2015 Honda Civic Type-R prototype 6

Μετά την παρουσίαση των νέων κινητήρων της Honda, έρχεται άλλη μία πολύ σημαντική είδηση από το Γιαπωνέζικο στρατόπεδο. Η παρουσίαση, για πρώτη φορά χωρίς καμουφλάζ, του νέου Civic Type-R σε μορφή πρωτοτύπου προ-παραγωγής που σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ κοντά στην τελική του μορφή αλλά ενδέχεται να υπάρξουν μερικές αλλαγές μέχρι την επίσημη παρουσίαση.


2015 Honda Civic Type-R prototype 11

Το 2015 Honda Civic Type-R θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φοράει έναν από τους νέους turbo κινητήρες της εταιρίας, τον δίλιτρο στην προκειμένη περίπτωση με απόδοση άνω των 280 αλόγων. Δεν χρειάζεται να σας αναφέρουμε πως η Honda είναι πολύ σοβαρή όσον αφορά στις επιδόσεις του νέου της μοντέλου, αναφέροντας μέσω του CEO της, Takanobu Ito πως στόχος τους είναι να σπάσουν το ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου hatchback στο Nurburgring που αυτή τη στιγμή το κατέχει το Renault Megane RS Trophy στα 8:07:97. Φυσικά, αν το καταφέρει, θα πλησιάσει επικίνδυνα το ρεκόρ για Honda παραγωγής που κατέχει το NSX-R στα 7:56:73… Πόσο μακριά έχουμε φτάσει…

Εκτός από τον κινητήρα, η Honda έχει τροποποιήσει τα πάντα στο Civic. Από το chassis μέχρι την ανάρτηση και από τα ηλεκτρονικά συστήματα μέχρι τα μεγάλα φρένα της Brembo που φωλιάζουν μέσα στις 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Φυσικά, από το πακέτο δεν θα μπορούσε να λείπει και η αεροδυναμική αλλά και η εμφάνιση. Έτσι, το Type-R έχει τονισμένους θόλους, μεγάλη πτέρυγα και διαχύτη πίσω και διάφορες μικρές λεπτομέρειες σε όλο το μήκος και πλάτος του αυτοκινήτου.

Ο άνθρωπος που μιλάει στο video δεν είναι άλλος από τον Gabriele Tarquini και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει μιας που είναι ο οδηγός της Honda στο WTCC. Φυσικά, όντας οδηγός της Honda δεν περίμενα να κάνει σκληρή κριτική αλλά τα λεγόμενα του υποστηρίζει και η μαρτυρία του δημοσιογράφου του Βρετανικού Autocar που βρέθηκε στο Tochigi, την πίστα δοκιμών της Honda… Αναμείνατε στο ακουστικό σας για περαιτέρω εξελίξεις.

[Πηγή: Honda, Honda via YoutubeAutocar]

Δελτίο Τύπου

Στην πίστα δοκιμών Tochigi Test Track η Honda συνεχίζει την εξέλιξη του νέου Civic Type R

Λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Tokyo Motor Show η Honda ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του νέου Civic Type R, στην ιδιόκτητα πίστα της εταιρείας  στην Ιαπωνία,  στο Tochigi Test Track, ακολουθώντας το εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών που ήδη έχει πραγματοποιήσει στην Ευρώπη από τις αρχές του καλοκαιριού.

Το νέο Civic Type R θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Honda στην Ευρώπη, που θα είναι εφοδιασμένο με τον νέο υπετροφοδοτούμενο VTEC κινητήρα της οικογένειας Earth Dreams Technology. Ο νέος 2λιτρος υπετροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας  άμεσου ψεκασμού θα έχει κορυφαία ιπποδύναμη που θα ξεπερνά τους 280 ίππους και θα είναι συμβατός με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων του EURO 6.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δοκιμών στην πίστα του Nurburgring, στη Γερμανία ο οδηγός αγώνων της ομάδος της Honda στο WTCC, Gabriele Tarquini δήλωσε: «το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακή η δύναμη και η ροπή του κινητήρα καθώς επίσης και το γενικότερο στήσιμο του. Είναι αξιοσημείωτη η κατευθυντικότητα του καθώς επίσης και η αμεσότητα του τιμονιού στις εντολές του οδηγού. Η συμπεριφορά του είναι παραπλήσια με αυτή του αγωνιστικού μου αυτοκινήτου. Κάθε στιγμής μπορείς να νιώσεις το DNA ενός Type R.»

Ahead of the 2013 Tokyo Motor Show, Honda has showcased the latest Civic Type R development car at its in-house test track in Tochigi, Japan. The currently camouflaged car is being put through its paces as part of an extensive testing process taking place in Europe and Japan, ahead of its much anticipated launch in 2015.

The Civic Type R will be the first model in Europe to have one of Honda’s all-new VTEC TURBO engines from Honda’s Earth Dreams Technology range. This 2 litre, direct injection, 4-cyclinder turbo engine is expected to have class-leading output in excess of 280ps and will be EURO 6 compliant.

Speaking during recent testing at the Nurburgring, Germany, Honda’s WTCC driver Gabriele Tarquini, gave his first driving impressions ‘The car and the characteristics of the car were fantastic. I was really impressed by the power and the torque of the engine but also by the set-up they achieved…The car is very pointed on the front and very fast to change direction’. ‘This car is very close to my racing car and you can feel very well the DNA of Type R.’