test_drive_fiat_panda_4x417

Η Fiat ανέκαθεν είχε λατρεία για περιπετειώδη μοντέλα. Από το πρώτο κιόλας μοντέλο της, 30 χρόνια πίσω, είχε δείξει ότι της αρέσει να συνδυάζει τις μικρές διαστάσεις του μοντέλου της με το ανήσυχο πνεύμα των πελατών της. Ένα πείραμα που εμπεριείχε ρίσκο αλλά τελικά αποδείχθηκε άκρως επιτυχημένο.

Από το 1983 που παρουσιάστηκε το πρώτο τετρακίνητο Panda, η ιταλική εταιρία έχει πουλήσει πάνω 400.000 αυτοκίνητα στις, αντίστοιχα, στεις τρεις γενιές του. Αυτό που χαρακτηρίζει το πιο μικρό σε μέγεθος εκτός δρόμου αυτοκίνητου της αγοράς, είναι ο διττός του χαρακτήρας.

Δηλαδή, οι εξαιρετικές του ικανότητες στη πόλη, όπως είχαμε παρατηρήσει κατά την δοκιμή του νορμάλ Panda, και μετά την συγκεκριμένη δοκιμή να συνειδητοποιούμε ότι μπορείς κάλλιστα να επιλέξεις να ακολουθήσεις το δικό σου  δρόμο, όποια κι αν είναι η διαδρομή, έχοντας σαν σύμμαχο την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με δυνατότητα “κλειδώματος” του κεντρικού διαφορικού.

Στα συν

  • Απόδοση και οικονομία κινητήρα
  • Διττός χαρακτήρας
  • Χώροι
  • Αισθητική καμπίνας
  • Έκτος δρόμου ικανότητες
  • Άνεση

Στα μείον

  • Αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων
  • Επιδόσεις
  • Θόρυβος κινητήρα
  • Τιμή