F1 Testing in Bahrain - Day One

Κι ενώ η Red Bull Racing και η Renault έχουν να καλύψουν πολύ έδαφος για να φτάσουν τους αντιπάλους τους, η διαφορά μεταξύ τους άνοιξε κι άλλο χθες όσον αφορά τη δουλειά που έχουν να κάνουν: χθες, οι Πρωταθλητές έκαναν μόλις 14 γύρους, ενώ η Renault πήρε δεδομένα από 95 γύρους για τον Energy F1-2014, όταν οι 68 απ’ αυτούς είναι από την Caterham! Η RB10 είχε ξανά μηχανικό πρόβλημα, και οι τεχνικοί δούλεψαν πολύ ήταν πολλή ώρα πάνω από το αυστριακή μονοθέσιο.

Παρ’ όλα αυτά, τόσο η Red Bull όσο και η Renault δηλώνουν ότι έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε σχέση με τις δοκιμές στη Χερέθ, ωστόσο γνωρίζουν πολύ καλά ότι θα πρέπει να δουλεύουν μέρα-νύχτα για να μπορέσουν να είναι έτοιμοι σε περίπου 21 ημέρες, όταν και τα μονοθέσια θα πατήσουν για πρώτη φορά πίστα στην Αυστραλία.

Ας διαβάσουμε κάποιες δηλώσεις, λοιπόν, ξεκινώντας από την RBR και τον Andy Damerum, συντονιστής μηχανικών αγώνα, ο οποίος λέει:

Ήταν μια μεγάλη περίοδος δύο εβδομάδων για όλους μας στο εργοστάσιο, και πρέπει να πως ότι, αν και δε φάνηκε, υπήρξε μια μεγάλη βελτίωση από τη Χερέθ. Προφανώς, θα πρέπει να καλύψουμε τη διαφορά και αυτό για ‘μάς ήταν σαν το πρώτο μας τεστ, έτσι βγάλαμε έξω το μονοθέσιο για να κάνει περισσότερο από έναν γύρο. Με τον τρόπο αυτό, κάναμε τους γύρους πολύ καλά.

Ωστόσο, είχαμε ένα μηχανικό ζήτημα, αλλά δε σχετίζεται με τα προβλήματα που είχαμε στη Χερέθ. Έτσι είναι οι δοκιμές. Θα πρέπει να λύσουμε όλα αυτά τα προβλήματα και να βελτιωνόμαστε, και φυσικά ψάχνουμε τρόπο για να το κάνουμε.

Ο Sebastian Vettel έχει κάνει πολύ λίγους γύρους με το νέο του μονοθέσιο, και είναι λογικό να θέλει να κάνει μεγάλα stints με την RB10, τόσο για να την κατανοήσει ο ίδιος, αλλά και για να μπορέσουν οι μηχανικοί του να ξεκινήσουν να βελτιώνουν την ταχύτητά της, όχι μόνο την αξιοπιστία της.

Προφανώς, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με το πού είμαστε τώρα, κι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Η βασική μας προτεραιότητα είναι να νιώσουμε ότι το μονοθέσιο είναι εντάξει, αλλά πρέπει να κάνουμε περισσότερους γύρους. Δεν είναι εύκολο να βρούμε μία γρήγορη λύση, αλλά νομίζω ότι καταλάβαμε τα προβλήματα.

Λύσαμε τα προβλήματα της Χερέθ και κάναμε κάποιους γύρους. Όμως, πολύ συχνά, λύνεις ένα πρόβλημα κι εμφανίζεται κάποιο άλλο, πράγμα που συνέβη. Αυτά έχουν οι δοκιμές. Όλοι ξέραμε ότι θα έχουμε μια τεράστια πρόκληση φέτος και ότι θα είναι δύσκολο. Προφανώς, δεν το θέλουμε αυτό, αλλά έτσι είναι κι εργαζόμαστε για να λύσουμε τα προβλήματα.

Remi Taffin

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι δηλώσεις από την πλευρά τής Renault, με τον Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας των Γάλλων, να λέει μετά από την πρώτη μέρα δοκιμών στο Bahrain International Circuit:

Μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα ότι τρέξαμε τις Power Units όπως θα θέλαμε. Ακόμα δεν είμαστε στο επίπεδο που θα θέλαμε, αλλά τουλάχιστον έχουμε τη βασική γραμμή για να δουλέψουμε. Από τη δεύτερη μέρα (σ.σ. τη σημερινή), θ’ αναβαθμίζουμε πράγματα και θα το κάνουμε μέχρι το τέλος τής άλλης εβδομάδας. Επομένως, είμαστε στην ευχάριστη πλευρά, αλλά προφανώς έχουμε κάποια προβλήματα.

Όταν έχουμε λίγο χρόνο για να τρέξουμε, θα έχουμε κάποια νέα προβλήματα, αλλά δε θα είναι τόσο μεγάλα όσο τις πρώτες δύο εβδομάδες, αλλά θα πρέπει να τα λύσουμε. Αυτός είναι ο λόγος που βλέπουμε κάποια αυτοκίνητα να τρέχουν και κάποια άλλα όχι. Είμαστε εντός σχεδίου, αλλά ακόμα αναρρώνουμε. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος τού μήνα, θα είμαστε ευχαριστημένοι στο δρόμο μας για τη Μελβούρνη.

[Πηγές: Red Bull Racing, Renault Sport F1 | Photo Copyrights: Ker Robertson/Getty Images/Red Bull Racing]