Bye-Bye-Bulli-09

Τη περασμένη Παρασκευή έπεσε η αυλαία για το Volkswagen Transporter T2, μιας και μετά από μια καριέρα 56 ετών, τα τελευταία Volkswagen Bulli βγήκαν από το εργοστάσιο Sao Bernardo do Campo της Βραζιλίας.

Ο λόγος που η Volkswagen πήρε την απόφαση να το σταματήσει, μετά από 10 εκατ. πωλήσεις, είναι το γεγονός πως στη Βραζιλία από την 1η Ιανουαρίου του 2014 θα τεθούν σε ισχύ νέοι κανονισμοί ασφαλείας, όπου αναφέρουν πως κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στη Χώρα, θα πρέπει να εξοπλίζεται με αερόσακο και ABS.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950 και στην Ευρώπη σταμάτησε το 1979, αφού το μοντέλο πλέον δεν πληρούσε τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις ασφάλειας. Από τότε το μοντέλο πωλούνταν σε Αφρική και Λατινική Αμερική και κατασκευαζόταν αποκλειστικά στη Βραζιλία.

Το 2006 αποχαιρέτησε το αερόψυκτο κινητήρα, και τη θέση του πήρε ένας υδρόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας. Πρόκειται για έναν 1.400αρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 78 ίππων (80 ίππων με χρήση βιοαιθανόλης).

H VW για να γιορτάσει το τέλος της παραγωγής αποφάσισε να βγάλει στην αγορά την Last Edition του η οποία βγήκε παρότι ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να βγει σε μόλις 600 μονάδες στη παραγωγή, λόγω της μεγάλης ζήτησης τελικά 1.200  Transporter T2 Kombi Last Edition βγήκαν στη παραγωγή.


[Πηγή: Volkswagen]