308 2014

Η νέα ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε τις τιμές των 308 και 2008 στη χώρα μας. Το 308 ξεκινά από τις 14.340 ευρώ (με απόσυρση και την προσφορά της Peugeot), ενώ το 2008 ξεκινά από τις 13.640 ευρώ (με απόσυρση και την προσφορά της Peugeot).


Το 308 είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες βενζίνης (1.200 κ.εκ – 82 ίππων, 1.600 κ.εκ – 125 ίππων και 1.600 κ.εκ – 155 ίππων) και δύο πετρελαίου (1.600 κ.εκ – 92 ίππων και 1.600 κ.εκ – 115 ίππων), με τα πετρελαιοκίνητα 308 να ξεκινούν από τις 15.870 ευρώ (με απόσυρση και την προσφορά της Peugeot).

Το 2008 από την άλλη θα διατίθεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες βενζίνης (1.200 κ.εκ – 82 ίππων και 1.600 κ.εκ – 120 ίππων) και τρεις πετρελαίου (1.400 κ.εκ – 68 ίππων, 1.600 κ.εκ – 92 ίππων και 1.600 κ.εκ – 115 ίππων), με τον μικρό diesel να ξεκινά από τις 15.440 ευρώ (με απόσυρση και την προσφορά της Peugeot). Αναλυτικά τις τιμές μπορείς να τις βρεις εδώ.

Δελτίο Τύπου

Peugeot 308: Θέτει νέα μέτρα σύγκρισης

Μοντέρνο, δυναμικό, με κορυφαία ποιότητα και χαρακτηριστικά που δημιουργούν ένα σύνολο που ξεπερνά τις προσδοκίες, το νέο Peugeot 308 έρχεται να συγκινήσει τόσο τις αισθήσεις όσο και τη λογική των αγοραστών.

Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Peugeot δημιούργησαν ένα σπουδαίο, μοντέρνο πεντάπορτο μοντέλο. Χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform 2) της εταιρίας, το νέο Peugeot 308 έχει συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4,25 μ.) και πολύ χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τον προκάτοχό του (-140 κιλά).

Η επιλογή ενός προηγμένου εσωτερικού με πρωτοποριακά όργανα και το νέο ηλεκτρονικό i-Cockpit της Peugeot, προσφέρουν απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες!

Το νέο Peugeot 308 ανήκει στην στρατηγικής σημασίας κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων της αγοράς (C- segment) η οποία αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια δυναμική και πολύ ανταγωνιστική αγορά στην οποία τα πεντάπορτα μοντέλα (hatchbacks) παραμένουν η πιο δημοφιλής επιλογή αμαξώματος. Το νέο Peugeot 308 τοποθετείται στην αγορά ως μια δυνατή και διαφορετική εναλλακτική πρόταση, της οποίας η φιλοσοφία εστιάζεται σε τέσσερις ενότητες-κλειδιά:

  • Οικονομία
  • Σχεδιασμός
  • Οδηγική απόλαυση
  • Ποιότητα

Ένα ελαφρύτερο και ευρύχωρο hatchback σε αρμονία με τις προσδοκίες του αγοραστή.

Με μήκος 4,25 μ., το 308 είναι το πιο συμπαγές πεντάπορτο μοντέλο της κατηγορίας. Επίσης, είναι το χαμηλότερο (με ύψος 1,46 μ.) και το φαρδύτερο (με πλάτος 1,80 μ.).

Οι πρόβολοι του αμαξώματος, εμπρός και πίσω, έχουν μειωθεί, σαν συνέπεια της χρήσης της νέας πλατφόρμας EMP2. Έτσι, κατέστη δυνατή η τοποθέτηση των τροχών κοντά στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος. Αυτά τα χαρακτηριστικά, χαρίζουν στο 308, αφενός μια δυναμική στάση στο δρόμο και αφετέρου υπόσχονται ένα ευρύχωρο εσωτερικό.

