Paddy Lowe

Το πρόσωπο της Formula 1 -δυστυχώς- αλλάζει για τα καλά από τη φετινή σεζόν, αποκτώντας ένα πιο… οικολογικό πρόσωπο, όσο κι αν ακούγεται περίεργο για την κορωνίδα τού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είναι μόνο η επιστροφή των turbo κινητήρων, αλλά αυτό που κάνει τη Formula 1 πιο “πράσινη” (μισώ να το γράφω) είναι ότι οι οδηγοί θα έχουν διαθέσιμα μόλις 100 κιλά καυσίμου για την ολοκλήρωση ενός αγώνα, ανεξάρτητα από τη διαφορά στις απαιτήσεις καυσίμων στα 19 Grands Prix.

Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι οι οδηγοί θα πρέπει να πρέπει να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο απ’ ό,τι μέχρι πέρυσι, κάτι που δίνει διαφορετική αξία στην κατανάλωση των νέων κινητήρων: κάποιοι υποστηρίζουν ότι αυτό μπορεί να είναι καθοριστικό· άλλοι ότι δε θα είναι τόσο όσο πιστεύουν κάποιοι, κι ανάμεσά τους είναι ο Τεχνικός Διευθυντής τής Mercedes AMG, Paddy Lowe.

Ο Βρετανός, ωστόσο, γνωρίζει καλά ότι αυτό είναι πλέον ένα αναπόφευκτο κομμάτι τής Formula 1 και οι ομάδες θα πρέπει ν’ ασχοληθούν ακόμα περισσότερο με τη στρατηγική στον αγώνα.

Νομίζω ότι υπάρχει μια υπερβολή στο συγκεκριμένο θέμα. Σίγουρα, είναι ένας παράγοντας στους αγώνες, αλλά ελπίζω ότι δε θα είναι κυρίαρχος. Υπήρχαν περιπτώσεις πέρυσι που “φρενάραμε” τους οδηγούς, και η Μαλαισία είναι ένα παράδειγμα, πιέζοντας στο όριο σε κάθε γύρο.

Κάποιες φορές, αυτό είναι πολύ απογοητευτικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι συνέβαινε πάντα στη Formula 1, προσέχοντας πάντα τα ελαστικά και το καύσιμο. Έτσι, θα είναι ένας παράγοντας για το 2014, αλλά ελπίζω ότι δε θα είναι τόσο κυρίαρχος ώστε να μειωθεί το θέαμα.

[Πηγή: TotalRace]