Fiat and Chrysler Adopt a New Logo

FCA ή Fiat Chrysler Automobiles. Έτσι πλέον θα λέγεται ο νέος Ιταλοαμερικανικός όμιλος που προέκυψε μετά την εξαγορά της Chrysler από τη Fiat, με το λογότυπο του νέου ομίλου να είναι το παραπάνω, έχοντας ως έδρα την Ολλανδία, αλλά η μετοχή της θα εισαχθεί τόσο στο δικαστήριο του Μιλάνο, όσο και της Νέας Υόρκης. Σε ότι αφορά το φορολογικό κομμάτι, η εταιρία θα υπάγεται στο Ηνωμένο Βασιλείο, αλλά αυτό δεν αναμένεται να επηρεάσει τους φόρους που είναι πληρωτέοι από τις εταιρείες του Ομίλου στις δικαιοδοσίες στις οποίες ασκούνται οι δραστηριότητές τους.

Εκτός από το νέο λογότυπο η Fiat-Chrysler ανακοίνωσε φέτος πως το 2013 έκλεισε με κέρδη 3,4 δισ. ευρώ, με το καθαρό βιομηχανικό χρέος της να ανέρχεται στα 6,6 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 3,3% σε σχέση με το 2012, φτάνοντας στα 4,4 εκατ. πωλήσεις, με την Jeep να παρουσιάζει νέο ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων με 732.000 πωλήσεις. H Chrysler πούλησε 2,6 εκατ. αυτοκίνητα (+6%) με το μερίδιο της στην αγορά των Η.Π.Α να φτάνει το 11,4% (11,2% το 2012).

Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 87 δισ. ευρώ (+3%), με τα κέρδη της Ferrari και η Maserati να παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση. Ειδικά στη δεύτερη αυτά τριπλασιάστηκαν, αφού ανήλθαν σε 171 εκατ. ευρώ. H Ferrari πούλησε 6.922 αυτοκίνητα (-5%), ενώ η Maserati πούλησε 15.400 αυτοκίνητα (+148%).

H Ferrari έχει ήδη παραδώσει 20 LaFerrari, με τα έσοδά της να ανέρχονται στα 2,33 δισ. ευρώ (+5%). Τα κέρδη άγγιξαν τα 364 εκατ. ευρώ (+29 εκατ. ευρώ), με το εμπορικό περιθώριο κέρδρους να βελτιώθηκε από το 15,1% στο 15,6%.

Τα καθαρά κέρδη της Fiat αυξήθηκαν στα 1,95 δισ. ευρώ (896 εκατ. ευρώ το 2012) με το βιομηχανικό κέρδος να μειώνονται από τα 8,3 δισ. ευρώ στα 6,6 δισ. ευρώ. Η συνολική διαθέσιμη ρευστότητα φτάνει στα 3 δισ. ευρώ, ενώ αν στα χρήματα αυτά προστεθούν και τα διαθέσιμα της Chrysler, τότε το ποσό αυξάνεται στα 12,1 δισ. ευρώ.

Η Fiat Chrysler Automobiles έχει βάλει ως στόχο το 2014 τα έσοδά του να ξεπεράσουν τα 94 δισ. ευρώ, το εμπορικό κέρδος να κυμανθεί στα 3,6 με 4 δισ. ευρώ, με το χρέος να αυξάνεται στα 9,8 με 10,3 δισ. ευρώ, λόγω κυρίως της εξαγοράς της Chrysler.

Τέλος όπως ανακοίνωσε η Fiat, δεν θα διανείμει μέρισμα φέτος, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, προς 4,35 δισ. δολάρια, του μεριδίου που δεν κατείχε ήδη στην Chrysler Group LLC, που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος.

Η απόφαση για τη μη διανομή μερίσματος έρχεται ενώ η Fiat ανακοίνωσε απότομη άνοδο στα καθαρά κέρδη κατά το 4ο τρίμηνο, εξαιτίας αναβαλλόμενης φορολογίας ύψους 1,3 δισ. δολαρίων, που σχετίζεται με την εξαγορά της Chrysler, η οποία ολοκληρώθηκε στις 21 Ιανουαρίου.

