F1 Testing in Jerez - Day One

Οι πρωταθλητές αντιμετώπισαν τα περισσότερα προβλήματα από όλες τις ομάδες που βρέθηκαν στο πρώτο χειμερινό τεστ, αυτό της Jerez. Παράλληλα, ήταν εκείνοι που έγραψαν τα λιγότερα χιλιόμετρα στην Ισπανική πίστα, καλύπτοντας μόλις 21 γύρους. Ο Christian Horner, επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, δηλώνει πως το επόμενο τεστ στο Bahrain θα είναι σημαντικό, αλλά τονίζει ότι οι δυσλειτουργίες και τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που πρέπει να κάνουμε, αλλά και κάμποσος χρόνος πριν από τον πρώτο αγώνα. Το τεστ του Μπαχρέιν, την επόμενη εβδομάδα, είναι ένα σημαντικό τεστ και προφανώς όλοι εργάζονται σκληρά στη Renault και το Milton Keynes.

Δεν θέλουμε άλλη μια εβδομάδα όπως αυτή στη Jerez, αλλά γι’ αυτό υπάρχουν οι δοκιμές. Για να λύσεις τα προβλήματά σου σε αυτές, ώστε να μην τα έχεις στους αγώνες.

Η Renault έχει ήδη παραδεχθεί προβλήματα στη μπαταρία του νέου power unit και αρκετοί ειδικοί πιστεύουν πως αυτά προέρχονται από την εξαιρετικά επιθετική και συμμαζεμένη σχεδιαστική προσέγγιση του Adrian Newey, η οποία δημιουργεί υπερθέρμανση του συστήματος. Εξάλλου, χαρακτηριστικές ήταν και κάποιες οπές που δημιουργήθηκαν πρόχειρα, στην προσπάθεια της ομάδας να επιλύσει τα θέματα που αντιμετώπιζε στην Ισπανία. Όμως ο Horner ήταν κατηγορηματικός, απαντώντας σε αυτή την ερώτηση, πως τα προβλήματα δεν προκύπτουν από το σχεδιασμό της RB10.

Όχι, όχι. Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να τακτοποιήσουμε από την πλευρά μας, αλλά τίποτα το σημαντικό, και προφανώς η Renault έχει κάποια θέματα που χρειάζονται κι αυτά νοικοκύρεμα. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι τόσο περίπλοκα, που μικρά προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν μεγάλες βλάβες.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκινά το πρώτο 4ημερο τεστ του Bahrain, με την ομάδα της Red Bull, αλλά και τη Renault, να μην έχουν πολλά περιθώρια για προβλήματα, καθώς απομένουν μόλις 8 ημέρες δοκιμών πριν από την έναρξη του νέου πρωταθλήματος.

[Πηγή: Sky Sports | Photo Copyrights: Mark Thompson/Getty Images]