Test Drive: Δοκιμάζουμε το Fiat Panda 1.3 Multijet II

Σχετικά άρθρα

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς ιταλικού αυτοκινήτου «πόλης» (όρο με τον οποίο διαφωνώ κάθετα) παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους και από την στιγμή που έφτασε και στη χώρα μας, ανέλαβε το δύσκολο έργο της συνέχισης της επιτυχημένης παράδοσης που δημιούργησαν οι πρόγονοί του. Το νέο Pandaνα μην συγχέεται με το Panda δεύτερης γενιάς που ξεκίνησε σαν «νέο» Panda αλλά πλέον είναι το Panda Classic και θα συνεχίσει να πωλείται για λίγο καιρό ακόμα– ήρθε πιο ώριμο, πιο ολοκληρωμένο και πιο ελκυστικό από ποτέ για να διεκδικήσει με αξιώσεις το μερίδιο αγοράς που οι υπεύθυνοι της FIAT θεωρούν πως του αναλογεί. Είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και να σχηματίσουμε την δική μας άποψη για το αν όντως το μικρό FIAT είναι σε θέση να διεκδικεί οτιδήποτε με αξιώσεις και ποια είναι τα δυνατά του χαρτιά για αυτή τη διεκδίκηση…

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Απόδοση και οικονομία κινητήρα
  • Χώροι
  • Αισθητική καμπίνας
  • Άνεση

Στα μείον

  • Αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων
  • Θόρυβος κινητήρα
  • Μικροελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό
  • Τέλη κυκλοφορίας

Τι είναι και τι έχει…

Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας δεν είναι άλλο από αυτό με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα Multijet δεύτερης γενιάς των 1.248 κ.εκ. με απόδοση 75 αλόγων στις 4.000 σ.α.λ. και 190Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Ειλικρινά, δεν αποτελεί έκπληξη η επιλογή του κινητήρα για το αυτοκίνητο δοκιμής καθώς από τη στιγμή που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι εταιρίες ποντάρουν πολλά σε αυτή για την τόνωση των –πολύ- χαμηλών πωλήσεών τους και η FIAT με το «δυνατό» diesel παρελθόν της δεν θα μπορούσε να μην το εκμεταλλευτεί.

Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ενώ σαν σύνολο, το πετρελαιοκίνητο Panda, προσφέρεται μονάχα σε μία έκδοση, την Lounge, που προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό (ABS με EBD και Brake Assist, αερόσακους οδηγού, συνοδηγού και τύπου κουρτίνας, ράδιο-CD με MP3 και 6 ηχεία, air condition, σύστημα Stop&Start, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υπολογιστή ταξιδίου, ράγες οροφής και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό κ.ά.) με τιμή εκκίνησης τα 13.600€. Προφανώς, η τιμή αυτή είναι προ εκπτώσεων και απόσυρσης. Από τον προαιρετικό εξοπλισμό ξεχωρίζουν τα πακέτα Clima, με αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς και αντιθαμβωτικούς καθρέπτες και θερμαινόμενο παρμπρίζ με κόστος 400€, Safety με ESP, αισθητήρες παρκαρίσματος και Low Speed Collision Mitigation (ένα σύστημα που μέχρι τα 30km/h ανιχνεύει εμπόδια στο δρόμο του αυτοκινήτου και μπορεί να ακινητοποιήσει το όχημα ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση) με 500€ και Style με προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 15’’ με 400€.

…με την πρώτη ματιά

Οι πρώτες εντυπώσεις που σου αφήνει το Panda, πριν καν βάλεις το κλειδί στη μίζα, είναι ιδιαιτέρως θετικές. Σχεδιαστικά έχει διατηρήσει το boxy, τετράγωνο στυλ που είχε και στις προηγούμενες γενιές αλλά πλέον οι γωνίες έδωσαν τη θέση τους σε καμπές και οπτικά το αποτέλεσμα δικαιώνει το σχεδιαστικό τμήμα, όντας ευχάριστο και «εύκολο» στο μάτι. Οι γραμμές είναι απλές και «καθαρές» χωρίς πολλά-πολλά. Το Panda δεν έρχεται φορτωμένο με πολλές ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες (όπως το 208 που οδηγήσαμε πριν λίγο καιρό) αλλά προσφέρει ένα σχήμα απόλυτα χρηστικό. Μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το 500ράκι, το Ford Ka και την Lancia Ypsilon και όπως είθισται τα τελευταία χρόνια οι διαστάσεις μεγάλωσαν, αφού το Panda μετράει πλέον 3,65m σε μήκος (+11,5cm), 1,64m σε πλάτος (+6,5cm) και 1,55m σε ύψος ενώ το μεταξόνιο παρέμεινε σταθερό στα 2,3m περίπου.