Ωστόσο η Fiat θα δώσει στους μετόχους της μια κοινή μετοχή της FCA για κάθε μια μετοχή της Fiat που κατέχουν.

Εξαιρουμένης της πίστωσης αυτής, τα καθαρά κέρδη της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν κατά 84% στα 252 εκατ. ευρώ καθώς η ισχυρή ανάπτυξη του τζίρου και των κερδών της Chrysler, αντισταθμίστηκαν από τις απώλειες στην Ευρώπη, οι οποίες ωστόσο ήταν μειωμένες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Η λειτουργία της Fiat στη Λατινική Αμερική – η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά της Βραζιλίας – συνέβαλλε λιγότερο απ’ ότι ένα χρόνο πριν. Οι αναλυτές περίμεναν καθαρά κέρδη ύψους 400 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, σύμφωνα με τις μέσες προβλέψεις τους όπως συγκεντρώθηκαν από τη Fiat.

O κ. John Elkann, Πρόεδρος της Fiat δήλωσε:

Με τη δημιουργία της Fiat Chrysler Automobiles ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας. Ένα ταξίδι που ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία, καθώς η Fiat επεδίωξε να εξασφαλίσει τη θέση της σε μια ολοένα και πιο σύνθετη αγορά, συνδύασε δύο οργανώσεις καθεμία με σπουδαία ιστορία στη βιομηχανία της αυτοκίνησης και με διαφορετικές αλλά συμπληρωματικές γεωγραφικές δυνάμεις. Η FCA μας επιτρέπει να αντικρίσουμε το μέλλον με μια ανανεωμένη αίσθηση του σκοπού και του ζήλου.

Ο κ. Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat και Πρόεδρος/ Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Chrysler δήλωσε:

Η σημερινή είναι μια από τις πιο σημαντικές ημέρες της καριέρας μου στην Fiat και τη Chrysler. Πέντε χρόνια πριν ξεκινήσαμε να καλλιεργούμε ένα όραμα, το οποίο ξεπερνούσε τη βιομηχανική συνεργασία με σκοπό να συμπεριλάβει την πλήρη πολιτιστική ολοκλήρωση σε όλα τα επίπεδα.

Έχουμε δουλέψει με επιμονή και με μοναδικό σκοπό να μετατραπούν οι διαφορές σε δύναμη και να ξεπεραστούν τα εμπόδια εθνικιστικών ή πολιτιστικών αντιδράσεων. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι έχουμε επιτύχει να δημιουργήσουμε στέρεες βάσεις για μια παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με τον συνδυασμό εμπειρίας και τεχνογνωσίας ιδίου επιπέδου με αυτό των μεγαλύτερων ανταγωνιστών μας. Μια διεθνής διοικητική δομή και κατάταξη θα συμπληρώσει αυτό το όραμα και θα βελτιώσει την πρόσβαση του Ομίλου στις διεθνείς αγορές επιφέροντας προφανή οικονομικά οφέλη.

Η υπάρχουσα οργάνωση, που βασίζεται σε τέσσερις επιχειρησιακές περιοχές θα παραμείνει το κέντρο της επιχειρησιακής και διοικητικής δομής του νέου Ομίλου. Όλες οι δραστηριότητες, οι οποίες αποτελούν μέρος της FCA θα συνεχίσουν με την ίδια αποστολή, περιλαμβανομένων των εργοστασίων στην Ιταλία και σε άλλα μέρη σε όλο τον κόσμο, χωρίς καμία επίπτωση στο προσωπικό. Ο Όμιλος θα παρουσιάσει ένα μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο στην οικονομική κοινότητα στις αρχές του Μαΐου 2014. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, καθώς και σε αυτό το PDF.

[Πηγή: Fiat, Chrysler]

Δελτίο Τύπου

Αναδιοργάνωση της Fiat S.p.A. μετά την ολοκλήρωση της πώλησης από τον Όμιλο Chrysler LLC

Σήμερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Fiat S.p.A. (του λοιπού “Fiat”) ενέκρινε μια εταιρική αναδιοργάνωση και τον σχηματισμό της Fiat Chrysler Automobiles (του λοιπού “FCA”) ως μια πλήρως ολοκληρωμένη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Fiat ήλεγξε τις επιλογές για την καταλληλότερη διακυβέρνηση και εταιρική δομή, σε συνέχεια της κτήσης από την Fiat της μειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου του Ομίλου Chrysler LLC, το οποίο προηγουμένως κατείχε η VEBA Trust.