Τα 420 λίτρα του συνολικού όγκου του χώρου αποσκευών του 308 συνιστούν ρεκόρ για την κατηγορία. Το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (το οποίο βρίσκεται στα 691 χλστ. από το έδαφος) και το ευρύ άνοιγμα της πίσω πόρτας (1068 χλστ.) κάνουν την φόρτωση και την διευθέτηση των αντικειμένων εύκολη υπόθεση. Η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος μπορεί να αυξήσει τον όγκο του χώρου αποσκευών μέχρι και στα 1309 λίτρα.

Μείωση βάρους κατά 140 κιλά και καινοτόμες επιλογές

Με μειωμένο το βάρος του κατά 140 κιλά, το νέο Peugeot 308 είναι επίσης και το ελαφρύτερο μοντέλο στην κατηγορία του. Για να επιτύχουν αυτή την επίδοση οι σχεδιαστές της εταιρίας χρησιμοποίησαν ως αφετηρία τη νέα πλατφόρμα ΕΜΡ2, η οποία επιτρέπει μια ριζοσπαστική μείωση βάρους κατά 70, περίπου, κιλά με τρεις βασικούς τρόπους:

  • Με τη χρήση νέων τύπων χάλυβα, συνθετικών υλικών και αλουμινίου (μείωση βάρους κατά 27 κιλά). Το 76% της πλατφόρμας είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής αντοχής. Ο χώρος του εφεδρικού τροχού είναι φτιαγμένος αποκλειστικά από συνθετικά υλικά.
  • Με καινοτόμες αλλαγές στη διαδικασία συναρμολόγησης (μείωση βάρους κατά 10 κιλά). Κολλήσεις με λέιζερ, χρήση θερμής μορφοποίησης επιφανειών και πλαστικοποιήσεις μεταβλητού πάχους.
  • Με την βελτιστοποίηση του συνολικού σχεδιασμού (μείωση βάρους κατά 33 κιλά).

Επιπλέον 70 κιλά εξοικονομήθηκαν και με άλλους τρόπους. Το βάρος κάθε εξαρτήματος βελτιστοποιήθηκε, χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η συμπεριφορά και η αντοχή του. Τα μπροστινά φτερά και το καπό είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, μια επιλογή που συνήθως εφαρμόζεται στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων.

Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλων πρωτοποριακών υλικών, καθώς και ο επανασχεδιασμός των εξαρτημάτων επέτρεψαν την αξιοσημείωτη μείωση του βάρους. Για παράδειγμα, οι εσωτερικές μπάρες ασφαλείας των θυρών είναι φτιαγμένες από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής, κάτι που μείωσε το βάρος τους κατά 15 κιλά. Οι σκελετοί των καθισμάτων εμπρός και πίσω, έχουν ξανασχεδιαστεί και το βάρος τους μειώθηκε κατά 14 κιλά. Νέου τύπου ηχοαπορροφητικά και μονωτικά υλικά χρησιμοποιούνται, εξοικονομώντας άλλα 9 κιλά. Για πρώτη φορά η πίσω πόρτα είναι φτιαγμένη από θερμοπλαστικό. Αυτό το υλικό, το οποίο είναι ελαφρύ αλλά και στιβαρό, μειώνει το συνολικό βάρος της πέμπτης πόρτας κατά τρία κιλά.

Κορυφαίος αεροδυναμικός σχεδιασμός χάριν της οικονομίας

Το νέο Peugeot 308 επωφελείται από την έξοχη αεροδυναμική του και την προσοχή που έχει δοθεί στην κάθε λεπτομέρεια της κατασκευής του. Με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,28 συγκαταλέγεται ανάμεσα στα καλύτερα hatchback της κατηγορίας. Οι ελεγχόμενοι αεραγωγοί και αεροφράκτες που βρίσκονται στο κάτω μέρος της πλατφόρμας ΕΜΡ2, διαμορφώνουν μιαν ολοκληρωμένη, επίπεδη κάτω επιφάνεια η οποία συμβάλλει τα μέγιστα στην πολύ καλή αεροδυναμική επίδοση του αυτοκινήτου. Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς και η μείωση του συνολικού του βάρους, είναι οι κύριοι παράγοντες για τη μείωση του περιβαλλοντικού «αποτυπώματος» του αυτοκινήτου.

