Όπως περιμέναμε από τις ανακοινώσεις της Κορεάτικης εταιρίας, η κεντρική ατραξιόν στο περίπτερο της Hyundai στη Γενεύη ήταν το Intrado concept. Το Intrado είναι ένα concept crossover με sport προσανατολισμό και αποτελεί το πρώτο παράδειγμα τέτοιου οχήματος που χρησιμοποιεί την Fluidic Sculpture 2.0 γλώσσα.
Στο εξωτερικό κυριαρχούν οι ακμές. Η μάσκα είναι επιβλητική και χαρακτηριστική και συμπληρώνεται από τα LED φώτα ενώ στο πίσω μέρος, δεν μπορεί κανείς να μην παρατηρήσει τον έντονα σμιλευμένο προφυλακτήρα με τα ψηλά τοποθετημένα φώτα. Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι πιο “φυσιολογικά”. Με εξαίρεση το έντονο πορτοκαλί χρώμα, ο διάκοσμος της καμπίνας είναι sporty αλλά σχετικά συγκρατημένος. Στα highlights μπορούμε να συμπεριλάβουμε το τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment ενώ αξιοσημείωτα είναι η ιδιαίτερη κεντρική κονσόλα και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά.
Τέλος, να αναφέρουμε πως το Intrado concept βασίζεται σε μία νέα “υπέρ-ελαφριά” κατασκευή που χρησιμοποιεί σύγχρονα υλικά και “επαναστατικές” τεχνικές ενώ την κίνηση έχει αναλάβει ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου επόμενης γενιάς που είναι μικρότερο και ελαφρύτερο από αυτό που βρίσκουμε σε ένα ix35 Fuel Cell.
Στο stand της Hyundai όμως είναι και το πρόσφατα παρουσιασμένο στην έκθεση του Detroit, Genesis. Περισσότερες πληροφορίες για το σημαντικά αναβαθμισμένο μοντέλο, μπορείς να διαβάσεις εδώ.
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
Νέο Hyundai Genesis Επίδειξη δυνατοτήτων
• Το αναβαθμισμένο sedan θα έρθει στην Ευρώπη σε περιορισμένο αριθμό για να διαδραματίσει καίριο ρόλο στην εδραίωση της εικόνας της μάρκας Hyundai
• Εκλεπτυσμένη απόδοση από ισχυρό και ομαλό σύστημα μετάδοσης / κινητήρα
• Το σύστημα «HTRAC all-wheel drive» αυξάνει την οδηγική απόλαυση και ασφάλεια
• Η άψογη εργονομία εξασφαλίζει ότι τα εκτεταμένα επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού είναι άμεσα προσβάσιμα
• Ένα ολοκληρωμένο πακέτο έξυπνων διακριτικών τεχνολογιών αναβαθμίζει την καθημερινότητα
• Παρέχει πραγματική άνεση, άριστα υλικά , εξαιρετικά χαρακτηριστικά και πολυτελή ατμόσφαιρα
Το νέο Genesis είναι ένα πολυτελές, υψηλής τεχνολογίας premium sedan που καταδεικνύει σαφώς τις δυνατότητες της Hyundai σε μια σειρά από βασικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας, του στυλ, της άνεσης και της οδηγικής απόλαυσης. Περιορισμένος αριθμός του Νέου Genesis θα είναι διαθέσιμος στην Ευρώπη, παρέχοντας σε επιλεγμένο αριθμό πελατών ένα εξαιρετικά ικανό και πολυτελώς εξοπλισμένο σεντάν με κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Το νέο Genesis διατίθεται σε μία μοναδική έκδοση υψηλών προδιαγραφών, τροφοδοτείται από ένα ισχυρό 3,8 λίτρων V6 GDI κινητήρα, αποδίδει άφθονη ισχύ και ροπή σε ένα ευρύ φάσμα των στροφών του κινητήρα και συνδυάζεται αρμονικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η οδηγική απόλαυση και ασφάλεια του οχήματος διασφαλίζεται από το νέο, in-house κατασκευασμένο σύστημα «HTRAC all-wheel drive», σοφιστικέ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και κατανομή βάρους 50/50 εμπρός – πίσω.
