Pirelli

Πέρυσι, η Pirelli είχε δώσει πειραματικά ελαστικά για το 2013 στις δοκιμές, για να τα δοκιμάσουν στις ελεύθερες δοκιμές, προκειμένου να πάρει χρήσιμα δεδομένα η ιταλική εταιρεία. Τα νέα ελαστικά θα είναι διαφορετικά, διότι η Pirelli πρέπει ν’ αλλάξει τη δομή και τη γόμα των ελαστικών, λόγω της μεγαλύτερης ροπής που θα έχουν τα μονοθέσια, από το turbo που θα υπάρχει στους V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, απόδοσης περίπου 600 ίππων (760 μαζί με το ERS που θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο οδηγός για 33.3 δευτερόλεπτα δε κάθε γύρο).

Οι Ιταλοί εξασφάλισαν την απαραίτητη άδεια από τη FIA, έτσι θα δώσει δύο σετ ελαστικών σε κάθε οδηγό, τα οποία θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο FP1 και FP2. Έτσι, οι οδηγοί θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν δύο σετ ελαστικών στο FP1 (σκληρή γόμα και πειραματικά), αλλά και τρία σετ στο FP2 (σκληρά, μεσαία και πειραματικά), κάτι που μπορεί να τους βγάλει εκτός προγράμματος για την προετοιμασία των μονοθεσίων τους για το Σαββατοκύριακο, αλλά θα δώσει και μια πρώτη γεύση στις ομάδες για ελαστικά τού 2014, αν και θα υπάρξουν σίγουρα αλλαγές από την Pirelli μέχρι το ξεκίνημα της νέας σεζόν, στα μέσα Μαρτίου.

Το θέμα, όμως, είναι πως οι τωρινές καιρικές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή την παρασκευή, έτσι μπορεί να μη δούμε τα μονοθέσια να τρέχουν μ’ ενδιάμεσα ή και βρόχινα ελαστικά, και φυσικά να μη χρησιμοποιηθούν καθόλου τα slick ελαστικά, αν η πίστα είναι συνεχώς βρεγμένη.

[Πηγή: Pirelli]