Ένα μοναδικό εξωτερικό στυλ

«Το νέο Peugeot 308 διακρίνεται για τον ιδιαίτερα εξευγενισμένο και τεχνολογικό του εξωτερικό σχεδιασμό, ο οποίος παρέχει μια αίσθηση δύναμης και ποιότητας»

GilesVidal, Διευθυντής τμήματος σχεδιασμού της Peugeot

Κομψό και δυναμικό, το νέο Peugeot 308 έχει ισορροπημένες αναλογίες. Χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές οι οποίες ακολουθούν την μηχανολογική του δομή, δημιουργώντας μιαν στιβαρή εμφάνιση και έναν ιδανικό συγκερασμό κομψότητας, σπορ χαρακτήρα και υψηλής ποιότητας.

Στο ρύγχος δεσπόζει η μεγάλη, κεντρική μάσκα, μέσα σε χρωμιωμένο πλαίσιο, η οποία παραπέμπει σε αυτοκίνητα ακριβότερης κατηγορίας. Διαθέσιμοι είναι προβολείς τεχνολογίας LED, στοιχείο που αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία. Είναι λεπτοί, εκφραστικοί (θυμίζουν μάτια γάτας) και αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμα της εμφάνισης του αυτοκινήτου.

Στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα υπάρχει μια φαρδιά εισαγωγή αέρα που πλαισιώνεται από τους προβολείς ομίχλης οι οποίοι ενσωματώνονται μαζί με τους δείκτες κατεύθυνσης (φλας) σε ένα χρωμιωμένο πλαίσιο.

Η πίσω όψη τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου, ενισχύοντας την αίσθηση σταθερότητας που αποπνέει το νέο 308. Η πίσω πόρτα φέρει την ίδια ακμή που διατρέχει και τα πλάγια του αμαξώματος, ενώ μια δεύτερη οριζόντια γραμμή κοντά στη βάση της πίσω πόρτας, την κάνει να φαίνεται ακόμα πιο φαρδιά και καταδεικνύει το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα ενισχύουν την τεχνολογικά προηγμένη και δυναμική εικόνα του νέου Peugeot 308. Πάνω σε αυτά συνεχίζονται οι καμπύλες του αμαξώματος, ενώ τα LED στο εσωτερικό τους σχηματίζουν τα… νύχια του λιονταριού από το ιστορικό λογότυπο της Peugeot! Τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού του 308 (άλλη μια πρωτιά για την κατηγορία!).

Τέλος οι γραμμές του νέου Peugeot 308 επωφελούνται από την νέα σύνθεση, αλλά και τεχνική βαφής, η οποία επιτρέπει άψογη επικάλυψη του χρώματος και παράλληλα κορυφαία λάμψη και αντοχή του χρώματος.

Κομψό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό

«Όταν μπουν στο νέο 308, οι επιβάτες ανακαλύπτουν έναν εκλεπτυσμένο κόσμο, σχεδιασμένο με ένα πρωτόγνωρο τρόπο. Αυτό είναι το σύγχρονο και καινοτόμο περιβάλλον που χαρακτηρίζει το iCockpit

VincentDevos, Διευθυντής νέων προϊόντων Peugeot.

Το νέο Peugeot 308 πρωτοπορεί και σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του: προσφέρει στον οδηγό το μοναδικό i-Cockpit, ώστε πέρα από μια ιδιαίτερα ελκυστική εικόνα να επιτρέπει μια πρωτόγνωρη ευκολία χειρισμών.