Με σκοπό να καταταγεί ισάξια με τους παγκόσμιους ομίλους αυτοκίνησης, τόσο σε κλίμακα όσο και στην προσέλκυση κεφαλαίων αγοράς, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να ιδρύσει την Fiat Chrysler Automobiles N.V., στην Ολλανδία, ως μητρική εταιρεία του Ομίλου. Οι κοινές ονομαστικές μετοχές της FCA θα εισαχθούν στη Νέα Υόρκη και το Μιλάνο.

«Με τη δημιουργία της Fiat Chrysler Automobiles ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας. Ένα ταξίδι που ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία, καθώς η Fiat επεδίωξε να εξασφαλίσει τη θέση της σε μια ολοένα και πιο σύνθετη αγορά, συνδύασε δύο οργανώσεις καθεμία με σπουδαία ιστορία στη βιομηχανία της αυτοκίνησης και με διαφορετικές αλλά συμπληρωματικές γεωγραφικές δυνάμεις. Η FCA μας επιτρέπει να αντικρίσουμε το μέλλον με μια ανανεωμένη αίσθηση του σκοπού και του ζήλου», δήλωσε ο κ. John Elkann, Πρόεδρος της Fiat.

Ο κ. Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat και Πρόεδρος/ Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Chrysler δήλωσε: «Η σημερινή είναι μια από τις πιο σημαντικές ημέρες της καριέρας μου στην Fiat και τη Chrysler. Πέντε χρόνια πριν ξεκινήσαμε να καλλιεργούμε ένα όραμα, το οποίο ξεπερνούσε τη βιομηχανική συνεργασία με σκοπό να συμπεριλάβει την πλήρη πολιτιστική ολοκλήρωση σε όλα τα επίπεδα. Έχουμε δουλέψει με επιμονή και με μοναδικό σκοπό να μετατραπούν οι διαφορές σε δύναμη και να ξεπεραστούν τα εμπόδια εθνικιστικών ή πολιτιστικών αντιδράσεων. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι έχουμε επιτύχει να δημιουργήσουμε στέρεες βάσεις για μια παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με τον συνδυασμό εμπειρίας και τεχνογνωσίας ιδίου επιπέδου με αυτό των μεγαλύτερων ανταγωνιστών μας. Μια διεθνής διοικητική δομή και κατάταξη θα συμπληρώσει αυτό το όραμα και θα βελτιώσει την πρόσβαση του Ομίλου στις διεθνείς αγορές επιφέροντας προφανή οικονομικά οφέλη.»

Σύμφωνα με την πρόταση που εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Fiat, οι μέτοχοι της Fiat για κάθε μετοχή της Fiat, που κατέχουν, θα λάβουν μία κοινή ονομαστική μετοχή της FCA και οι κοινές ονομαστικές μετοχές της FCA θα εισαχθούν στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και (NYSE) με μια επιπρόσθετη εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Mercato Telematico Azionario (MTA) του Μιλάνου. Η FCA αναμένεται να είναι για φορολογικούς σκοπούς κάτοικος Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά αυτό δεν αναμένεται να επηρεάσει τους φόρους που είναι πληρωτέοι από τις εταιρείες του Ομίλου στις δικαιοδοσίες στις οποίες ασκούνται οι δραστηριότητές τους.