Στο εσωτερικό του οχήματος παρέχονται υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας και άνεσης που δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε όχημα της Hyundai στην Ευρώπη. Έχουν χρησιμοποιεί εξαιρετικά υλικά για να προσφέρει μια πολυτελή ατμόσφαιρα, που υποστηρίζεται από προηγμένη αρχιτεκτονική ανωτέρω επιπέδου κάτω από όλες τις συνθήκες.
Το νέο Genesis είναι αποτέλεσμα μιας επένδυσης 500 δισεκατομμυρίων Won (€ 342.000.000) από την Hyundai σε μια περίοδο τεσσάρων ετών .
Το νέο Genesis κατασκευάζεται αποκλειστικά στην υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής της Hyundai στο Ulsan της Κορέας.
Οικείος χώρος απόλυτης ηρεμίας και άνεσης
– Μια ατμόσφαιρα εκλεπτυσμένης πολυτέλειας με βέλτιστη άνεση για όλους τους επιβάτες
– Εξαιρετικό δέρμα, ξύλο και αλουμίνιο προσδίδουν ελκυστικές λεπτομέρειες
– Τα υψηλά στάνταρ επίπεδα και χαρακτηριστικά άνεσης περιλαμβάνουν για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο αισθητήρα CO2 στην καμπίνα
– High-tech χαρακτηριστικά έχουν ενσωματωθεί προσεκτικά για τη διατήρηση ατμόσφαιρας
– Ευρύχωρο, πολυτελής εσωτερικός σχεδιασμός και ήρεμο περιβάλλον καμπίνας δίνουν στους επιβάτες αίσθημα ανανέωσης
– Το σύστημα «Smart Trunk» επιτρέπει και στα δύο πόδια να παραμένουν στο έδαφος
Με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την εξασφάλιση των υψηλότερων επιπέδων προστασίας για όλους τους επιβαίνοντες, το νέο Genesis για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα καμπίνα CO2.
Το σύστημα ελέγχου τριών ζωνών κλιματισμού του νέου Genesis είναι απλό στη λειτουργία αυτόματα ανιχνεύει τη θερμοκρασία, την υγρασία και τα επίπεδα εκπομπών CO2 αλλά και διατηρεί ασφαλή επίπεδα την ορατότητα και την άνεση .
Ακόμη και το σύστημα hands-free-trunk-opening έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία από ό,τι άλλα συστήματα. Τυπικά, το hands-free-trunk-opening χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα που επιτρέπει στον οδηγό να ανοίξει το καπό του χώρου αποσκευών με μια κίνηση του ποδιού. Οι εργονομικοί μηχανικοί της Hyundai θεωρούν τη μέθοδο αυτή αναποτελεσματική όταν ο οδηγός είναι φορτωμένος. Έτσι, το σύστημα του νέου Genesis «Smart Trunk» είναι σχεδιασμένο να ανοίγει το καπό του χώρου αποσκευών αυτόματα, έχοντας το έξυπνο κλειδί στην τσέπη ή την τσάντα σε κοντινή απόσταση από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιήσει τα χέρια του, όταν το επιθυμεί. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να κρατήσει και τα δύο πόδια άνετα στο έδαφος, περιμένοντας απλά για λίγα δευτερόλεπτα ώστε να ανοίξει αυτόματα . Το σύστημα Smart Trunk παρέχει επίσης ένα ηχητικό σήμα και ένα φως που αναβοσβήνει πριν από το άνοιγμα.