Αποτελείται από τέσσερα ολοκληρωμένα εξαρτήματα: ένα μικρής διαμέτρου τιμόνι, έναν υψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων (έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να παίρνει τις απαραίτητες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου πληροφορίες, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο) και μια, επίσης υπερυψωμένη, κεντρική κονσόλα πάνω στην οποία δεσπόζει μια ευμεγέθης οθόνη αφής 9,7’’. Η συγκεκριμένη οθόνη προσφέρει κεντρικό, ολοκληρωμένο έλεγχο όλων των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου, όπως του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, του συστήματος πλοήγησης, κ.τ.λ. Αυτή η διάταξη του πίνακα οργάνων και της οθόνης για τις δευτερεύουσες λειτουργίες, δίνει στον οδηγό μια πανοραμική, άμεση ανάγνωση των πληροφοριών που αφορούν στο αυτοκίνητο. Η ουσιαστική απουσία διακοπτών σε συνδυασμό με τη χρήση κορυφαίας ποιότητας υλικών, δίνει στην σχεδίαση του ταμπλό μια καθαρότητα που κανένα άλλο μοντέλο δεν διέθετε μέχρι σήμερα. Το κουμπί χειρισμού του ηχοσυστήματος περιβάλλεται από ένα δακτύλιο λευκού φωτός, ενώ η υποδοχή του CD ακριβώς δίπλα του, υπογραμμίζεται από μια λεπτή χρωμιωμένη μπάρα, όπως και στα οικιακά συστήματα Hi Fi. Όλα αυτά τα συστατικά του εσωτερικού διακόσμου του νέου 308 (όπως π.χ. τα ηχεία του –προαιρετικού- ηχοσυστήματος της DENON) είναι σχεδιασμένα ώστε να συνδυάζονται τέλεια μεταξύ τους, αποπνέοντας κορυφαία ποιότητα.

Η αισθητική και ποιοτική αρτιότητα του εσωτερικού του νέου 308 ενισχύεται από το κατασκευασμένο από ένα κομμάτι ταμπλό, το οποίο επιπλέον χάρη στην ειδική επεξεργασία της επιφάνειας του, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στις αμυχές, αλλά και στη σκόνη (αντιστατική επεξεργασία).

Αντίστοιχη είναι και η ποιότητα των υφασμάτων και εν γένει των επενδύσεων που χρησιμοποιούνται στο χώρο των επιβατών. Από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και πάνω, το τιμόνι είναι επενδυμένο με δέρμα με διακοσμητικά από μαύρη λάκα, ή ματ αλουμίνιο. Για τα καθίσματα υπάρχει η επιλογή επένδυσής τους με ένα υλικό που συνδυάζει την αλκαντάρα με το PVC, ή με δέρμα Nappa.

Ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος σε υψηλή θέση και βρίσκεται πάνω από το τιμόνι, αντί πίσω από αυτό. Σχεδιαστικά, εκτείνεται μέχρι την οθόνη αφής της κεντρικής κονσόλας με την οποία δένει αρμονικά. Η όλη διάταξη θυμίζει «κόκπιτ» αεροσκάφους, καθώς ο προσανατολισμός των οργάνων είναι προς την κατεύθυνση του οδηγού. Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων έχει γίνει με κριτήριο την ακρίβεια και την ευκολία ανάγνωσής τους. Η διάταξη των οργάνων συγκεντρώνει την προσοχή του οδηγού στο πάνω μέρος του πίνακα, έτσι ώστε να μην απομακρύνεται το βλέμμα του από τον δρόμο.

Βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία με το i-Cockpit της Peugeot

«Μετά τα 3008, 208 και 2008, τα οποία αγαπήθηκαν από το κοινό, η σχεδίαση και η διάταξη των οργάνων και των συστημάτων ελέγχου στα μοντέλα της Peugeot, έχουν γίνει μέρος της ταυτότητας και της καινοτομίας των αυτοκινήτων της εταιρίας. Το iCockpit του νέου 308, εξελίσσει περαιτέρω αυτό το χαρακτηριστικό.»

XaverPeugeot, Διευθυντής Προϊόντος της Peugeot

Το i-Cockpit της Peugeot είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει στον οδηγό μια νέα εμπειρία οδήγησης, μετατρέποντας τον έλεγχο του νέου Peugeot 308 σε μια απλή διαισθητική διαδικασία. Οι μικρές διαστάσεις του τιμονιού αυξάνουν την ευελιξία και την απόλαυση στην οδήγηση. Οι κάθε είδους ελιγμοί μέσα στην πόλη γίνονται ευκολότεροι, χάρη στην ακριβή και με άριστη αίσθηση ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Το i-Cockpit της Peugeot είναι μια επιλογή που προσφέρεται στον υποψήφιο αγοραστή και η οποία μετατρέπει το 308 σε μια πραγματικά ξεχωριστή πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία (C-segment).