Το γενικότερο «φούσκωμα» του Panda είχε φυσικά αρνητικό αντίκτυπο στο βάρος που ξεκινάει πλέον από τα 1.035kg αλλά και θετικό αντίκτυπο στους χώρους της καμπίνας, όπου τέσσερα άτομα θα βολευτούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Εντάξει, ο χώρος πίσω για τα γόνατα είναι ελαφρώς περιορισμένος όμως όχι τόσο ώστε να νιώθουν άβολα οι επιβάτες ενώ το εσωτερικό ύψος είναι κάτι παραπάνω από αρκετό. Παράλληλα με τους χώρους για τους επιβάτες μεγάλωσε και ο χώρος των αποσκευών φτάνοντας τα 225 λίτρα (+20 λίτρα) ενώ με το –extra- συρόμενο πίσω κάθισμα φτάνει τα 260 λίτρα και αν διπλωθούν και τα πίσω καθίσματα εκτοξεύεται στα 870 λίτρα! Όχι άσχημα για την κατηγορία του…

Η ίδια θετική διάθεση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα νεανικό μεν, καλαίσθητο δε, εσωτερικό διάκοσμο. Το τετράγωνο-με-τις-στρογγυλεμένες-άκρες μοτίβο συνεχίζεται σχεδόν παντού, από τα όργανα μπροστά στον οδηγό μέχρι το περίβλημα των διακοπτών και από τους αεραγωγούς μέχρι τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων (αν και στο συγκεκριμένο εξάρτημα θα προτιμούσα το κλασικό σφαιρικό σχήμα). Επιπρόσθετα, η διχρωμία τόσο στα καθίσματα όσο και στην κονσόλα ομορφαίνει και φωτίζει την καμπίνα ενώ σε αυτόν τον σκοπό βοηθούν πολύ και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που επιπρόσθετα χαρίζουν ευρύ οπτικό πεδίο στον οδηγό. Οι ιταλοί όμως ποτέ δεν είχαν ουσιαστικό πρόβλημα στο design, οπότε το ερώτημα είναι: ποιότητα έχει; Δεν θα σας κρύψω πως τα πλαστικά στην πλειοψηφία τους είναι σκληρά.

Από την άλλη όμως σε πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας δεν είναι; Δεν είναι όμως «φθηνά», κάτι που μόνο θετικό μπορώ να το χαρακτηρίσω! Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση, είναι η αίσθηση που αποπνέει το εσωτερικό. Μία πρωτόγνωρη για μικρό αμάξι αίσθηση ωριμότητας και ραφιναρίσματος που αφενός προέρχεται από την πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα των πλαστικών και αφετέρου από την συνολική εικόνα της καμπίνας. Δεν θα βρεις σημείο που θα «χτυπάει» άσχημα στο μάτι, που θα μοιάζει φθηνό ή παράταιρο. Ακόμα και τα σκληρά πλαστικά που προανέφερα, έχουν ανάγλυφο το όνομα Panda στην επιφάνειά τους. Κάποιος μπορεί να το πει kitsch και παιδιάστικο όμως εμένα μου φάνηκε διασκεδαστικό. Το Panda δεν προσπαθεί να το παίξει σοβαρό και αυστηρό. Προσπαθεί να σε κάνει να χαμογελάσεις και για να είμαι ειλικρινής δεν πέρασε μία μέρα που να μην το κατάφερε! Από την άλλη, η εργονομία κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα καθώς όλα τα χειριστήρια είναι στα αναμενόμενα μέρη (με εξαίρεση ίσως τους διακόπτες για τα εμπρός παράθυρα  που παραδοσιακά στα μικρά FIAT βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα και όχι στην πόρτα) ενώ bonus πόντους κερδίζει από την θέση του μοχλού του κιβωτίου ταχυτήτων που είναι ψηλά, σχεδόν δίπλα από το τιμόνι και όχι στο τούνελ της μετάδοσης.

