Pat+Fry+Australian+F1+Grand+Prix+Qualifying+nN4OfUg49Y9x

Η νέα αεροδυναμική σήραγγα της Ferrari έχει αρχίσει ήδη να δίνει ενθαρρυντικά αποτελέσματα όπως αποκάλυψε σήμερα ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Pat Fry.Η Ferrari είχε κλείσει τη σήραγγά της στο Maranello το περασμένο έτος, προκειμένου να διορθώσει τα προβλήματα που είχε η εν λόγο σήραγγα, αφού έδινε λανθασμένα δεδομένα στην ομάδα. Η Scuderia στη συνέχεια χρησιμοποίησε την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία για μεγάλο μέρος της σεζόν .
O Fry δήλωσε για την επαναλειτουργία της σήραγγας:

Χρησιμοποιείται 100%, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, έτσι όπως πρέπει να λειτουργεί. Έχουμε επιστρέψει πίσω εδώ και μερικές εβδομάδες. Είναι λογικό, αν και χρειάζεται χρόνος για να συνειδητοποιήσουμε πόσο καλό εργαλείο είναι. Έχουμε κάνει σίγουρα κάποιες βελτιώσεις εκεί.  Ο χρόνος θα δείξει αν είμαστε ακριβώς εκεί που θα θέλαμε να ήμασταν, αλλά τα σημάδια είναι καλά αυτή τη στιγμή .

Προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η νέα σήραγγα στο Maranello παράγει ακριβή αποτελέσματα, στη Ferrari διεξάγουν ένα συγκεκριμένο σύνολο δοκιμών που πρέπει να παράγει τα ίδια αποτελέσματα όπως αυτά που επιτυγχάνονται στην εγκατάσταση της Κολωνίας.

Υπάρχει η συνήθεις τακτική της επαναληψιμότητας, έτσι ώστε να κάνουμε πολύ περισσότερες επαναλήψεις των πραγμάτων. Μερικά από τα πράγματα που έχουμε κάνει στην Toyota, τα κάνουμε βήμα βήμα και προσπαθούμε να ελέγξουμε, αν είναι ίδιες οι τιμές. Η αεροδυναμική παραμένει να παίζει κυρίαρχο παράγοντα για το επόμενο έτος. Θα είναι ακόμα πολύ σημαντική αν και η πλάστιγγα γέρνει προς τους κινητήρες, καθώς θα πρέπει από την αρχή να είναι όλα σωστά. Χρειάζεται το πακέτο του κινητήρα να είναι καλό από τον 1ο κιόλας αγώνα, επειδή είναι αρκετά δύσκολο να τον αναβαθμίσεις μέσα στο έτος.

[Πηγή: GMM]