Η FCA προκειμένου να ενισχύσει την ανάπτυξη και την εξακολούθηση της συμμετοχής ενός βασικού πυρήνα μακροχρόνιων μετόχων, θα εγκρίνει τη διάρθρωση δικαιωμάτων ψήφου εμπιστοσύνης, σύμφωνα με τα οποία οι μέτοχοι της Fiat, που είναι παρόντες ή εκπροσωπήθηκαν δια πληρεξουσίου στη συνέλευση των μετόχων της Fiat, οι οποίοι κλήθηκαν να ψηφίσουν επί της προτάσεως και οι οποίοι συνέχισαν να κρατούν τις μετοχές τους μέχρι το κλείσιμο, ανεξαρτήτως πώς ψήφισαν, έχουν δικαίωμα να λάβουν ειδικές μετοχές με δικαίωμα ψήφου ίσου αριθμού με τις νέο-εκδοθείσες κοινές ονομαστικές μετοχές της FCA, που λαμβάνουν. Οι ειδικές μετοχές με δικαίωμα ψήφου θα υπόκεινται σε ειδικούς όρους και προϋποθέσεις.

Μετά το κλείσιμο, οι μέτοχοι οι οποίοι κρατούν τις κοινές τους μετοχές της FCA για τουλάχιστον τρία χρόνια θα είχαν επίσης το δικαίωμα να συμμετάσχουν στη διάρθρωση δικαιωμάτων ψήφου εμπιστοσύνης.

Οι μέτοχοι της  FCA θα έχουν το δικαίωμα για ψήφο εμπιστοσύνης μέχρι να μεταφέρουν τις κοινές τους μετοχές. Αυτή η δομή σκοπεύει να διευκολύνει μια στέρεα βάση μετόχων και να επιβραβεύσει τη μακροχρόνια κτήση μετοχών, επιτρέποντας ταυτόχρονα στον Όμιλο ενισχυμένη ευελιξία για να επιδιώξει στρατηγικές ευκαιρίες.

H προτεινόμενη συναλλαγή υπόκειται στην συναίνεση και τη τελική τεκμηρίωση από το Διοικητικό Συμβούλιο της Fiat και τους μετόχους.

Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης σε περιορισμένες συνθήκες κλεισίματος, περιλαμβάνοντας την εισαγωγή στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και με ανώτατο όριο 500 εκατομμύρια ευρώ για την άσκηση δικαιωμάτων υπαναχώρησης σύμφωνα με το Ιταλικό δίκαιο από τους μετόχους της Fiat και με τα αντίθετα δικαιώματα από τους πιστωτές της Fiat. Η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο MTA του Μιλάνου αναμένεται να συμβεί εφόσον έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Οι σημερινές αποφάσεις και η δικαιοδοσία της μητρικής εταιρείας συγκεκριμένα, βασίζονται στις ανάγκες και τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη δημιουργία ενός μεγάλου, παγκόσμιου ομίλου αυτοκινήτων μέσω της ένωσης της Fiat με την Chrysler.

Η υπάρχουσα οργάνωση, που βασίζεται σε τέσσερις επιχειρησιακές περιοχές θα παραμείνει το κέντρο της επιχειρησιακής και διοικητικής δομής του νέου Ομίλου. Όλες οι δραστηριότητες, οι οποίες αποτελούν μέρος της FCA θα συνεχίσουν με την ίδια αποστολή, περιλαμβανομένων των εργοστασίων στην Ιταλία και σε άλλα μέρη σε όλο τον κόσμο, χωρίς καμία επίπτωση στο προσωπικό.

Ο Όμιλος θα παρουσιάσει ένα μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο στην οικονομική κοινότητα στις αρχές του Μαΐου 2014.

Fiat and Chrysler Adopt a New Logo

January 29, 2014 , Turin, Italy – Following an initial phase with the two corporate logos appearing side-by-side – symbolizing the desire to respect the history, culture and industrial roots of the two groups – both Fiat and Chrysler now require a new corporate identity representative of an organization that is much more than the sum of its two component parts, based on strong core values that represents a unique corporate culture, a common vision and a Group with an international reach.

Created by RobilantAssociati, this branding project began with definition of a distinct strategic concept that served as the basis for creation of the name, logo, house style and entire corporate identity, whose universal and essential forms are strongly expressive and evocative.

Use of an acronym helps create a transition from the past, without severing the roots, while at the same time reflecting the global scope of the Group’s activities. Easy to understand, pronounce and remember, it is a name well suited to a modern, international marketplace.

The three letters in the logo are grouped in a geometric configuration inspired by the essential shapes used in automobile design: the F, derived from a square, symbolizes concreteness and solidity; the C, derived from a circle, representing wheels and movement, symbolizes harmony and continuity; and finally, the A, derived from a triangle, indicates energy and a perennial state of evolution.