Mutlijet II

Και πάμε τώρα σε εκείνο το κομμάτι του αυτοκινήτου που με δίχασε και με προβλημάτισε όσο τίποτε άλλο: στον κινητήρα. Όπως σας είπα, ο 1300άρης turbo-diesel αποδίδει 75 άλογα και τα 190Nm ροπής. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε ταχύτητα επιθυμεί και από την στιγμή που το στροφόμετρο θα δείχνει πάνω από 1.300 σ.α.λ., το Panda θα επιταχύνει σβέλτα εκμεταλλευόμενο την άφθονη ροπή! Τα 12,8sec για το 0-100km/h δεν φανερώνουν όλη την αλήθεια καθώς οι ρεπρίζ είναι άκρως ανταγωνιστικές. Lag φυσικά και υπάρχει όμως είναι αναμενόμενο δεδομένης της χωρητικότητας του κινητήρα ενώ αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η προθυμία του μικρού diesel να ανεβάσει στροφές. Ok, δεν έχει νόημα να το πιέσεις πάνω από τις 3.000-3.500 σ.α.λ. γιατί απλούστατα είναι εκτός torque-band, αυτό δεν σημαίνει όμως πως θα το αρνηθεί. Ανεβάζει στροφές χωρίς να ασθμαίνει αισθητά αλλά επαναλαμβάνω, δεν έχει νόημα καθώς το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκτοξεύεις την κατανάλωση στα ύψη χωρίς να κινείσαι ιδιαίτερα γρήγορα. Όσο όμως κινείσαι «με την ροπή», δηλαδή χωρίς απότομες κινήσεις στο γκάζι και αλλάζοντας ταχύτητες γύρω στις 2.500 σ.α.λ. ο κινητήρας παραμένει ευτυχισμένος. Και ευτυχισμένος κινητήρας σημαίνει «ευτυχισμένη» τσέπη. Προσαρμόζοντας το στυλ οδήγησης στα χαρακτηριστικά του Multijet, η κατανάλωση εκτός αλλά και εντός πόλης παραμένει πολύ χαμηλή. Στα χιλιόμετρα που έκανα (και ήταν αρκετά και σε μικτές συνθήκες) η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4,6 l/100km. Πιο αναλυτικά, εντός πόλης κυμάνθηκε περί τα 5,2-5,5 l/100km ενώ εκτός, σε ταξίδι σε εθνική αλλά και επαρχιακές οδούς, βρισκόταν σαφώς χαμηλότερα, κοντά στα 4,1 l/100km. Να τονίσω σε αυτό το σημείο πως τα νούμερα που προανέφερα μπορούν να κατέβουν κι άλλο χωρίς ιδιαίτερο κόπο αφού τολμώ να πω πως δεν ήμουν πολύ προσεκτικός… Αν το δεξί πόδι μου ήταν πιο ελαφρύ θα μπορούσα να εξοικονομήσω 0,3-0,5 l/100km.  Από την άλλη, προφανώς τα νούμερα απέχουν από τα εργοστασιακά (4,7 αστικός κύκλος, 3,5 υπεραστικός και 3,9 μικτός) αλλά αυτό είναι αναμενόμενο… Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός πως το Start&Stop έχει βελτιωθεί αρκετά σε σύγκριση με άλλα μοντέλα της οικογένειας αλλά και πάλι θέλει συνήθεια αφού υπάρχει μία πολύ μικρή υστέρηση στην εκκίνηση. Μικρό ψεγάδι αλλά οφείλω να το αναφέρω.

