F1 Testing in Bahrain - Day OneΟ Christian Horner, Πρόεδρος της Red Bull, με τον Πρόεδρο της Renault Sport F1, Jean-Michel Jalinier

Αρκετοί οπαδοί τής Formula 1 περίμεναν το 2014, διότι ήλπιζαν ότι οι τεράστιες αλλαγές στους κανονισμούς θα είναι μια ευκαιρία για να δώσουν οι Red Bull Racing και Sebastian Vettel την κορυφή σε άλλη ομάδα και οδηγό. Οι 7 από τις 12 μέρες των χειμερινών δοκιμών έδειξαν ότι οι Πρωταθλητές έχουν αρκετά σοβαρό πρόβλημα με την αξιοπιστία τής RB10, κάτι για το οποίο ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό ο Renault Energy F1-2014.

Και οι δύο εταιρείες λένε ότι έχουν δει σημαντική βελτίωση στα ζητήματα που τους έδειξε το πρώτο τεστ στη Χερέθ, όμως παραδέχονται ότι θα συναντήσουν κι άλλα προβλήματα στον δρόμο τους για τη Μελβούρνη, εκεί που ελπίζουν να είναι έτοιμοι για το πρώτο Grand Prix τής χρονιάς.

Στην αντίθετη πλευρά βρίσκεται ο κινητήρας τής Mercedes-Benz, ο οποίος έχει δείξει εξαιρετική αξιοπιστία μέχρι στιγμής, με τις φήμες να τον θέλουν και τον πιο δυνατό από τους 3 turbo V6 κινητήρες. Ο Πρόεδρος της Red Bull Racing, Christian Horner, αναγνωρίζει την ανωτερότητα του κινητήρα των Γερμανών -τουλάχιστον όσον αφορά την αξιοπιστία-, χρίζοντας φαβορί τα μονοθέσια που χρησιμοποιούν τον PU106A Hybrid.

Θα πρέπει να πω ότι η Mercedes είναι τα φαβορί, ή ότι οι ομάδες που έχουν κινητήρα Mercedes είναι σίγουρα τα φαβορί. Είμαστε σε μειονεκτική θέση, αλλά είναι μια μεγάλη χρονιά, ένα σκληρό πρωτάθλημα και δεν είναι όλα γύρω από τις δοκιμές. Είναι προφανές ότι δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε, όμως είμαστε εδώ που είμαστε και πρέπει να προχωρήσουμε ως έχουμε.

Θα θέλαμε να είχαμε κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά η συνεργασία που έχουμε με τη Renault είναι εξαιρετικά ισχυρή. Όλες μας οι νίκες έχουν έρθει με τον κινητήρα τής Renault κι έχουν εξαιρετική συνεργασία με τις ομάδες.

Jenson Button

Την ίδια ώρα, ο Jenson Button είναι ένας ακόμα που πιστεύει ότι η Mercedes έχει το πλεονέκτημα αυτή τη στιγμή, παρόλο που η McLaren MP4-29 έχει στην πλάτη της ίδιο κινητήρα με την W05.

Είμαστε σε μια καλή θέση. Θα θέλαμε να είμαστε πιο γρήγοροι, και νομίζω ότι όλοι περιμένουν από τη Mercedes να είναι αυτή η ταχύτερη. Όταν κοιτάς τι κάνουν οι άλλες ομάδες στις δοκιμές, πρέπει να λες ότι είμαστε σε καλή θέση. Ξέρουμε ότι δεν είμαστε οι πιο γρήγοροι τώρα· ξέρουμε ότι δεν είμαστε αργοί και είναι πολύ ωραίο να μπορείς να κάνεις πολλούς γύρους. Μπορούμε να διανύσουμε μεγάλες αποστάσεις πια.

Αυτό είναι πολλά υποσχόμενο και νομίζω ότι δείχνει πόσο δύσκολη ήταν η περασμένη χρονιά για εμάς, και ο χειμώνας. Τα παιδιά έχουν κάνει φανταστική δουλειά και θυμάμαι ότι πήγαμε πίσω στο εργοστάσιο μετά από το πρώτο τεστ και είπα: “παιδιά, αυτό είναι μόνο η αρχή, πρέπει να δουλέψετε ακόμα πιο σκληρά”, αλλά πρώτα ήθελα να τους πω πόσο ευγνώμων ήμουν. Έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά με την ανάπτυξη του μονοθεσίου κι έχουμε πολλή εμπιστοσύνη για τη συνέχεια.

Ο Πρωταθλητής τού 2009 ρωτήθηκε για το αν και κατά πόσο καλύτερη είναι η MP4-29 από την MP4-28, λέγοντας ότι τα δύο μονοθέσια δύσκολα μπορούν να συγκριθούν, ωστόσο δεν μπόρεσε να κρύψει ότι νιώθει καλύτερα μέσα στο νέο του αυτοκίνητο.

Πραγματικά, είναι μια σπουδαία βάση. Δεν μπορείς να τη συγκρίνεις με πέρυσι. Το μονοθέσιο είναι σ’ ευθεία γραμμή όταν είσαι στις ευθείες, δεν πηγαίνει πάνω κάτω· μπορείς να το δεις στις στροφές. Συνεπώς, είναι πολύ διαφορετικό.

Χρειαζόμαστε ακόμα κάθετη δύναμη, κάτι που νομίζω ότι συμβαίνει σε όλες τις ομάδες, και νομίζω ότι αυτή είναι μια αδύναμη πλευρά. Αλλά, ο στόχος μας ήταν να έχουμε ένα καλό μονοθέσιο όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και τη βασική αεροδυναμική, χτίζοντας πάνω σ’ αυτό μέσα στη σεζόν, και ό,τι περισσότερο μπορούμε στον πρώτο αγώνα.

[Πηγή: Sky Sports (1), (2) | Photos Copyrights: Ker Robertson/Getty Images/Red Bull Racing, Glenn Dunbar/LAT Photographic/McLaren]