Lotus E22

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια της φετινής pre season, πέρα από τους turbo κινητήρες, είναι οι εντελώς διαφορετικές αεροδυναμικές λύσεις που παρουσιάζουν οι ομάδες. Αυτές παρουσιάζονται τόσο στα side pods, όσο και στις πίσω πτέρυγες, περισσότερο όμως από κάθε άλλο σημείο, στις μύτες των μονοθεσίων. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η μύτη της Lotus E22, με τη διχαλωτή και ασύμμετρη μορφή της, για την οποία υπήρξαν απορίες γύρω από τη νομιμότητά της.

Όμως ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της F1, Charlie Whiting, κατέστησε νόμιμη τη συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση, μέσα από δηλώσεις του.

Η δομή άντεξε τις δοκιμές πρόσκρουσης και η ιδέα τηρεί το γράμμα του νόμου. Η προσέγγιση είναι χωρίς αμφιβολία διαφορετική, αλλά νόμιμη. Μας παρουσίασαν την ιδέα το καλοκαίρι και δεν βρήκαμε τίποτα λάθος με αυτό. Αντιθέτως, είναι μια πολύ έξυπνη ερμηνεία των κανονισμών.

Σε αυτό το καινούριο πλαίσιο κανονισμών, όλες οι ομάδες προσπαθούν να βρουν ένα τομέα από τον οποίο θα μπορέσουν να πάρουν το κάτι παραπάνω, με τον James Allison της Ferrari, να πιστεύει πως αυτός δεν θα είναι η μύτη του μονοθεσίου. Το μόνο που μένει, είναι να δούμε την E22 στην πίστα, ώστε να καταλάβουμε αν ο Βρετανός ή οι άνθρωποι της Lotus έχουν δίκιο.

[Πηγή: AUTOhebdo | Photo Copyrights: Lotus F1 Team]