rblowthreequarterricciardo

Λίγα λεπτά μετά από τα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου της Mercedes, σειρά παίρνει η Ιnfiniti Red Bull Racing που αποφάσισε να παρουσιάσει πρωί πρωί το φετινό της μονοθέσιο την RB10.


Η Red Bull με την RB10 θέλει να συνεχίσει την αλάνθαστη δουλειά των τελευταίων ετών και να κατακτήσει πάλι τα δύο πρωταθλήματα των οδηγών και κατασκευαστών, όπως έκανε και την περσινή σεζόν με την RB9.

image2

Η RB10 έχει και αυτή την σφραγίδα του μετρ του είδους Andrian Newey, o οποίος και με αυτό το μονοθέσιο ευελπιστεί να συνεχίσει να προσθέσει στο πλούσιο παλμαρέ του άλλο έναν μονοθέσιο-πρωταθλητή.

Το νέο μονοθέσιο της Αυστριακής εταιρείας έχει τριγωνική μύτη, η οποία είναι αρκετά καλαίσθητη και στο κάτω μέρος της γίνεται πιο πλατιά. To νέο σχέδιο αυτό του Andrian Newey έχει διαφορετική προσέγγιση από τις υπόλοιπες ομάδες και δεν έχει ομοιότητες με τη μύτη Garindan του μονοθέσιου της αδελφής εταιρείας Toro Rosso, η οποία ακολουθεί την σχεδιαστική λύση των Williams, McLaren και Sauber.

redbull_rb10_agressivelow_copy

Η μπροστά ανάρτηση παραμένει σε διάταξη push rod όπως και με την περσινή RB9, τα pod wings συνδέονται και πάλι με τα side pods, ενώ μεγαλύτερες φέτος είναι και οι εισαγωγές των ψυγείων. Στο πίσω μέρος έχει ένα κεντρικό πυλώνα στήριξης της πίσω αεροτομής. Η έξοδος του θερμού αέρα των ψυγείων είναι πιο κάτω και από τις Ferrari F14-T αφού βγαίνει σχεδόν στον διαχύτη. Τέλος, κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα θα βρίσκεται ξανά ο Energy F1 της Renault.

Στην συνέχεια της ημέρα θα ακολουθήσουν οι παρουσιάσεις των υπολοίπων ομάδων και θα ξεκινήσει η πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Jerez.

Ο Adrian Newey, στις πρώτες δηλώσεις του, χαρακτήρισε τα νέα μονοθέσια άσχημα, κάτι που ελπίζουμε να αλλάξει με κάποιου είδους vanity panel στο μέλλον.

Είναι άσχημα και αδέξια. Για μένα η αισθητική του αυτοκινήτου της Φόρμουλα 1 είναι σημαντική. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να δείχνει όμορφο και δεν είναι πολλοί ιδιοκτήτες με αυτές τις μύτες, που θα μπορούσαν να πουν ότι τις αγαπούν πραγματικά.

[Πηγή: Red Bull]