2013-Srt-Viper

Είναι γνωστό πως η SRT Viper δεν έκανε και τις καλύτερες «εκκινήσεις» στον στίβο των πωλήσεων όμως παρά τα προβλήματα, ο Ralph Gilles, CEO της SRT, δεν ανησυχεί καθώς το εργοστάσιο έχει ήδη εκατοντάδες παραγγελίες που περιμένουν να κατασκευαστούν.

Ασχέτως αυτού, ο Gilles είχε και δύο πράγματα να πει για την σύγκριση της Viper με την Corvette:

Ποτέ δεν προσπαθήσαμε να γίνουμε Corvette. Ποτέ δεν θα γίνουμε. Είμαστε χειροποίητοι. Το βάψιμο της ρίγας σε μία Viper παίρνει 18 ώρες. […] Όλα τα panels μας είναι άψογα φινιρισμένα. Προσπαθούμε να κατασκευάσουμε ένα show car που μπορείς να έχεις. Δεν είναι αναλώσιμη συσκευή η Viper.

Μάλλον ο Gilles δεν «το έχει» με την διπλωματία και το τακτ. Όσον αφορά στις κινήσεις της SRT ώστε να τονωθούν οι πωλήσεις της Viper, ο CEO απάντησε πως «δυστυχώς, ο κόσμος είχε στο μυαλό του πως το αυτοκίνητο είναι απλά μία εξέλιξη ενώ δεν είναι. Είναι μία ολοκαίνουρια μηχανή» και γι’ αυτό η εταιρία ετοίμασε ένα πρόγραμμα το οποίο θα επέτρεπε στους πελάτες να οδηγήσουν την Viper. Και το πρόγραμμα πάει πολύ καλά.

Τέλος, ο Gilles αναφέρθηκε στην έλλειψη του αυτόματου κιβωτίου από τον εξοπλισμό της Viper και το κατά πόσο αυτό κοστίζει πελάτες στην εταιρία.

Υπό μία έννοια, αυτό μας διαχωρίζει περαιτέρω από τους άλλους γιατί όλοι έχουν paddles και εμείς όχι. Αλλά ταυτόχρονα, βλέπουμε πως το παρατηρεί ο κόσμος και λέει «Wow, είναι το τελευταίο drivers’ car στην αγορά». Αυτό θέλαμε από την αρχή.

[Πηγή: Autonews]