The logo’s design lends itself to an extraordinary range of symbolic interpretations. It uses a versatile, modern language capable of expressing continuous change without losing its core identity.

The new logo will be adopted by Fiat and Chrysler as soon as practicable and before completion of the reorganization of the new Group.

Fiat Group Closes 2013 Posting Trading Profit of €3.4 Billion and Net Industrial Debt of €6.6 Billion With a Significant Reduction in Losses in EMEA, the Premium Strategy Yielding Promising Initial Results

  • Fiat Group closes 2013 posting trading profit of €3.4 billion and net industrial debt of €6.6 billion with a significant reduction in losses in EMEA, the premium strategy yielding promising initial results, and strong cash generation of €1.7 billion in the fourth quarter
  • Worldwide shipments were up 3% over the prior year to 4.4 million units, driven by growth in NAFTA and APAC which more than offset moderate contractions in LATAM and EMEA.
  • Jeep set an all-time global sales record for the second consecutive year of 732,000 vehicles.
  • Revenues of €87 billion were up 3% in nominal terms, but grew 7% at constant exchange rates, with increases in NAFTA and APAC partially offset by reductions in LATAM and EMEA. Luxury Brands posted a strong year-over-year increase, with Maserati more than doubling over the prior year.
  • Trading profit was €3.4 billion, down from €3.5 billion in 2012 (IAS 19 restated) but up by €0.1 billion on a currency adjusted basis; trading profit for 2013 also included €0.3 billion in higher R&D amortization mainly due to new product launches in NAFTA. EMEA reduced losses by €233 million to €470 million, mainly on the back of improved product mix and cost efficiencies. APAC posted a 38% year-over-year increase to €358 million. NAFTA was down 9% (-6% at constant exchange rates), driven primarily by higher industrial costs related to product launches and the associated increase in R&D amortization. LATAM decreased 41% (-33% at constant exchange rates) driven by input cost inflation, a less favorable production mix, lower volumes and a decrease in Venezuela profitability. Both Ferrari and Maserati posted significant year-over-year improvements, with Maserati tripling to €171 million.
  • Net profit was €1,951 million (€896 million for 2012, IAS 19 restated), including a €1.5 billion positive impact from the recognition of net deferred tax assets related to Chrysler offset by €0.5 billion in net unusual charges. Excluding those items, net profit was €943 million (€1,140 million for 2012, IAS 19 restated).
  • Net industrial debt at 31 December 2013 was €6.6 billion, down from €8.3 billion at the end of Q3, with strong Q4 cash flow generation of €1.4 billion from Chrysler and €0.3 billion from Fiat ex-Chrysler. The increase in net industrial debt for 2013 was therefore limited to €0.1 billion but excluding equity investments the cash flow for the year was positive by €0.1 billion. Chrysler closed the year with a net cash position of €0.2 billion.
  • Total available liquidity at 31 December 2013, inclusive of €3.0 billion in undrawn committed credit lines, was €22.7 billion, up €2.6 billion from September-end. For Fiat ex-Chrysler, total available liquidity was €12.1 billion and for Chrysler €10.6 billion.
  • The Group indicates the following guidance for 2014: revenues of about €93 billion, trading profit in the ~€3.6 to €4.0 billion range, net income in the ~€0.6 to €0.8 billion range, with EPS to improve from ~€0.10 (ex-unusuals) to ~€0.44-€0.60 (guidance for net income takes into account increased deferred tax charge of ~€0.5 billion due to the recognition of net deferred tax assets at year-end 2013 related to Chrysler), net industrial debt in the €9.8 billion to €10.3 billion range. Guidance for net industrial debt includes cash outflows for the purchase of the remaining 41.5% minority stake in Chrysler Group LLC from the VEBA Trust (€2.7 billion), in addition to the impact of the adoption of IFRS 11, effective January 1st, 2014 (~€0.3 billion).