Θα μου πείτε τώρα γιατί είμαι διχασμένος αφού όσα σας έχω πει είναι θετικά; Πρώτα απ’ όλα, εξαιτίας του θορύβου. Ο κινητήρας ακούγεται αρκετά, ιδιαίτερα εντός πόλης, σε χαμηλές ταχύτητες (και κατά συνέπεια απουσία θορύβου κύλισης ή αέρα). Δεν ξέρω αν πρέπει να κατηγορήσω την ηχομόνωση, από την οποία ωστόσο δεν είχα κάποιο άλλο παράπονο, ή τον κινητήρα καθεαυτό αλλά ο ήχος είναι, πώς να το πω ευγενικά…  αισθητός! Στο ρελαντί και σε κίνηση εντός πόλης όπως προείπα, ένιωθα πως οδηγώ επαγγελματικό! Αν είχα και ανοιχτό παράθυρο δε, ακόμα χειρότερα! Δεύτερον, και δεν ξέρω προς τα πού να κατευθύνω την ερώτηση, πώς γίνεται ο ίδιος κινητήρας, να τοποθετείται μεταξύ άλλων, στο Punto, στο 500 και στην Lancia Ypsilon, με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και να μην επιβαρύνεται ο ιδιοκτήτης με τέλη κυκλοφορίας και στο Panda να πληρώνει;! Δεν είναι λογικό!  Αυτά τα δύο ερωτήματα με στοίχειωσαν, πολύ δε παραπάνω όταν όλα τα υπόλοιπα είναι όχι απλά σε ικανοποιητικό επίπεδο αλλά αρκετά παραπάνω. Κραδασμοί από τον κινητήρα δεν περνάνε στην καμπίνα, η ανάρτηση με τα γόνατα McPerson εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω αποσβένει άριστα τις ανωμαλίες, τα χειριστήρια (τιμόνι, κιβώτιο και συμπλέκτης) είναι μεν ελαφριά αλλά σαφή και τα φρένα αποτελεσματικά… μηχανικά, το μοναδικό μειονέκτημα είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα! Ευτυχώς, το ηχοσύστημα είναι ποιοτικό για εργοστασιακή μονάδα και έσωσε την κατάσταση…

Κατά τα άλλα…

Από την άλλη σε ταξίδι (γενικά εκτός πόλης) το Panda δείχνει απόλυτα ικανό και ο θόρυβος από τον κινητήρα παύει να ενοχλεί. Παρά το boxy σχήμα με τις μεγάλες επιφάνειες, θόρυβος από τον αέρα σε υψηλές ταχύτητες δεν υπάρχει ενώ η σταθερότητα ιδιαίτερα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο έχει βελτιωθεί θεαματικά. Εντάξει σε έντονους πλευρικούς ανέμους, η σταθερότητα θα επηρεαστεί εξαιτίας του προφίλ του νέου Panda αλλά και πάλι μιλάμε για extreme συνθήκες που θα επηρέαζαν οποιοδήποτε όχημα. Η κύλιση δεν θα προκαλέσει κανενός είδους πονοκέφαλο εντός ή εκτός πόλης ενώ το μόνο που προβληματίζει, ιδιαίτερα σε μεγάλα μονοκόμματα ταξίδια είναι τα καθίσματα που υστερούν σε στήριξη, τόσο της μέσης (αυτό είναι που κουράζει) όσο και πλευρική. Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, αυτή με μία λέξη είναι «ασφαλής». Το νέο Panda έχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης ενώ αν πιεστεί γίνεται –τι έκπληξη- υποστροφικό. Μπορείς να κάνεις παιχνίδια με την ουρά αλλά η ψηλή θέση οδήγησης (που εκτιμάται εντός πόλης χάρη στο οπτικό πεδίο που προσφέρει) και η ελλιπής πλευρική στήριξη από τα καθίσματα δεν σε προδιαθέτουν. Όπως και να έχει, οι αντιδράσεις του μικρού ιταλού είναι απόλυτα προοδευτικές και προβλέψιμες ενώ οι κλίσεις υπάρχουν, γίνονται αντιληπτές αλλά ποτέ επικίνδυνες ή ενοχλητικές.