H εμπειρία της Peugeot εγγύηση για κορυφαία οδική συμπεριφορά!

«Η οδηγική ευχαρίστηση στο δρόμο ενισχύεται από την νέα πλατφόρμα ΕΜΡ2. Η αξιοσημείωτη μείωση του βάρους συνεισφέρει όσο τίποτε άλλο στο δυναμισμό και την ευελιξία του νέου Peugeot 308»

LaurentDeclerck, Διευθυντής του προγράμματος για το νέο Peugeot 308

Το νέο Peugeot 308 ενσαρκώνει τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς χάρη στις ιδιότητες της νέας πλατφόρμας ΕΜΡ2. Ο επανασχεδιασμός πολλών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου και το μειωμένο συνολικό του ύψος, έκαναν δυνατή την μεταφορά του κέντρου βάρους του 20 χλστ. χαμηλότερα. Η ευστάθεια του αμαξώματος έχει βελτιωθεί χάρη και στην πολύ καλή αεροδυναμική του. Η πλατφόρμα ΕΜΡ2 φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα τύπου McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, τo βάρος των οποίων έχει επίσης μειωθεί. Η βελτιστοποίηση της ανάρτησης και των τροχών κατέστησαν δυνατή τη μείωση του κύκλο στροφής του αυτοκινήτου κατά 30 εκ. (διάμετρος κύκλου στροφής 10,4 μ.) εξασφαλίζοντας στο 308 κορυφαία ευελιξία στους ελιγμούς. Στον πίσω άξονα, η τοποθέτηση των αποσβεστήρων (αμορτισέρ) πάνω στον βραχίονα της ανάρτησης και όχι μέσα στο ελατήριο, βελτιώνει την απόδοσή του προς χάριν της άνεσης αλλά και της οδική συμπεριφοράς. Το αποτέλεσμα είναι ένας απαράμιλλος συνδυασμός ευελιξίας, άνεσης και κορυφαίου κρατήματος στο δρόμο, κάτι που προικίζει το νέο Peugeot 308 με οδική συμπεριφορά που μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ορόσημο για την κατηγορία!

Η συνεισφορά της τεχνολογίας για πιο ήρεμη οδήγηση

Για ακόμα πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση το νέο 308 είναι εξοπλισμένο με ένα πακέτο επικουρικών συστημάτων για τον οδηγό. Το Driver Assistance Pack ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει τρία υποσυστήματα που χρησιμοποιούν ένα ραντάρ τοποθετημένο στο ρύγχος του οχήματος.

  • Ενεργό σύστημα διατήρησης της ταχύτητας ταξιδίου με ενισχυμένες λειτουργίες (Dynamic Cruise Control)
  • Σύστημα ειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης (Emergency Collision Alert System): οπτική και ακουστική προειδοποίηση πληροφορεί τον οδηγό ότι θα πρέπει να φρενάρει ώστε να αποφύγει μια σύγκρουση.
  • (Emergency Collision Braking System): Στην περίπτωση που η σύγκρουση κριθεί από το σύστημα ως επικείμενη, ενεργοποιείται αυτόματα το σύστημα πέδησης για να την εμποδίσει, ή τουλάχιστον να μετριάσει τις επιπτώσεις της.

Για την άνεση και την ασφάλεια όλων, το νέο Peugeot 308 εφοδιάζεται με σύστημα παρακολούθησης των «τυφλών σημείων» του καθρέπτη (Blind Spot Monitoring), ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο χειρόφρενο, κάμερα οπισθοπορείας, πρόσβαση στο εσωτερικό και εκκίνηση του αυτοκινήτου χωρίς τη χρήση του κλειδιού (keyless access) και ραντάρ παρκαρίσματος.

Σχεδιασμός με γνώμονα την ποιότητα

Το νέο Peugeot 308 ενσωματώνει όλη την έρευνα που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η εταιρία στον τομέα της ποιότητας. Το νέο μοντέλο πέρασε με επιτυχία από πληθώρα δοκιμών ποιότητας κατά την χρήση. Μερικές από αυτές ήταν: να διανύσει 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα πριν την επίσημη παρουσίασή του, να περάσει πάνω από 2.500 ώρες δοκιμών σε ειδική κλίνη γεννήτριας κραδασμών και σε προσομοιωτή ακραίων κλιματικών συνθηκών , η διενέργεια 250.000 κύκλων λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού και τέλος 4.300.000 πιέσεις στην οθόνη αφής χωρίς βλάβη!

Το νέο Peugeot 308 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Sochaux, ενώ οι κινητήρες κατασκευάζονται στις μονάδες στο Tremery και στο Douvrin.

Σύγχρονοι και οικονομικοί κινητήρες για πολύ χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2)

Το νέο Peugeot 308 είναι εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όπως ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας PureTech των 1,2 λίτρων, αλλά και οι κορυφαίοι πετρελαιοκινητήρες της σειράς e-HDi.

Το εύρος ισχύος των βενζινοκινητήρων κυμαίνεται από τους 82 έως τους 155 ίππους, με τις εκπομπές CO2 να ξεκινούν από τα 114 γρ./χλμ.

Με μεγάλη παράδοση στο σχεδιασμό και κατασκευή πετρελαιοκινητήρων, η Peugeot εφοδιάζει το νέο 308 με τους κορυφαίους πετρελαιοκινητήρες HDi, οι οποίοι συνδυάζονται και με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi. Χωρητικότητας 1.6 λίτρων απόδίδουν από 92 έως και 115 ίππους με τις εκπομπές CO2 να ξεκινούν από τα 95 γρ./χλμ και την κατανάλωση από τα 3,7λίτρα/100χλμ.

Όλοι οι προαναφερθέντες οικονομικοί κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με τα νέα ελαστικά εξαιρετικά χαμηλής αντίστασης κύλισης (Ultra Low Rolling Resistance) τα οποία έχουν εξελιχθεί σε αποκλειστική συνεργασία με την Michelin. Αυτά τα ελαστικά νέας γενιάς επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 3 γρ./χλμ., κατά μέσο όρο, παρέχοντας ταυτόχρονα και μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης στο φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Η αντοχή τους στη φθορά είναι αντίστοιχη με αυτή των συνηθισμένων ελαστικών.

Το νέο Peugeot 308 στην Ελλάδα

Το νέο Peugeot 308 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 14.340ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.870ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.

Peugeot 2008: Το νέο αστικό Crossover που έρχεται να κερδίσει τους οδηγούς σε όλο τον κόσμο.

Με το 2008, η Peugeot εκμεταλλεύεται την εμπειρία που απέκτησε με την επιτυχημένη πορεία του Crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία.

Το νέο crossover της Peugeot είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αγορών του πλανήτη. Έχοντας σαν σκοπό να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά, το 2008 δίνει στη γαλλική φίρμα νέα δυναμική, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την εξέλιξη μιας πλήρους γκάμας crossover μοντέλων.

Μια καινοτόμος ιδέα

Σε ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει, εξελίσσεται και γίνεται ολοένα και περισσότερο αστικός, αναδύεται μια νέα γενιά αγοραστών. Πρόκειται για ανθρώπους που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση, ζουν δυναμικά, έχουν ποικίλες ανάγκες κι επιθυμούν να είναι ευέλικτοι. Τους συναντάς σε όλες τις ηπείρους του κόσμου και είναι αυτοί που ψάχνουν πάντα για προϊόντα τα οποία αντανακλούν την προσωπικότητά τους.

Αντλώντας έμπνευση από αυτό, η Peugeot έθεσε ένα φιλόδοξο αντικειμενικό σκοπό: να σχεδιάσει ένα crossover το οποίο θα συνδύαζε στο DNA του την ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, με την κομψή, αλλά και ταυτόχρονα πρακτική σχεδίαση.