Chrysler Group Reports Full-Year 2013 Net Income of $2.8 Billion, Including a $962 Million Non-Cash Tax Benefit

Full-Year Modified Operating Profit Was $3.2 Billion, Up 9 Percent Versus the Prior Year, Fourth-Quarter Modified Operating Profit Was $1.1 Billion, Up 51 Percent From a Year Ago, Free Cash Flow for the Year Was $2.1 Billion
  • Chrysler Group LLC’s full-year net income was $2.8 billion, including a $962 million non-cash tax benefit related to the release of valuation allowances on deferred tax assets; full-year 2012 net income was $1.7 billion
  • Adjusted Net Income(a) for the year increased 9 percent to $1.8 billion, from $1.7 billion in 2012
  • Net revenue for the year was $72 billion, up 10 percent from a year ago; fourth-quarter net revenue of $21 billion was up 24 percent versus the prior year
  • Modified Operating Profit(b) increased 9 percent to $3.2 billion for the year, from $2.9 billion a year earlier; fourth-quarter Modified Operating Profit of $1.1 billion was up 51 percent from a year ago
  • Free Cash Flow(e) for the year was $2.1 billion; Cash(d) as of Dec. 31, 2013, was $13.3 billion, up from $11.5 billion on Sept. 30, 2013, and $11.6 billion on Dec. 31, 2012
  • The Company reported a Net Industrial Cash(f) position at a period end for the first time, with $1.0 billion at Dec. 31, 2013, an improvement from Net Industrial Debt levels of $888 million at Sept. 30, 2013, and $989 million a year ago
  • Worldwide vehicle shipments were 2.6 million for the year, up 6 percent from 2.4 million a year ago
  • Worldwide vehicle sales for the year were 2.4 million, up 9 percent from a year ago, driven primarily by a 14 percent increase in U.S. retail sales
  • U.S. market share was 11.4 percent for the year, compared with 11.2 percent a year ago; Chrysler Group market share was 14.6 percent for the year in Canada, up from 14.2 percent a year ago

January 29, 2014 , Auburn Hills, Mich. – Chrysler Group LLC today reported preliminary full-year and fourth-quarter 2013 results. Full-year net income, including the net favorable effects of infrequent items, was $2.8 billion, up from net income of $1.7 billion a year earlier. Infrequent items for 2013 included a non-cash tax benefit of $962 million related to the release of valuation allowances on deferred tax assets during the fourth quarter, and a $24 million loss on extinguishment of debt related to two debt re-pricing transactions during the year. Net income for the fourth quarter was $1.6 billion, including the net favorable effects of infrequent items of $961 million, marking the Company’s tenth consecutive quarter of positive net income.

Adjusted Net Income for the year was $1.8 billion, an increase of 9 percent from $1.7 billion a year earlier. Adjusted Net Income for the fourth quarter of 2013 totaled $659 million, up 74 percent compared with the same period a year ago.

Net revenue was $72 billion for the year, up 10 percent from $66 billion in 2012, primarily driven by an increase in vehicle shipments, including Jeep Grand Cherokee, Jeep Cherokee and Ram pickup trucks. Net revenue totaled $21 billion for the fourth quarter.

“The 2013 year-end financial results reflect the commitment Chrysler Group has made to rapidly refresh our product lineup with vehicles that achieve exacting performance standards,” Chrysler Group LLC Chairman and CEO SergioMarchionne said.

Fiat S.p.A. Reorganizes After Completion of the Purchase of Chrysler Group LLC

January 29, 2014 , Turin, Italy – Today, the Board of Directors of Fiat S.p.A. (“Fiat”) approved a corporate reorganization and the formation of Fiat Chrysler Automobiles (“FCA”) as a fully-integrated global automaker.

Following Fiat’s acquisition of the minority equity interest in Chrysler Group LLC, previously held by the VEBA Trust, the Fiat Board of Directors has reviewed options for the most appropriate governance and corporate structure.

In order to establish a true peer to the major global automotive groups, in both scale and capital market appeal, the Board has decided to establish Fiat Chrysler Automobiles N.V., organized in the Netherlands, as the parent company of the Group. FCA’s common shares will be listed in New York and Milan.