Εν τέλει

Ήρθε η ώρα να κλείσω όμως και θα το κάνω με τον τρόπο που άνοιξα. Αναρωτήθηκα αν το νέο FIAT Panda είναι σε θέση να διεκδικήσει τη θέση του στην αγορά. Η σύντομη απάντηση είναι πως ναι! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το «μικρό» Panda μεγάλωσε και δεν αναφέρομαι μόνο στις εξωτερικές του διαστάσεις. Ωρίμασε και δείχνει πλέον πολύ πιο συγκροτημένο, πολύ πιο σοβαρό σαν πρόταση και μία εναλλακτική που οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται για αγορά στην κατηγορία οφείλει να εξετάσει. Σίγουρα, ο ήχος του κινητήρα είναι ένα μείον για το οποίο ήμουν αρκετά αυστηρός πιο πάνω αλλά τώρα που αποχωρίστηκα το όχημα, δεν σκέφτομαι αυτό.

Σκέφτομαι την ευχάριστη και ευρύχωρη καμπίνα, την χαμηλή κατανάλωση, τον ροπάτο κινητήρα και την ικανότητα να καλύψει κάθε είδους μετακίνηση, εντός ή εκτός πόλης! Ok, τα τέλη κυκλοφορίας σίγουρα είναι ένα στρατηγικό ατόπημα της FIAT. Κάπως έτσι θα χαρακτηρίσω και κάτι πραγματικά ανόητες ελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό (βλ. απουσία ηλεκτρικής ρύθμισης των καθρεπτών!). Όμως δεν μπορώ παρά να παρέχω στο FIAT Panda την δική μου seal of approval, την δική μου σφραγίδα έγκρισης. Σε καμία περίπτωση δεν την έχει ανάγκη και είμαι σχεδόν σίγουρος πως κανένας υποψήφιος αγοραστής δεν θα την αναζητήσει αλλά εγώ θα την δώσω! Έτσι, γιατί μπορώ!

Αναλυτικά τις τιμές του νέου Panta καθώς και τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα μπορείς να τα δεις εδώ, ενώ τα τεχνικά του χαρακτηριστικά στη συνέχεια.

[learn_more caption=”Τεχνικά Χαρακτηριστικά Fiat Punto 1.3 Multijet”]

Νέο Panda 1.3 16v MTJ 75hp

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 5
Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
Διαμετρος Χ Διαδρομή (mm) 69,6×82
Καύσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός 1248
Μέγιστη ισχύς HP (kW) / σ.α.λ. 75 (55) / 4000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή Nm (kgm) / σ.α.λ. 190 (19,4) / 1400 σ.α.λ.
Σύστημα χρονισμού κινητήρα 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής με υδραυλικά ωστήρια
Σχέση συμπίεσης 16,8:1
Τροφοδοσία καυσίμου Άμεσος ψεκασμός “Common Rail” Multijet ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας και intercooler

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Κύκλος στροφής (m) 9,7
Τύπος Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση – Dualdrive

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h (2 άτομα + 20 κιλά) 13,2
Μέγιστη Ταχύτητα: Km/h 161

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας (Ah) 50

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μεταξόνιο (mm) 2300
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm) 1414/1408
Μήκος / Πλάτος /Υψος (mm) 3686 / 1672-1882 (χωρις-με καθρ.) / 1605
Χώρος αποσκευών VDA (dm3) ελαχ. 225

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμπρός Ανεξάρτητη διάταξη μεταξύ των τροχών, τύπου McPherson με κάτω κρεμαστά ψαλίδια στηριγμένα σε ένα υποπλαίσιο, αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη στα αμορτισέρ
Πίσω Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω ημιάκαμπτου άξονα

ΤΡΟΧΟΙ (std εξοπλισμός)

Ζάντες αλουμινίου 175/65 R15 84T

ΒΑΡΗ – ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

Βάρος κενού οχήματος (κιλά) 1035
Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο (κιλά) 900 (με φρένα) 400 (χωρίς φρένα)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 35

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (Οδηγία ΕΕ 1999/100)

Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km) 3,8
Αστικός κύκλος (λίτρα/100km) 4,8
Εκπομπές ρύπων – CO2 (gr/km) 109
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 4,2

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Κιβώτιο ταχυτήτων, αριθμός σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων + όπισθεν
Κίνηση Εμπρός

ΤΙΜΕΣ

Αρχική Τιμή 13.600
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής 14.900

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr