F1 Grand Prix of Hungary - Race

Ένα από τα φετινά θέματα που απασχόλησαν τη Formula 1 ήταν τα ελαστικά τής Pirelli. Από την αρχή τής σεζόν, υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες, κυρίως από τη Red Bull, τη Mercedes και τη Force India για τη γρήγορη φθορά. Η ιταλική εταιρεία, αρχικά, αναγκάστηκε ν’ αλλάξει ελαφρώς τη σκληρή γόμα, αλλά τα πράγματα έγιναν χειρότερα στο Βρετανικό Grand Prix, όταν και είχαμε 4 κλαταρίσματα. Μετά από αυτό, η Pirelli αναγκάστηκε να γυρίσει στο 2012, καθώς ο τρόπος κατασκευής θα ήταν ίδιος με αυτός που είχαμε πέρυσι, αν και οι γόμες θα δε θα άλλαζαν. Αυτό, ωστόσο, ήταν αρκετό για να ωφελήσει κάποιες ομάδες μεταξύ των οποίων ήταν η Red Bull, όπως παραδέχεται ο Adrian Newey, επί κεφαλής τού τεχνικού τμήματος για την αυστριακή ομάδα.

Το πισωγύρισμα με τα ελαστικά στο 2012 σίγουρα μας βοήθησε. Το μονοθέσιό μας λειτουργεί πολύ καλά στις γρήγορες στροφές, εκεί που τα ελαστικά το περισσότερο πρόβλημα. Θα ήταν πολύ εύκολο να τα φθείρουμε υπερβολικά, έτσι δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το πλεονέκτημα που είχαμε.


Ο 54χρονος είναι είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η Red Bull και ο Sebastian Vettel έχουν πάρει 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα. Ο Newey αναφέρεται στον Γερμανό, λέγοντας πως έχει γίνει ένας κορυφαίος οδηγός, παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση από το ξεκίνημα της καριέρας του από τα πρώτα του χρόνια στην αυστριακή ομάδα.

Ήταν πολύ ταλαντούχος, αλλά ελαφρώς ακατέργαστος κατά καιρούς, ας πούμε το 2009, αλλά είναι πολύ διαφορετικός τώρα.Το 2009 και το 2010, θα μπορούσατε να τον κατακρίνετε για μερικές κινήσεις του και για τ’ ατυχήματα που είχε. Επίσης, θα μπορούσατε να τον επικρίνουν επειδή ίσως να μην ήταν σε θέση να προσπεράσει. Νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι θεωρούν ότι, αν ξεκινήσεις από την pole position κι έχεις τον έλεγχο του αγώνα από τον πρώτο γύρο, δεν είσαι τόσο καλός. Δεν μπορείς πραγματικά να τον κατακρίνετε τώρα. Είναι δύσκολο να βρούμε ένα ψεγάδι σ’ αυτόν.

[Πηγή: GMM]