“A new chapter of our story begins with the creation of Fiat Chrysler Automobiles. A journey that started over a decade ago, as Fiat sought to ensure its place in an increasingly complex marketplace, has brought together two organizations each with a great history in the automotive industry and different but complementary geographic strengths. FCA allows us to face the future with a renewed sense of purpose and vigor,” said John Elkann, Chairman of Fiat.

Sergio Marchionne, CEO of Fiat and Chairman/CEO of Chrysler Group said: “Today is one of the most important days in my career at Fiat and Chrysler. Five years ago we began to cultivate a vision that went beyond industrial cooperation to include full cultural integration at all levels. We have worked tenaciously and single-mindedly to transform differences into strengths and break down barriers of nationalistic or cultural resistance. Today we can say that we have succeeded in creating solid foundations for a global automaker with a mix of experience and know-how on a level with the best of our competitors. An international governance structure and listings will complete this vision and improve the Group’s access to global markets bringing obvious financial benefits.”

Under the proposal approved by the Fiat Board, Fiat shareholders will receive one FCA common share for each Fiat share they hold and the FCA common shares will be listed on the New York Stock Exchange (NYSE) with an additional listing on the Mercato Telematico Azionario (MTA) in Milan. FCA is expected to be resident for tax purposes in the United Kingdom, but this is not expected to affect the taxes payable by Group companies in the jurisdictions in which their activities are carried out.

In order to foster the development and continued involvement of a core base of long-term shareholders, FCA will adopt a loyalty voting structure, under which Fiat shareholders who are present or represented by proxy at the Fiat shareholder meeting called to vote on the proposal and who continue to hold their shares until the closing, regardless of how they vote, are eligible to receive special voting shares equivalent in number to the newly-issued FCA common shares they receive. The special voting shares will be subject to specific terms and conditions.

After the closing, shareholders who hold their FCA common shares for at least three years would also be entitled to participate in the loyalty voting structure.

FCA shareholders will be eligible for loyalty voting until they transfer their common shares. This structure is intended to facilitate a stable shareholder base and reward long-term share ownership, while allowing the Group enhanced flexibility to pursue strategic opportunities.

The proposed transaction is subject to approval of the final documentation by Fiat’s Board of Directors and shareholders.

The transaction would also be subject to limited closing conditions, including listing on the NYSE and a €500 million cap on the exercise of withdrawal rights arising under Italian law by Fiat shareholders and opposition rights by Fiat creditors. Listing on the MTA in Milan is expected to occur after trading on the NYSE has commenced.

The transaction is expected to be completed by the end of the year.

Today’s decisions, and the jurisdiction of the parent company in particular, are based on the needs and opportunities resulting from the creation of a large, global auto group through the union of Fiat and Chrysler.

The existing organization based on four operating regions will remain central to the operating and management structure of the new Group. All activities forming part of FCA will continue with the same mission, including manufacturing plants in Italy and elsewhere around the globe, with no impact on headcount.

The Group will present a long-term business plan to the financial community at the beginning of May 2014.

Chrysler Group LLC Announces Refinancing Transactions

January 29, 2014 , Auburn Hills, Mich. – Chrysler Group LLC (“Chrysler Group”) announced today that it plans to offer up to $2.7 billion in aggregate principal amount of secured senior debt securities. Chrysler Group also announced plans to commence marketing additional senior secured term loan facilities to raise up to an additional $2.0 billion. The debt securities are intended to rank pari passu with Chrysler Group’s existing secured senior notes and the term loan facilities are intended to rank pari passu with Chrysler Group’s existing senior secured credit facilities.

Chrysler Group intends to use the net proceeds of the debt securities offering, together with borrowings under the senior secured term loan facilities, to repay all amounts outstanding under the unsecured note issued on June 10, 2009 to the VEBA Trust.

The debt securities will be sold in a private placement under Rule 144A and Regulation S under the Securities Act of 1933, as amended (the “Securities Act”). The debt securities will not be and have not been registered under the Securities Act or the securities laws of any other jurisdiction, and may not be offered or sold in the United States without registration or an applicable exemption from registration requirements of the Securities Act and applicable state laws.

This press release does not constitute an offer to sell or the solicitation of an offer to buy any securities nor shall there be any sale of these securities in any state or jurisdiction in which such an offer, solicitation or sale would be unlawful.