλα τα μονοθέσια. Το αποτέλεσμα είναι ABS στους πίσω τροχούς, το οποίο δεν είναι όμως ABS γιατί αυτό θα απαγορευόταν και την FIA να προσπαθεί από τώρα να αποσαφηνίσει τους κανόνες της.