GP ABU DHABI F1/2013

Ο Βραζιλιάνος πιλότος δεν σκέφτηκε ποτέ να πληρώσει για να τρέχει στη Formula 1 και γι’ αυτό, νοιώθει περήφανος για τη συμφωνία του με την ομάδα της Williams. Ο Massa έχει κατακτήσει 11 νίκες και 15 pole positions στην έως τώρα καριέρα του και δήλωσε πως θα αισθανόταν σαν “πόρνη” αν έπρεπε να αγοράσει μια θέση, για να βρεθεί στο grid του 2014.

Για όλα όσα έχω περάσει και όλα αυτά που έχω πετύχει, δεν έχει νόημα να πληρώσω για να τρέξω. Δεν ξέρω αν πρέπει να το περιγράψω έτσι, γιατί είναι μια πολύ δυνατή λέξη, αλλά η λέξη είναι “πόρνη”.

Το να μην κάνω αυτό το πράγμα, να πληρώσω για να τρέξω, είναι η μεγαλύτερη υπερηφάνεια μου.

Διαπραγματεύσεις για το 2014 υπήρξαν και με άλλες ομάδες, όπως οι Lotus, Force India και McLaren, όμως η Williams έδειξε πως πραγματικά ήθελε τον Massa. Ο ίδιος δήλωσε για τις επαφές που είχε:

Είχα διαπραγματεύσεις με τις Lotus, Force India και McLaren για το 2014. Αλλά ο Boullier (αφεντικό της Lotus) δεν έκανε τίποτα, που να δείχνει πως ήθελε να με φέρει εκεί.
Στη συνέχεια, με κυνήγησε η Williams. Η πρώτη μας συνομιλία ήταν “Σε θέλουμε” και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για εμένα.

Με τις περισσότερες ομάδες να αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, οι διασυνδέσεις των πιλότων με προσωπικούς χορηγούς, είναι ζωτικής σημασίας ώστε να εισρεύσουν χρήματα στα ταμεία των ομάδων για την εξέλιξη των νέων μονοθεσίων και ο Massa αποτελεί σημαντικό συνδετικό κρίκο με εταιρείες από τη Βραζιλία.

Η κρίση έχει χτυπήσει όλες τις ομάδες, μεγάλες και μικρές. Φυσικά, θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω τη Williams να βρει χορηγούς. Τα χρήματα είναι βασικά για τη βελτίωση του αυτοκινήτου και έχω καλές σχέσεις με κάποιες εταιρείες, ορισμένες από αυτές της Βραζιλίας.

Είναι λογικό να βοηθήσεις με τους χορηγούς, αλλά δεν θα γίνω μια “πόρνη”.

Σκληρά ή όχι, τα λόγια του Βραζιλιάνου πιλότου κρύβουν αλήθειες για τα κριτήρια πολλών ομάδων, ως προς την επιλογή των πιλότων. Σίγουρα, οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, έχουν ως σκοπό την μείωση του κόστους της Formula 1 σε βάθος χρόνου και το να (ξανά) προσελκύσουν τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες στο σπορ. Βραχυπρόθεσμα όμως, πόσες από τις σημερινές ομάδες θα καταφέρουν να επιζήσουν και σε τί επίπεδο, από πλευράς οδηγών, θα φτάσει το grid;

[Πηγή: Globo | Photo Copyrights: Ferrari/Ercole Colombo]