Η απάντηση σε αυτή την πρόκληση είναι το νέο 2008, μια εντελώς καινούργια πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,16 μ. καινοτομεί συνδυάζοντας με μοναδικό τρόπο τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη δύναμη ενός SUV. Επίσης η καμπίνα του προσφέρει χώρο για τους επιβάτες, άνεση και ευελιξία διαμόρφωσης, ώστε να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή. Κινείται με την ίδια ευκολία τόσο εντός πόλεως, όσο και στον ανοιχτό δρόμο, ενώ παράλληλα μπορεί να δραπετεύσει από τα αστικό περιβάλλον, χάρη στα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Ευέλικτο και με έντονο χαρακτήρα, το 2008 ταιριάζει σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές.

«Με το 2008, η Peugeot συνεχίζει την επιθετική πολιτική των προϊόντων της και αξιοποιεί την επιτυχία του 3008, προσφέροντας ένα νέο αστικό και καινοτόμο crossover για την παγκόσμια αγορά.»

Xavie Peugeot, Υπεύθυνος Προϊόντων της Peugeot

Μοναδικό στυλ που συνδυάζει κομψότητα και δύναμη

Το 2008 επαναπροσδιορίζει τα χαρακτηριστικά των ογκωδών μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Κύρια στοιχεία της ταυτότητας του αυτοκινήτου είναι η πρακτικότητα, οι χώροι και η οδηγική εμπειρία που μπορεί να προσφέρει.

«Η δημιουργία του 2008 ήταν μια μεγάλη πρόκληση, παρά το ότι είχαμε μια πολύ συγκεκριμένη ιδέα του οχήματος που θέλαμε τελικά να προφέρουμε στους πελάτες μας. Τελικά μέχρι την ολοκλήρωση παραμείναμε πιστοί στην αρχική ιδέα αφού το πρώτο σκίτσο ήταν τέλειο –καλοσχεδιασμένο κι αποτελεσματικό από κάθε άποψη.»

Eric Dejou, Υπεύθυνος Σχεδιασμού του 2008

«Το 2008 πέτυχε να συγκεράσει διαφορετικούς κόσμους και κουλτούρες, ώστε να προσφέρει ένα σχεδιαστικό αποτέλεσμα που βρίσκεται πέρα από τις προσδοκίες του αγοραστή.»

Gilles Vidall, Διευθυντής Τμήματος Σχεδιασμού της Peugeot

Το ρύγχος του αυτοκινήτου υιοθετεί τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες των μοντέλων της Peugeot. Οι εξωτερικές επιφάνειες εφαρμόζουν τέλεια μεταξύ τους και οι προσεκτικά χαραγμένες γραμμές του καπό προσδίδουν λεπτότητα, αλλά και δύναμη στην εμφάνιση του 2008. Η μονοκόμματη μπροστινή μάσκα που μοιάζει να αιωρείται, φέρει κάθετα στοιχεία που ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση και οικονομία. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ν’ αντανακλούν την τεχνολογική αρτιότητα του συνόλου. Το οξύ τους περίγραμμα δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα και τους δίνει την εμφάνιση ματιών γάτας. Αυτό δίνει στο 2008 έναν ιδιαίτερο τεχνολογικό κι εκφραστικό χαρακτήρα, ο οποίος τονίζεται περαιτέρω και από τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED που διαθέτει.

Το νέο αστικό Crossover διαθέτει κομψές σχεδιαστικές γραμμές που είναι ενδεικτικές των αθλητικών του αναλογιών. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (στις οποίες περιλαμβάνεται και η πανοραμική ηλιοροφή), υπόσχονται ένα ευάερο και ευήλιο εσωτερικό με εξαιρετική ορατότητα. Παράλληλα η δυναμική και κομψή κίνηση της οροφής χαρακτηρίζει την πλαϊνή όψη του αυτοκινήτου. Η γραμμή της οροφής ανυψώνεται περισσότερο πάνω από τις πίσω πόρτες δημιουργώντας ένα διακοσμητικό κόψιμο στο μέταλλο. Φυσική του απόληξη είναι και η αεροτομή που βρίσκεται στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας. Οι κομψά σχεδιασμένες μπάρες οροφής θέτουν τις τελικές πινελιές στη σχεδιαστική ταυτότητα του 2008, η οποία συνδυάζει τον δυναμισμό με την απόλαυση και την πρακτικότητα.

