Dodge Dart Mopar

Δίνοντας μία συνέντευξη στο Car & Driver ο CEO της SRT, Ralph Gilles, κατάφερε να μιλήσει τα πάντα χωρίς να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις για τίποτε.

Πρώτα απ’ όλα, επιβεβαίωσε πως η εταιρία σκέφτεται σοβαρά τους τετρακύλινδρους κινητήρες καθώς έχει “σπουδαία ιστορία” με αυτούς αλλά πρόσθεσε πως “δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο αυτή τη στιγμή” αφού η SRT “είναι ανάμεσα σε σπουδαίους κινητήρες”. Στην ουσία δηλαδή, απέκλεισε το ενδεχόμενο χρησιμοποίησης μίας αναβαθμισμένης εκδοχής του γνωστού και δοκιμασμένου Tigershark των 2.4 λίτρων ενώ όταν ρωτήθηκε για την περίπτωση της τετρακίνησης σε ένα SRT4 μοντέλο, απάντησε πως “το timing δεν είναι σωστό”.

Ο δημοσιογράφος όμως δεν έμεινε στο Dart και τους τετρακύλινδρους. Ρώτησε τον Gilles και για τα άλλα projects της SRT, όπως το επόμενο Challenger, τον Hellcat κινητήρα αλλά και τις πωλήσεις της Viper. Ο CEO αρνήθηκε να απαντήσει σε δύο από τις τρεις ερωτήσεις. Είπε πως δεν μπορεί να μιλήσει για το νέο Challenger ενώ όσον αφορά στον νέο κινητήρα, δεν ξέρει πως έχει κολλήσει το όνομα Hellcat αφού “δεν έχει επιβεβαιωθεί καν”. Τέλος, για τις πωλήσεις της Viper, είπε πως ενώ είναι αλήθεια πως δεν είναι αυτές που περίμεναν στην εταιρία, το ίδιο ισχύει και την μέση αξία συναλλαγής… αλλά θετικά. Η μέση αξία πώλησης της Viper έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία αφού οι πελάτες επιλέγουν την GTS έκδοση με αρκετά extras. Κατά συνέπεια, μπορεί να μην πούλησε όσο υπολόγιζαν αλλά τα έσοδα από την Viper ήταν περίπου αυτά που είχαν προβλέψει.

[Πηγή: Car & Driver]