Εμπνευσμένο από την τεχνολογία αεροσκάφους, ένα ακόμη νέο σύστημα έχει τοποθετηθεί στο νέο Genesis με την ονομασία «Head-Up Display (HUD)», με το οποίο μια εικονική εικόνα προβάλλεται πάνω στο παρμπρίζ και επιτρέπει στον οδηγό να κρατήσει τα μάτια του στο δρόμο χρησιμοποιώντας ένα σύστημα κατόπτρων σε συνδυασμό με μια οθόνη LCD TFT. Το σύστημα χρησιμοποιεί οθόνη ευρείας γωνίας με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα για να εξασφαλίσει την προβολή σε εξαιρετικά επίπεδα τόσο την μέρα όσο και τη νύχτα.
Το ειδικά σχεδιασμένο Lexicon ® Discrete Logic 7 Surround ηχοσύστημα που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου Genesis καθιστά το ευρύχωρο εσωτερικό του οχήματος σε μια αίθουσα μουσικής εξαιρετικής ποιότητας. Η μουσική εμπειρία που μεταδίδεται μέσω των 17 ηχείων του Logic 7 με ήχο Surround και τον 12 καναλιών ψηφιακό ενισχυτή απόδοσης 900 Watt, προσφέρει ποιοτικό, δυνατό και με σαφήνεια ήχο που σίγουρα θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό φίλο της μουσικής.
Η αυξημένη τεχνολογική αξιολόγηση καθώς και τα ποιοτικά βοηθητικά χαρακτηριστικά του νέου Genesis προστατεύουν πλήρως όσους είναι μέσα αλλά και γύρω από το όχημα. Ένα από αυτά είναι το σύστημα «Blind Spot Detection» με ενσωματωμένο «Cross Traffic Alert» στο πίσω μέρος του οχήματος για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων που πιθανά να συμβούν. Επίσης μία οθόνη που χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες (Around View Monitor) παρέχει 360° ορατότητα στον οδηγό για ευκολότερους ελιγμούς.
Ο πίνακας οργάνων του νέου μοντέλου αποτελείται από μια οθόνη υψηλής ανάλυσης TFT LCD 7,0 ιντσών .
Το ευφυές σύστημα «HTRAC all-wheel –drive» και η εξελιγμένη κατασκευή του οχήματος προσδίδουν μέγιστη οδηγική ασφάλεια και ηρεμία
– Το νέο σύστημα πολλαπλών λειτουργιών «HTRAC all-wheel drive» παρέχει μέγιστη σταθερότητα ακόμη και δύσκολες συνθήκες οδήγησης
– Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω εξασφαλίζει μεγαλύτερη οδηγική άνεση
– Η οδική συμπεριφορά εξελίχθηκε σε κέντρα εξέλιξης ανά την υφήλιο, συμπεριλαμβανομένου του
Τεχνολογικού Κέντρου της Hyundai στο Nurburgring
– Έξυπνοι τρόποι οδήγησης που ταιριάζουν σε προσωπικές οδηγικές προτιμήσεις και σε
μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου
Νέο σύστημα HTRAC AWD
Το νέο Genesis είναι εξοπλισμένο με το νέο σύστημα της Hyundai “HTRAC All- Wheel Drive (AWD) . To HTRAC είναι ένα σύστημα πολλαπλών λειτουργιών που διαθέτει ένα σύστημα ενεργού ελέγχου ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα. Με σκοπό τη βέλτιστη ισορροπία βάρους και δυναμικής, οι μηχανικοί της Hyundai κατασκεύασαν ένα από τα ελαφρύτερα συστήματα τετρακίνησης που χρησιμοποιούνται σήμερα, μόλις 75 kg .
Η λειτουργία Intelligent Driving προσφέρει στους οδηγούς επιλογές λειτουργίας που σχεδιάστηκαν για να μεγιστοποιούν την οδηγική ασφάλεια, την ευχάριστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες και για όλες τις οδηγικές προτιμήσεις. Κάθε επιλογή τροποποιεί τη λειτουργία του κιβωτίου, τη κατανομή ισχύος, την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τις ρυθμίσεις απόσβεσης της ανάρτησης . Οι επιλεγμένες λειτουργίες εφαρμόζονται απρόσκοπτα από το σύστημα HTRAC.
