TEST PRE-CAMPIONATO F1/2014 JEREZ DE LA FRONTERA

Οι ομάδες προετοιμάζονται πυρετωδώς για το επόμενο τεστ στο Μπαχρέιν, εκεί που θα κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα με τα νέα τους μονοθέσια, τα οποία θα έχουν διάφορες αεροδυναμικές και μηχανικές αναβαθμίσεις, σε μια προσπάθεια να συλλέξουν όσα περισσότερα δεδομένα γι’ αυτές, μόλις έναν μήνα πριν από την έναρξη της νέας σεζόν, στις 16 Μαρτίου.


Είναι λογικό, λοιπόν, να έχουν αφήσει πίσω τους τη Χερέθ, εκεί που διεξήχθη το πρώτο τεστ. Ωστόσο, μετά από τις φήμες για ένα καινοτόμα σύστημα που βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και το “φρενάρισμα” του κινητήρα όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι, μαθαίνουμε ότι η ιταλική ομάδα δε χρησιμοποίησε όλη τη δύναμη του 059/3, όπως ονομάζεται ο turbo V6 κινητήρας.

Όπως γράφει το Auto Motor und Sport, οι τελικές ταχύτητες τής F14 T ήταν σαφώς μικρότερες από τη Williams FW36, η οποία έχει κινητήρα τής Mercedes-Benz. Χαρακτηριστικά, αναφέρει ότι ο Felipe Massa “έπιασε” τα 307 χλμ/ώρα στην πίσω ευθεία, όταν η Ferrari έμεινε στα 286 χλμ/ώρα. Στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ο Kimi Raikkonen δεν ξεπέρασε τα 270 χλμ/ώρα (συγκεκριμένα η μέτρηση έδειξε 268 χλμ/ώρα), όταν ο Massa μπήκε με 289 χλμ/ώρα στη ζώνη φρεναρίσματος!

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τού γερμανικού περιοδικού, η Scuderia έχει παραδεχτεί ότι επέλεξε safe mode στον 059/3, προφανώς για να μην υπάρξουν προβλήματα τα οποία θα εμπόδιζαν τους Ιταλούς να γράψουν πολλά χιλιόμετρα. Εν αντιθέσει με την ομάδα τού Maranello, η Mercedes AMG, μέσω του μη-εκτελεστικού της Προέδρου, Niki Lauda, παραδέχεται ότι δοκίμασαν στο όριο τον δικό τους κινητήρα, ο οποίος αποδείχτηκε εξαιρετικά αξιόπιστος, πέρα από πανίσχυρος.

Πήγαμε στο όριο, καθώς δεν έχει νόημα να πάμε σκόπιμα αργά. Δεν μπορείς να μάθεις τίποτα έτσι.

Φυσικά, η Ferrari θ’ αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει όλη τη δύναμη, για να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες η αξιοπιστία τού 059/3, η οποία μπορεί ν’ αποδειχτεί καθοριστική για την έκβαση του φετινού πρωταθλήματος, κάτι που αφορά φυσικά και τις άλλες δύο μονάδες.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]