GP MALESIA F1/2013

Μπορεί το 2014 οι κανονισμοί να είναι πολύ διαφορετικοί και κάποιοι να ελπίζουν ότι αυτό θα ρίξει τη Red Bull από την κορυφή, αλλά το συγκεκριμένο σκεπτικό δεν έχει καμία λογική, διότι η Red Bull έχει αποδείξει και στα 4 χρόνια τής κυριαρχίας της ότι μπορεί να προσαρμόζεται μ’ εκπληκτικό τρόπο στις σε αλλαγές των κανονισμών, ενώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η κυριαρχία της ξεκίνησε σε περίοδο που είχαμε μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς. Επιπλέον, η Renault δείχνει να είναι μια δυνατή αντίπαλος για τους νέους turbo V6 κινητήρες, και αυτό μας λέει ότι η RBR θα είναι μια πολύ δυνατή αντίπαλος και το 2014.

Ο Πρόεδρος της Mercedes, Ross Brawn, παραδέχτηκε ότι η αυστριακή ομάδα θα είναι πολύ δυνατή και τη νέα σεζόν, και τώρα σειρά γι’ αυτό έχει ο Fernando Alonso, ο οποίος ανησυχεί για τα επίπεδα ανταγωνιστικότητας των Αυστριακών για το 2014. Ο Superstar τής Ferrari λέει ότι ελπίζει να είναι ανταγωνιστική η ομάδα του, για να μπορέσει να πάρει τον πρώτο του τίτλο με τους Ιταλούς.

Ο “El Nano” αναφέρεται, επίσης, και στην κυριαρχία τής Red Bull, λέγοντας πως η αυστριακή ομάδα χρησιμοποιεί καλύτερα τα καυσαέρια, με τη βοήθεια των χαρτογραφήσεων της Renault.

Η Red Bull έχει ένα πλεονέκτημα ενός δευτερολέπτου, έτσι μπορεί να έχουν πλεονέκτημα με τα καυσαέρια ή με τον κινητήρα, και είναι ακόμα στην pole.

Αυτό, όμως, είναι αδύνατο να συμβεί το 2014, διότι, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι εξατμίσεις δε θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκμετάλλευση των καυσαερίων, έτσι αυτό το πλεονέκτημα δεν θα υπάρχει στην RB10, αλλά αυτό -ξαναλέω- δε σημαίνει ότι θα πέσει δραματικά η ανταγωνιστικότητα της RBR το 2014. Θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή για να μάθουμε την ανταγωνιστικότητα των νέων μονοθεσίων, και μέχρι εκείνη την ώρα, μπορούμε να διαβάζουμε μόνο φήμες, οι οποίες δεν έχουν αρχίσει να γράφονται ακόμα.

[Πηγή: BBC Sport]