Τεχνολογία και αισθητική με χαρακτήρα

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό η υψηλή αισθητική και η αψεγάδιαστη ποιότητα συνδυάζονται με την πρακτικότητα και την εργονομία. Ο μοναδικός σχεδιασμός, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι και τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων προσφέρουν μια νέα εμπειρία οδήγησης, στοιχείο στο οποίο συμβάλλει και η έξυπνη οθόνη αφής 7’’ στο κέντρο του ταμπλό. Ο οδηγός και οι επιβάτες του 2008 απολαμβάνουν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από τα εξαιρετικά υλικά, το ακριβές φινίρισμα και τις όμορφες σχεδιαστές λύσεις, όπως είναι ο εντυπωσιακός φωτισμός LED στο περίγραμμα του πίνακα οργάνων και της γυάλινης οροφής. Τέλος ο ευρύχωρος χώρος αποσκευών (350 λίτρα), με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και τα αναδιπλούμενα καθίσματα, που δημιουργούν έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, συμβάλλουν στην άνετη μετακίνηση χωρίς περιορισμούς για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Απαράμιλλη αίσθηση οδήγησης

Το 2008 έχει επωφεληθεί από την μακρά παράδοση της Peugeot στην κατασκευή αυτοκινήτων με απαράμιλλη οδική συμπεριφορά. Η ακρίβεια των χειριστηρίων, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα χαρίζουν στο 2008 ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα και απόλυτη ασφάλεια. Ευέλικτο και συμπαγές, χάρη και στο προηγμένο σύστημα Park Assist το 2008 προσφέρει άνετες μετακινήσεις ακόμα και στις δύσκολες αστικές κυκλοφοριακές συνθήκες. Παράλληλα χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σύστημα Grip Control (διαθέσιμο σε ορισμένες εκδόσεις) που συνδυάζεται με ελαστικά για λάσπη και χιόνι (M+S), το 2008 εκπλήσσει και με τη δυνατότητα του να κινείται σε εδάφη χαμηλής πρόσφυσης. Οι φαρδείς θόλοι των τροχών, προσδίδουν στο αυτοκίνητο επιβλητική κι ελκυστική εμφάνιση, ενώ τα μαύρα προστατευτικά που προεκτείνονται χαμηλά, στα πλάγια του αμαξώματος, μαζί με τις αντίστοιχες «ποδιές» εμπρός και πίσω το προφυλάσουν αποτελεσματικά.

Οικονομία και φιλικότητα προς το περιβάλλον

Εφοδιασμένο με σύγχρονους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου το 2008 προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία, συνδυασμένη με πρωτόγνωρη οικονομία καυσίμου. Διαθέσιμοι είναι τόσο οι τελευταίας γενιάς 3κυλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech χωρητικότητας 1,2 λίτρων, όσο και οι κορυφαίοι πετρελαιοκινητήρες HDi 1,4 και 1,6 λίτρων, που συνδυάζονται και με το μικρο-υβριδικό σύστημα (e-VTi – e-HDi) το οποίο έχει ξεχωρίσει, τόσο για την αποτελεσματικότητα, όσο και την εξαιρετικά ομαλή λειτουργία του. O αεροδυναμικός σχεδιασμός, το χαμηλό βάρος και οι εξελιγμένοι κινητήρες έχουν σαν αποτέλεσμα το 2008 να επιτυγχάνει χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου (1,2 e-VTi ETG – 4,8λίτρα/100χλμ. & 1,6 e-HDi – 3,8λίτρα/100χλμ.), και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (1,2 e-VTi ETG – 99γρμ./χλμ. & 1,6 e-HDi – 98γρμ./χλμ.)

Το νέο Peugeot 2008 στην Ελλάδα

Το νέο Peugeot 2008 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 13.640ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.440ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.