Λειτουργία |
Οδηγικά |
Eco |
Εξοικονόμηση καυσίμου |
Κανονική |
Ισορροπημένο |
Sport |
Δυναμική εστίαση |
Χιόνι |
Συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης |
Οι ρυθμίσεις «Κανονική» και «Χιόνι» βοηθούν στην παροχή περαιτέρω εμπιστοσύνης και ελέγχου στον οδηγό σε συνθήκες παντός καιρού. Η ρύθμιση «Sport» δίνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία με χαρακτηριστικά χειρισμού που μοιάζουν περισσότερο με αυτά ενός sedan με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του κινητήρα, το σύστημα με τη βοήθεια υπολογιστή μπορεί να κατευθύνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια σταθερής οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο για μείωση των τριβών μετάδοσης και θορύβου. Αυτό το σύστημα έχει ένα ευρύτερο φάσμα διακύμανσης κατανομή ροπής από τα περισσότερα άλλα συστήματα και έχει ρυθμιστεί σε μεταβλητές συνθήκες, όπως για επιτάχυνση σε ευθεία γραμμή, μέσης και υψηλής ταχύτητας στις στροφές και εκκίνησης σε κεκλιμένα επίπεδα .
Ολοκληρωμένο πακέτο χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας προστατεύει και βοηθά
– Ο πρώτος παγκοσμίως αισθητήρας CO2 καμπίνας, που δημιουργήθηκε για να διαχειριστεί την κούραση του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών
-Τα «ενεργά» χαρακτηριστικά ασφαλείας του οχήματος εξασφαλίζουν ότι οι οδηγοί έχουν πλήρη έλεγχο των κινδύνων γύρω τους ανά πάσα στιγμή
– Το εξελιγμένο σύστημα «Lane Departure Warning» εμποδίζει δυνητικά επικίνδυνες συγκρούσεις σε αυτοκινητόδρομο
– Το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης βοηθά την ασφάλεια στην οδήγηση στην πόλη και αποφεύγει πιθανές συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα με άλλα οχήματα και άλλα στοιχεία στο δρόμο
– Το Smart Cruise Control ρυθμίζει τις αποστάσεις με τα γύρω οχήματα προσδίδοντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια
– Το ενεργό καπό προστατεύει τους πεζούς και τους ποδηλάτες
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ / ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
3,8-λίτρα V6 |
|
Τύπος |
Lambda V6 DOHC |
Κυβικά |
3778 cc |
Ισχύς |
315 ps στις 6000 rpm |
Ροπή |
397 Nm στις 5000 rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κινητήρας |
3,8 V6 |
Automatic speeds |
8 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | Multi-link |
Πίσω | Multi-link |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός | 360 mm Αεριζόμενοι δίσκοι
Τετραπίστονες δαγκάνες φρένων με σύστημα προειδοποίησης φθοράς τακακιών |
Πίσω | 314 mm Αεριζόμενοι δίσκοι
Μονοπίστονες δαγκάνες φρένων με σύστημα προειδοποίησης φθοράς τακακιών |
Assistance | Υποβοηθούμενο σύστημα πέδησης με EBD, σύστημα ESP στο βασικό εξοπλισμό. ABS, TCS, BAS |
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικά
Μήκος | 4990 |
Πλάτος | 1890 (χωρίς τους καθρέπτες) |
Ύψος | 1480 |
Μεταξόνιο | 3010 |
Συντελεστής Οπισθέλκουσας | 0,26 |
Επιδόσεις & Κατανάλωση **
Κινητήρας |
3,8-litre V6 (AWD)
|
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 240 |
0-100 km/h (δευτερόλεπτα) | 6,8 |
** Τα στοιχεία που αναφέρονται είναι εκτιμήσεις του κατασκευαστή
[/learn_more]